Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > BMW
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.04.09, 10:15   #1 (linkki)
KOndha
(Vierailija)

Kestääkö ja kannattaako

Ostaa . Itse olen nyt ostamassa BMW 530 Tds 3.0 kutoskoneella.ja kysyisin joltain asiantuntijalta(Lätisijät ,Älkää vaivautuko)että mitkä ongelmat voisivat kohdata minut koska autolla on ajettu kunniottavat 327000 km, vaikka noilla kilometreillä ei minun mielestä pitäisi noin ison kone olla juuri millänsäkään.Niin ja vuosimalli on 99. Ovatko pahoja ruostumaan ja mitkä ovat ns.tyyppiviat ja paljonko on kulutus ja KANNATTAAKO yleensäkään iskeä käsiä kyseiseen autoon,Huollot ovat tehty, ainakin kirjan mukaan.
  Vastaa viestiin

28.04.09, 18:47   #2 (linkki)
Fisisist
(Vierailija)

Analyysi

"(Lätisijät ,Älkää vaivautuko)"

Koska odotat pelkkiä ylistäviä, kehuvia vastauksia, huutaa tämä ketju tätä lukuunottamatta tyhjyyttää.
  Vastaa viestiin
28.04.09, 19:53   #3 (linkki)
KOndha
(Vierailija)

Niinpä Tietenki

Ei, Kyllä minä odotin aivan realistisia kommenteja , niin kehuja kuin haukkuja sillä jokaisessa autossa löytyy kumpiaki, jossain vähemän ja jossain enemmän.Mutta minusta tämä reitti taitaa olla se väärä paikka hakea yleensä mitään tietoa koska tämä taitaa olla vain jonkun leikkikenttä jossa saa tuoda omat fantasiat esiin muiden ihmeteltäväksi.
  Vastaa viestiin
29.04.09, 20:40   #4 (linkki)
rolf Österholm
(Vierailija)

bmv530

Minulla on myynnissä 530 v8 3,0 l -94.Autolla on ajettu vain 158.000 km hinta 6.750 e
Täältä yks ei vikoja vielä löydy.Kattoppa Nettiauto 2537205.
Terv, Rö 0400 431941.
  Vastaa viestiin
06.05.09, 20:33   #5 (linkki)
Sergei Ivanovitz
(Vierailija)

Tarkasta nämä

Kun on kysymyksessä noinkin iso kone, kannattaa ensin tarkastaa se, miten se jaksaa lähteä käyntiin. Jos käynnistymisongelmia ilmenee, saattaa ilmamassamittarin massa olla kasvanut liian suureksi ja se pitää vaihtaa. Öljyrenkaiden kuluneisuus ilemee kalkattavana äänenä, joka saattaa tulla kuljettajan oikealta puolelta. Moottorin paineet kannattaa mitata, koska ne yleensä vähenevät ajan kuluessa. Paine yleensä vuotaa jäähdytysnesteeseen, josta se on helppo ottaa talteen myöhempää käyttöä varten. Sylintereiden kulumisolka kannattaa mitata koeajon yhteydessä ja se on helposti tehtävissä irroittamalla kansi ennen koeajoon lähtemistä
  Vastaa viestiin
17.05.09, 19:18   #6 (linkki)
Hus lapset nukkumaan.
(Vierailija)

Kannattaako?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sergei Ivanovitz
Kun on kysymyksessä noinkin iso kone, kannattaa ensin tarkastaa se, miten se jaksaa lähteä käyntiin. Jos käynnistymisongelmia ilmenee, saattaa ilmamassamittarin massa olla kasvanut liian suureksi ja se pitää vaihtaa. Öljyrenkaiden kuluneisuus ilemee kalkattavana äänenä, joka saattaa tulla kuljettajan oikealta puolelta. Moottorin paineet kannattaa mitata, koska ne yleensä vähenevät ajan kuluessa. Paine yleensä vuotaa jäähdytysnesteeseen, josta se on helppo ottaa talteen myöhempää käyttöä varten. Sylintereiden kulumisolka kannattaa mitata koeajon yhteydessä ja se on helposti tehtävissä irroittamalla kansi ennen koeajoon lähtemistä
Onpa taas joku iippo heittäny neuvojaan vai oisko sergei peräaukko?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton BMW -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku