Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > BMW
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.10.09, 19:07   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2007
BMW 523 i E39 V.96 Huoltovalojen nollaus

Olisko jollakin asiantuntijalla tietoa, miten nollataan huoltovalot mittaritaulusta muuten kuin huoltokorjaamolla olevilla laitteilla.Kysymyksessä isohuolto ja oil servce jotka autoon tehty. Joitakin vinkkejä olen saanut mutta nekin tuntuvat epävarmoilta.Kiitos etukäteen oikeista ja asiallisista vinkeistä Terv:Pappabemaristi
  Vastaa viestiin

18.10.09, 21:56   #2 (linkki)
goriil
(Vierailija)

osta

corolla ei oo tommosia huolia sen jälkeen
  Vastaa viestiin
19.10.09, 13:47   #3 (linkki)
pappatoyotalainen
(Vierailija)

OCD-liittimen kautta.Joko välijohdon ja kannettavan tietokoneen kanssa.
Tai sitten ihan OCD-lukijan kanssa.
(ehkä kyllä kannattaa teettää huollossa)
  Vastaa viestiin
19.10.09, 13:50   #4 (linkki)
pappatoyotalainen
(Vierailija)

Sori.
Siis OBD-liittimen.
  Vastaa viestiin
23.10.09, 09:56   #5 (linkki)
pyorahullu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pappabemaristi
Olisko jollakin asiantuntijalla tietoa, miten nollataan huoltovalot mittaritaulusta muuten kuin huoltokorjaamolla olevilla laitteilla.Kysymyksessä isohuolto ja oil servce jotka autoon tehty. Joitakin vinkkejä olen saanut mutta nekin tuntuvat epävarmoilta.Kiitos etukäteen oikeista ja asiallisista vinkeistä Terv:Pappabemaristi
1.minulla oli aiemmin e34 ja siinä se tehtiin öljynvaihdon yhteydessä liikkeessä muistaaksenin niin, että rasiasta, mihin huoltolaite kiinnitetään johdin 7(muistaakseni) maihin ja virrat päälle.

2. osta netistä (e-bay) laite jolla ko. operaatio onnaa. itsellä on e87 ja z3 ja ostamani laite käy molempiin (hinta n. 170 eur, englannista)

3. jos et vaihda öljyjä/ tee huoltoa itse käytä liikettä, jotka pystyvät sen tekemään (ei tarvi olla merkkihuoltamo)
  Vastaa viestiin
26.10.09, 21:32   #6 (linkki)
osta corolla, lähes kuin porolla
(Vierailija)

korolla huoleton näissä asioissa

niin kun corollassa ei mitään huoltovaloja ole, ainoa keino on avata konepelti ja katsoa savuaako.
  Vastaa viestiin
27.09.10, 19:47   #7 (linkki)
Outi
(Vierailija)

Huoltovalojen nollaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pappabemaristi Näytä viesti

Minä hankin erityisen huoltovalon nollauslaitteen ja hyvin pelasi. Sai kaikki huoltovalot nollattua tarvittaessa. Myyn sen tarpeettomana, jos kiinnostaa, sillä en omista enää E39-korista Bemaria.
Laita viestiä jos kiinnostaa: outi.pietila@kolumbus.fi
  Vastaa viestiin
28.09.10, 14:37   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2007
Huoltovalon nollaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Outi Näytä viesti
Minä hankin erityisen huoltovalon nollauslaitteen ja hyvin pelasi. Sai kaikki huoltovalot nollattua tarvittaessa. Myyn sen tarpeettomana, jos kiinnostaa, sillä en omista enää E39-korista Bemaria.
Laita viestiä jos kiinnostaa: outi.pietila@kolumbus.fi
Kiitos tarjouksesta huoltovalot saatu nollattua asianmukaisesti ja autokin on jo myyty joten ei ole tarvetta enää kyseiselle laitteelle.Terv.Pappabemaristi
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat BMW -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku