| |  | | |
14.10.08, 11:04
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vesipumppu
Moi.Tutult hajos 320 bmv vesipumppu.
Mitähä maksaa vaihtoineen???
Onko siin muuten jakohihna vai ketju??
| |
| | |
20.10.08, 07:06
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | moi
Niinjoo mistähän mallista on kysy, e36 jos on niin uus maksaa 30-50e ja on helppo vaihtaa jopa itse (: ketjullahan tuo kutos kone on. itelleni vaihdoin kuukausi sit vesipumpun.
| |
| | |
21.10.08, 22:40
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | hehhehhe Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ei onneksi oma Moi.Tutult hajos 320 bmv vesipumppu.
Onko siin muuten jakohihna vai ketju?? | ei pemarikuski kehtaa myöntää että se "tuttu" on sinä itse :D
| |
| | |
23.10.08, 15:05
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | hehehehehehe Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ooppelisti Lainaus: |
Onko siin muuten jakohihna vai ketju?? | ei pemarikuski kehtaa myöntää että se "tuttu" on sinä itse :D | En muuten ole bemaristi,enkä edes ooppelisti.
Ajan autolla ,siis toyotalla (RAV4). | |
| | |
23.10.08, 20:22
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Hah Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ei onneksi oma Lainaus: |
Onko siin muuten jakohihna vai ketju?? | ei pemarikuski kehtaa myöntää että se "tuttu" on sinä itse :D | En muuten ole bemaristi,enkä edes ooppelisti.
Ajan autolla ,siis toyotalla (RAV4). | Hahaha... Ei käy toyota kuskii kateeks :D Bemari on auto mut toyota ei ole edes polkupyörä
| |
| | |
24.10.08, 09:31
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | RAV4 Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Diks Lainaus: |
Ajan autolla ,siis toyotalla (RAV4). | Hahaha... Ei käy toyota kuskii kateeks :D Bemari on auto mut toyota ei ole edes polkupyörä | TOYOTAL hyvä vetää bemaria.on meinaan vedetty ja varmaan saadaan vetää edelleen. | |
| | |
25.10.08, 21:38
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | HAHA
On jääny kaikki tojot taakse ku on polkassu... Ite oon ajanu tojotal ja eihän sil uskalla ees ajaa kovaa ku ajo ominaisuudet loppuu satasen vauhis.. :D | |
| | |
26.10.08, 13:16
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | voi poju parka Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Diks On jääny kaikki tojot taakse ku on polkassu... Ite oon ajanu tojotal ja eihän sil uskalla ees ajaa kovaa ku ajo ominaisuudet loppuu satasen vauhis.. :D | Kuuleppas poju.Kun vanhenet joku vaik 10v ja saat ajokortin ja oman auton. puhu sitten. | |
| | |
06.11.08, 08:02
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | voi voi
Joo ei nuilla riisikipoilla viihti enää ajella, ku kerran on bemarilla päässy ajaan. Se on kyllä kumma miten ne japsit voi tehdä niin huonoja autoja ajettavuudeltaan niistä, muutenkin ovat jotenkin muovisen oloisia ja rämisiviä.
| |
| | |
06.11.08, 13:32
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja bmw 535 Joo ei nuilla riisikipoilla viihti enää ajella, ku kerran on bemarilla päässy ajaan. Se on kyllä kumma miten ne japsit voi tehdä niin huonoja autoja ajettavuudeltaan niistä, muutenkin ovat jotenkin muovisen oloisia ja rämisiviä. | On se muovi parenpi,kuin "läkkipelti" ,mitä bemarit on.
Et ole tainnu poika parka uudel toyotal ajaa,kun et mitään niist oikeesti tiedä. | |
| | |
06.11.08, 16:21
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | oon ajellu uudellakin riisillä
Kyllä mulla on semmonen 2006 mallin avensiskin ollu. Enää en kuitenkaan riisiä laita , ku on varaa ajaa paremmallakin.
| |
| | |
07.11.08, 12:53
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja bmw 535 Kyllä mulla on semmonen 2006 mallin avensiskin ollu. Enää en kuitenkaan riisiä laita , ku on varaa ajaa paremmallakin. | Asiast toiseen ja toiseen asiaan.
Et taida edes tietää poika et toyotat tehdään lähes kaikki euroopassa.
Kato mä ajan toyotal ,en "riisillä". | |
| | |
09.11.08, 19:03
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Kehittävää
Kehittävää keskustelua. Kohta mittaillaan jo senttejä...
| |
| | |
23.02.09, 13:27
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Diks Lainaus: |
Ajan autolla ,siis toyotalla (RAV4). | Hahaha... Ei käy toyota kuskii kateeks :D Bemari on auto mut toyota ei ole edes polkupyörä | Taitaa älykkyysosamäärä olla kouluarvosanojen luokkaa. | |
| | |
13.06.09, 11:57
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Mitä maksaa
Mitä maksaa 320 kansiremontti ,noin suurin piirtein???
| |
| | |
18.08.09, 16:27
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | vai läkkipeltiä? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja kans tojomies Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja bmw 535 Joo ei nuilla riisikipoilla viihti enää ajella, ku kerran on bemarilla päässy ajaan. Se on kyllä kumma miten ne japsit voi tehdä niin huonoja autoja ajettavuudeltaan niistä, muutenkin ovat jotenkin muovisen oloisia ja rämisiviä. | On se muovi parenpi,kuin "läkkipelti" ,mitä bemarit on.
Et ole tainnu poika parka uudel toyotal ajaa,kun et mitään niist oikeesti tiedä. | haha, bemut läkkipeltiä =D,jos katotaan 20v vanhoja toyotoja niin niistä ei oo ku renkaat enää jälellä... kyllä 20v bemut on poikkeuksetta pelleiltään paremmassa iskussa ku jotkut japsituulipussit. Nimim. omisti celican joskus!!!!, ja onhan nuo bemarit vanhatkin bemarit parempia ajaa ku uudet japsit, ja vähemmän vie ainettakin. toyota niille joilla ei varaa remontoida oikeata autoa... | |
| | |
06.02.10, 13:46
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B_M_W . toyota niille joilla ei varaa remontoida oikeata autoa... | Niinpä, nimittäin Toyotaa ei tarvitse remontoida! Bemari niille joilla ei ole varaa ostaa oikeata autoa...
Hyvää jatkoa "Bemaristit" kun ei oma riitä =)))
| |
| | |
06.02.10, 17:24
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oo____oO Niinpä, nimittäin Toyotaa ei tarvitse remontoida! Bemari niille joilla ei ole varaa ostaa oikeata autoa...
Hyvää jatkoa "Bemaristit" kun ei oma riitä =))) |
Älkää japsikuskit puhuko paskaa. Teidän autonne tuhanteen kertaan kierrätettyä peltiä (jäte). Japani kun ei ole omavarainen juuri missään. Japnin autot kaikki samaa paskaa, myydään vaan eri näkösis kuoris. BMW on auto, sillä siisti.
Saatanan tunarit, turvat tukkoon!
| |
| | |
06.02.10, 21:01
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Iso mela Älkää japsikuskit puhuko paskaa. Teidän autonne tuhanteen kertaan kierrätettyä peltiä (jäte). Japani kun ei ole omavarainen juuri missään. Japnin autot kaikki samaa paskaa, myydään vaan eri näkösis kuoris. BMW on auto, sillä siisti.
Saatanan tunarit, turvat tukkoon! | Tiedätkös mistä japanilaiset saavat "jätepeltinsä" autojen valmistukseen?? No Bemareista tietysti =)
| |
| | |
14.02.10, 23:17
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oo____oO Tiedätkös mistä japanilaiset saavat "jätepeltinsä" autojen valmistukseen?? No Bemareista tietysti =) |
Sut ku näkis livenä, kippaisin sut katolleen. Kelpaako vinkistä?
| |
| | |
15.02.10, 10:25
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Luuvitonen Sut ku näkis livenä, kippaisin sut katolleen. Kelpaako vinkistä? |
Kyllä kuule kelpaa =)
| |
| | |
15.02.10, 11:12
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tai no toisin sanoen, kerää siimas ja häivy, mitään et uskalla kummiskaan tehdä =)
| |
| | |
19.02.10, 09:49
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oo_____oO Tai no toisin sanoen, kerää siimas ja häivy, mitään et uskalla kummiskaan tehdä =) |
Huuto ei auta, voimaa olla pitää. Turhaa tutiset, ei me olla pienille pahoja, mutta älä turhaan ärsytä. Se voi käydä terveyden päälle.
| |
| | |
19.02.10, 21:48
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Bemarikuskeilla on toimivat kusipumput, hyvin pumppaavat keltaiset nesteet pääpuoleen. Itse vedän tien päällä pataan jokaista bemarikuskia, jonka näen. Tänäänkin rystyseni hyväilivät kolmen bimmeristin leukaperiä. Äkkijarrutus vaan bimmerin eteen ja kun kuski tulee hiilenä huutamaan, nyrkki heiluu.
| |
| | |
19.02.10, 22:35
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sarjamukiloitsija Bemarikuskeilla on toimivat kusipumput, hyvin pumppaavat keltaiset nesteet pääpuoleen. Itse vedän tien päällä pataan jokaista bemarikuskia, jonka näen. Tänäänkin rystyseni hyväilivät kolmen bimmeristin leukaperiä. Äkkijarrutus vaan bimmerin eteen ja kun kuski tulee hiilenä huutamaan, nyrkki heiluu. |
Voiko automerkki saada ihmisen noin sekoamaan? Hakeudu ajoissa hoitoon. Se voi auttaa ja helpottaa elämääsi.
| |
| |  | Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton
BMW
-merkkisiä autoja. | | | |