Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > BMW
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.12.09, 18:30   #1 (linkki)
Juergen Arsehole
(Vierailija)

Bemari on hikinen pierupurkki

Bee Äm Wee, siitä vaikka polkuautolla ohi mee
Bee Äm Wee, mitäpä sillä ilman levikesarjaa teen
Bemu on paras, sitä ei vie edes varas
Biltema Motor Works!
  Vastaa viestiin

28.12.09, 23:04   #2 (linkki)
Bimmeri kuski
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juergen Arsehole Näytä viesti
Bee Äm Wee, siitä vaikka polkuautolla ohi mee
Bee Äm Wee, mitäpä sillä ilman levikesarjaa teen
Bemu on paras, sitä ei vie edes varas
Biltema Motor Works!
Vitun hikinen rillikiituri, eiks sul oo parempaa tekemistä ku trollata, tai sit sul ei vaa oo varaa ostaa bemarii nörtti.
  Vastaa viestiin
29.12.09, 14:41   #3 (linkki)
Lexuskuski
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bimmeri kuski Näytä viesti
Vitun hikinen rillikiituri, eiks sul oo parempaa tekemistä ku trollata, tai sit sul ei vaa oo varaa ostaa bemarii nörtti.

Kyllä rahat kandee johonkin ihan autoon laittaa bimmerin asemesta. Noita raatojahan jengi uittaa tänne kun saksalaiset olisivat ne jo paalaimeen laittamassa. Ylihintainen ja laadultaan jyrkästi yliarvioitu nivelvikainen kiesihän tämä on.
  Vastaa viestiin
29.12.09, 17:12   #4 (linkki)
yhydys sana
(Vierailija)

BEMARISTIT

Huomaa jo kirjoittajan nickistä mikä on älytaso näillä e30 316i kuskeilla. Äidin kielen tunnit jääneet vähemmälle huomiolle, kun piti runkata niille g t i magazinen tytöille.
  Vastaa viestiin
29.12.09, 19:34   #5 (linkki)
Bimmeri kuski
(Vierailija)

hei nyt vitun rillikiiturit ostakaa elämä tai BEMARI nii saisitte kavereitaki...mut asiaan, ensinnäki bemari on maailman kaunein auto, sitä hienompaa ei oo ja toiseks mulla on e36 320i Coupé M3 ETUPUSKURILLA, jote painukaa muualle trollaamaa. ps mulle ei tuu gti lehti
  Vastaa viestiin
30.12.09, 15:31   #6 (linkki)
nimetön paskiainen
(Vierailija)

"bimmeri"

BMW:llä ei saa kavereita, kuin korkeintaan parista sinivuokosta. Ja jotta arvoisat BMW-kuskitkin ymmärtäisivät: poliisi, polis, police jne. Kun "bimmeri" yleensä on lelu, jolla vaarannetaan muiden teillä liikkujien turvallisuus kaahaamalla urku auki kelissä kuin kelissä. Tätä tosin onneksi rajoittaa vähän se, ettei "bimmeri" lähde pakkasilla käyntiin.

Ja mitä tulee "bimmerin" kauneuteen, paskan marjat sanon minä. Esim. Toyota Aygo on paljon sievempi, sympaattisen pyöreät muodot ja vienon ujohkot etuvalot uppoavat järkikuljettajaan paljon paremmin kuin "bimmerin" mahtailevat, muita teillä liikkujia ärsyttämään suunnitellut munuaiset siinä keulalla.

Ja "bimmeri"kuskien älystä kertoo kaiken jo se, että he valitsevat autokseen mieluummin 1990-luvun alkupuolen "bimmerin" kuin 2000-luvun modernin auton. Ai niin, ei 9-luokan jälkeen kesken jätetyllä koulutaustalla pääse töihin, eikä saa palkkaa. Pakko ostaa se 300 euron "bimmeri".

Naurettava lempinimi naurettavalle autolle, "bimmeria". Hyvää uutta vuotta kaikille "bimmeri"kuskeille, toivottavasti pääsette hyvässä sladissa puun kylkeen, viemättä viattomia mukananne.
  Vastaa viestiin
30.12.09, 18:38   #7 (linkki)
Bimmeri kuski
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön paskiainen Näytä viesti
BMW:llä ei saa kavereita, kuin korkeintaan parista sinivuokosta. Ja jotta arvoisat BMW-kuskitkin ymmärtäisivät: poliisi, polis, police jne. Kun "bimmeri" yleensä on lelu, jolla vaarannetaan muiden teillä liikkujien turvallisuus kaahaamalla urku auki kelissä kuin kelissä. Tätä tosin onneksi rajoittaa vähän se, ettei "bimmeri" lähde pakkasilla käyntiin.

Ja mitä tulee "bimmerin" kauneuteen, paskan marjat sanon minä. Esim. Toyota Aygo on paljon sievempi, sympaattisen pyöreät muodot ja vienon ujohkot etuvalot uppoavat järkikuljettajaan paljon paremmin kuin "bimmerin" mahtailevat, muita teillä liikkujia ärsyttämään suunnitellut munuaiset siinä keulalla.

Ja "bimmeri"kuskien älystä kertoo kaiken jo se, että he valitsevat autokseen mieluummin 1990-luvun alkupuolen "bimmerin" kuin 2000-luvun modernin auton. Ai niin, ei 9-luokan jälkeen kesken jätetyllä koulutaustalla pääse töihin, eikä saa palkkaa. Pakko ostaa se 300 euron "bimmeri".

Naurettava lempinimi naurettavalle autolle, "bimmeria". Hyvää uutta vuotta kaikille "bimmeri"kuskeille, toivottavasti pääsette hyvässä sladissa puun kylkeen, viemättä viattomia mukananne.
Hei vitun kehari, hanki rillit jos sun mielest joku vitun toyota aygo on vittu hieno, ja toiseks kyl mä menin kouluu 9-luoka jälkee tali ja kolmanneks vaiha se vitu etuveto lelus takavetosee autoon...huom AUTOON, etuvetoi ei lasketa autoiks, ja sit koita vetää linttaa nii vaihat mieles ja autos vitun hikinen nörtti. Ja mitä tulee noihi sun "2000-luvun modernit autot" nii ensinnäkää ne ei oo "sieviä" katotaa vaikka tota vitun uutta civiccii, joka näyttää iha munakupilta. Eli kyllä -90 luvun suunnittelijat on tienny mitä tekee toisin ku nykyajan ylipalkatut insinöörit jotka laskee jotain vitu ilmavastuksia eikä välitä ulkonäöstä yhtää. Sitäpaitti toi Coupé on vitun aerodynaaminen ja sitäpaitti sladissa päästään, mutta ei puun kylkee, koska bimmerikuskit osaa ajaa eli kaikki taidottomat rillikiiturit ostaa etuveto paskan, koska ne EI OSAA AJAA. Ainii ja mun bimmeri makso vähä enemmä ku 300 euroa, eli liikaa sun budjetilles ja hyvää uutta vuotta sullekki, toivottavasti etuvetos puskee ojaa tai siihe puuhu minkä bimmeri kuski väisti.
  Vastaa viestiin
31.12.09, 14:51   #8 (linkki)
taksikuski
(Vierailija)

BMW vs riisit

Nämä riisikippomiehet lienee keskimäärin alemmin koulutettuja, kuin paremman luokan Bmw, Audi ja Mersedeksen omistajat.

90-luvun Bmw todellakin voittaa ajettavuudessaan 2000-luvun riisit. Itse taksia ajanut 10v, sekä Bmw:llä ja nyt olosuhteiden pakosta uudella Avensiksella.
  Vastaa viestiin
31.12.09, 20:04   #9 (linkki)
diplomi-inssi
(Vierailija)

Juuri tämän takia oletkin vaivainen taksikuski - siihenhän ei tunnetusti viljalti koulutusta kaivata. Ethän osaa edes Mercedestä oikein kirjoittaa. Itse olen diplomi-insinööri nimekkäässä suomalaisfirmassa, ja ajan 2008-vuosimallin Avensiksella. Varmasti olisivat tulot riittäneet BMW:henkin, mutta haluan yksinkertaisesti varman ja toimivan auton, en nahkapenkein varusteltua autokorjaamon pihan kaunistajaa.
  Vastaa viestiin
02.01.10, 02:06   #10 (linkki)
Vompatti
(Vierailija)

Niinpä, BMW:t ovat ajajan autoja jotka ovat suunnattu autoista ja ajamisesta kiinnostuneille ihmisille ja Toyotan perhemallit ovat hajuttomia, mauttomia, tunnottomia ja munattomia kehonsiirtimiä niille, joita autot eivät kiinnosta. Kumma miten näillä japanilaisilla kehonsiirtimillä ajavat ovat jotenkin katkeria BMW:tä kohtaan ja nälvivät ja mesoavat foorumeilla ja esson baareissa, itsehän ovat valintansa tehneet. Ilmeisesti jonkinlainen epävarmuus kytee sielussa.
  Vastaa viestiin
03.01.10, 21:37   #11 (linkki)
Huoh.
(Vierailija)

iki-aihe

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja diplomi-inssi Näytä viesti
Juuri tämän takia oletkin vaivainen taksikuski - siihenhän ei tunnetusti viljalti koulutusta kaivata. Ethän osaa edes Mercedestä oikein kirjoittaa. Itse olen diplomi-insinööri nimekkäässä suomalaisfirmassa, ja ajan 2008-vuosimallin Avensiksella. Varmasti olisivat tulot riittäneet BMW:henkin, mutta haluan yksinkertaisesti varman ja toimivan auton, en nahkapenkein varusteltua autokorjaamon pihan kaunistajaa.

Tästä näemme herra dippainssin älykkyyden että kokee tarvetta tulla itkemään säälittävälle foorumille, säälittävästä aiheesta. avensis on varmasti hyvä perus auto. varma ja kaikkee. mutta mielummin kärsin silloin tällöin pikkuvioista (joita ei kyllä ole ollut) kuin joka ikinen päivä ajamisesta. ja ei, en ole kouluttautunut peruskoulun jälkeen. Kyllä, on töitä ja rahaa tulee riittävästi. ja kyllä, ajan BMW:llä erittäin mielelläni vaikka se ei olekkaan 90 luvun ihanuuksia.

Ps. saako avensikseen edes nahkapenkkejä? :P
  Vastaa viestiin
05.01.10, 19:45   #12 (linkki)
öhöm
(Vierailija)

voe ristus teitä

voe ristus teitä bemarimiehiija tietennii myös naisii, ku tasa arvo elämässä eletää, tien päällä katotaan mikä on rimpula mikä ei. Miul o -77 vuoden 200 diisel mersu, ruosteinen p...a läjä, mutta tärkeintä on mitä pellin alta löytyy, mä nääs pistin 300:sen bensakoneen tuplaturbolla, isolla välijäähdyllä, lastulla, V8:sin suuttimilla, muuten jäi pari ylimääräistä jos joku tarvii. Auto on katsastettu ko. tekniikalle. On tuolla tienpäällä noita enimmäkseen bemu ja volvomiehii jotka kattoo mesen takaluukkuu jossa lukee 200 DIESEL no niidenhän on pakko ohittaa, mutta katkera totuus on että muutaman kilometrin jälkeen ne kattoo mesen takavaloja ja ihmettelee että on pirtee kaks,satanen, niin ja en muuten koskaan oo kehunu omia vehkeitä, en autoja enkä muitakaan.
  Vastaa viestiin
07.01.10, 13:36   #13 (linkki)
Dreamtale
(Vierailija)

Hehe

Aika sivistynyttä keskustelua :)))))
  Vastaa viestiin
07.01.10, 23:13   #14 (linkki)
DI2
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja diplomi-inssi Näytä viesti

Ajoin ja omistin pari Avensista, 04- ja 05 malliset. Kalliit huollot ja vikoja riitti. Oli molemmssa D4 suoraruiskutus bensiinimoottorit. Luulisi, että 2000-luvun auto liikkuu ilman jatkuvaa nykimistä, mutta ei Avensis. Vaihdettiin moottorinohjausyksiköitä, mutta nykiminen pysyi ja sähköviat lisääntyivät, kuten keskuslukituksen rikkoutuminen yms. 50000 km. ajettuna Avensikset kolisivat ja rämisivät aikalailla. Sain tarpeekseni ja ostin uuden BMW:n 100 tkm ajettuna BMW on kuin uusi. Tanakka, viaton ja ennenkaikkea huoltovälit 2xAvensiksen huoltoväli. BMW:n laatu ylivoimaista, ajo-ominaisuudet loistavat ja meluttomuus korville ystävällistä. Tosiaan Bemarinkin saa ihan kangaspenkeillä varustettunakin.
Niin ja nämä suutin turbo miehet saa mennä menojaan, jos niillä kiire, ei haittaa minua olleenkaan. Maantie ei ole kilparata, noudatan rajoituksia.
Itsekin akateemisen koulutuksen suorittanut.
  Vastaa viestiin
08.01.10, 11:35   #15 (linkki)
Käyttäytyminen ?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bimmeri kuski Näytä viesti
Hei vitun kehari, hanki rillit jos sun mielest joku vitun toyota aygo on vittu hieno, ja toiseks kyl mä menin kouluu 9-luoka jälkee tali ja kolmanneks vaiha se vitu etuveto lelus takavetosee autoon...huom AUTOON, etuvetoi ei lasketa autoiks, ja sit koita vetää linttaa nii vaihat mieles ja autos vitun hikinen nörtti. Ja mitä tulee noihi sun "2000-luvun modernit autot" nii ensinnäkää ne ei oo "sieviä" katotaa vaikka tota vitun uutta civiccii, joka näyttää iha munakupilta. Eli kyllä -90 luvun suunnittelijat on tienny mitä tekee toisin ku nykyajan ylipalkatut insinöörit jotka laskee jotain vitu ilmavastuksia eikä välitä ulkonäöstä yhtää. Sitäpaitti toi Coupé on vitun aerodynaaminen ja sitäpaitti sladissa päästään, mutta ei puun kylkee, koska bimmerikuskit osaa ajaa eli kaikki taidottomat rillikiiturit ostaa etuveto paskan, koska ne EI OSAA AJAA. Ainii ja mun bimmeri makso vähä enemmä ku 300 euroa, eli liikaa sun budjetilles ja hyvää uutta vuotta sullekki, toivottavasti etuvetos puskee ojaa tai siihe puuhu minkä bimmeri kuski väisti.

Aivan tulee mieleen tekstistä joku teini...tai vähintään nuorempi kuitenkin iältää. " Vittu...vittu..." ja hehkutat takavetoisia, ja honda:a, sekä etuvedot eivät tietenkään ole mistään kotoisin, juuri niinkuin nämä nykyajan nuoriso tekee. Ei sinänsä hondassa mitään vikaa ole, mutta kun ne ovat ne 3 merkkiä päälimmäisinä mitä täällä näkee. Vanhat bmw räyskät, hondat, nissan:it.

Tosin, en mene itse myöskään nyt mitenkään sanomaan pahaa bmw:stä....itsellänikin tuli, tosin vaimoni kanssa ostettua.

Paljonko Bmw:si maksoi ? kuitenkin kun yli 300€ ?

Itse ostin vast ikään ( vajaa kuukausi sitten ) vm -08 525:sen ( E61 ) Touring:in, 57 500€
  Vastaa viestiin
10.01.10, 17:39   #16 (linkki)
mese#1
(Vierailija)

Bemari

Näinhän se on, että jengi uittaa näitä vanhoja isokoneisia mesejä ja bemareita Suomeen, koska riisipusseja ei voi touda, nehän on olleet jo vuosia sitten paalaimessa.
  Vastaa viestiin
10.01.10, 19:02   #17 (linkki)
no en tieä...
(Vierailija)

pakoputki

Tämä voi nyt kuulostaa tyhmältä enkä tietänyt mistä kysyä, mutta saako auto liikevoimansa pakoputkesta? En tiiä, mutta tykkään pistää vähä öljyä sinne ja sitte ruveta vähä vispilöimää ja se on hauskaa...
  Vastaa viestiin
10.01.10, 19:05   #18 (linkki)
?!
(Vierailija)

Oletko helvetin sairas äiä ja tyhmä ei se pakoputken voimasta liiku vaan akun ei vittu mikä torvi!
  Vastaa viestiin
10.01.10, 21:24   #19 (linkki)
kemppanen
(Vierailija)

hhöhöh

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ?! Näytä viesti
Oletko helvetin sairas äiä ja tyhmä ei se pakoputken voimasta liiku vaan akun ei vittu mikä torvi!

Hahaha, vittu on tyhmää porukkaa. Taitaa olla yläaste- ja amistaleja kaikki. Ja 90-luvun bemmit on tunnetuski paskoja niin kuin kuskitkin - veti eräs tuttu bemarilla tolppaan. Ja kaikki vanhat koulukaverit yläasteelta, joiden päättötodistuksen ka. liikkui 5-6 välillä omistaa nykyisin vanhan BMW:n, ja kaksi noista tosiaan on ajettu paskaksi, toinen lunastukseen ja toisen keula lyttyy.
  Vastaa viestiin
11.01.10, 14:12   #20 (linkki)
Joopa Joo
(Vierailija)

Onneks on olemassa vaihtoehtoisia keskustelupaikkoja, joissa kielenkäyttökin on huomattavasti asiallisempaa...
  Vastaa viestiin
11.01.10, 17:01   #21 (linkki)
Jyrki
(Vierailija)

Mikäs se etuveto on, joku uusi tuuletusautomatiikka? No kyllähän japsejakin ihan hyviä löytyy Honda NSX, Toyota Supra ja Nissan GTR.
  Vastaa viestiin
12.01.10, 18:38   #22 (linkki)
Nue klasse
(Vierailija)

Hyvä aihe.
  Vastaa viestiin
12.01.10, 21:13   #23 (linkki)
Bimmeri
(Vierailija)

hahhah

Ei voi kun nauraa näille jutuille, japsifanaatikkojen kateutta ja katkeruutta. Ps olen ajellut 1.5 vuotta e39 M5:llä.
  Vastaa viestiin
13.01.10, 21:59   #24 (linkki)
aeoo
(Vierailija)

bläblä

Taas sai kyllä päivän naurut kun näitä viestejä lukee:DDD
  Vastaa viestiin
13.01.10, 22:25   #25 (linkki)
Bimmeri kuski
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäytyminen ? Näytä viesti
Aivan tulee mieleen tekstistä joku teini...tai vähintään nuorempi kuitenkin iältää. " Vittu...vittu..." ja hehkutat takavetoisia, ja honda:a, sekä etuvedot eivät tietenkään ole mistään kotoisin, juuri niinkuin nämä nykyajan nuoriso tekee. Ei sinänsä hondassa mitään vikaa ole, mutta kun ne ovat ne 3 merkkiä päälimmäisinä mitä täällä näkee. Vanhat bmw räyskät, hondat, nissan:it.

Tosin, en mene itse myöskään nyt mitenkään sanomaan pahaa bmw:stä....itsellänikin tuli, tosin vaimoni kanssa ostettua.

Paljonko Bmw:si maksoi ? kuitenkin kun yli 300€ ?

Itse ostin vast ikään ( vajaa kuukausi sitten ) vm -08 525:sen ( E61 ) Touring:in, 57 500€

No teinin voi määritellä monella tapaa, mutta luuleks olevas kehittyneempi, kun tuut tänne vastaamaa mulle? Et älä kitise ja etuvedot on turhia. Jos haluu käytännöllisen ostaa nelivedon, jos haluu huvitteluun sopivan auton niin ostaa takavedon, eli etuvedoil ei tee mitää?

Ja sit toiseks hondat on hyviä vain 2-pyöräsinä. Ja lisää toho 300 ainaki nolla perää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat BMW -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku