| |  | |
11.05.10, 21:10
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | kumman ostaisit
ajattelin tässä kysyä teiltä hyvät palstan käyttäjät hieman vinkkejä ongelmaani.olisitteko ystävällisiä ja antaisitte rehellisen mielipiteenne asiasta ja hieman pieniä perustelujakin olisi tosi fantsu kuulla.ongelma on tämä että olen vaihtamassa autoa,omistin ennen toyota tercelin 1.3(2A) ohc 65hv,se oli kivan punainen ja takalasi oli tummennettu.naapurin poika osti sen ja oli reilu poika kun antoi minun ottaa 2vuotta vanhan boschin akun tersusta itselleni.hyvä akku oli,toivotaan että pysyy latinkissa,olen kyllä jo ostanut ihk:sta akkulaturin jos vaikka akkut simmaa. niin nyt kiikarissa olisi kaksi aika namu biiliä, serkkupoika myisi 325i e36 bmw:tä ja kävin eräässä autoliikkeessä katsomassa 728 e23 bemua.kumpi olisi parempi?
| |
| | |
11.05.10, 23:01
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ehdottomasti 325 i e36, komeimpia BMW:tä e34 M5 kanssa. Uusi viitos malli on ja hieno.
| |
| | |
12.05.10, 02:16
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | sokeria Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tero ajattelin tässä kysyä teiltä hyvät palstan käyttäjät hieman vinkkejä ongelmaani.olisitteko ystävällisiä ja antaisitte rehellisen mielipiteenne asiasta ja hieman pieniä perustelujakin olisi tosi fantsu kuulla.ongelma on tämä että olen vaihtamassa autoa,omistin ennen toyota tercelin 1.3(2A) ohc 65hv,se oli kivan punainen ja takalasi oli tummennettu.naapurin poika osti sen ja oli reilu poika kun antoi minun ottaa 2vuotta vanhan boschin akun tersusta itselleni.hyvä akku oli,toivotaan että pysyy latinkissa,olen kyllä jo ostanut ihk:sta akkulaturin jos vaikka akkut simmaa. niin nyt kiikarissa olisi kaksi aika namu biiliä, serkkupoika myisi 325i e36 bmw:tä ja kävin eräässä autoliikkeessä katsomassa 728 e23 bemua.kumpi olisi parempi? |
Koeaja molemmat ja osta se kumpi istuu käteen paremmin. Ei oo vaikee ratkaista
| |
| | |
12.05.10, 18:36
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Mikä
hintti poika tämä on?
| |
| | |
13.05.10, 21:18
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GAAGAA hintti poika tämä on? |
mikäs hinaaja ite oot?mitä vittua se sulle kuuluu mitä toinen haluaa täällä kysellä.tarjoisikko sää sitte persettäs jos toi olis hinaaja vai mikä kysymys toi on.mee pyllistelee naapurin raimolle kun oot niin puutteessa.muijaski häpee sua,ei edes anna sulle,käy vieraissa kun sää et pysty tyydyttää sitä mutta sen kerran kun se työnsi kaulimen sun perseeseen niin teikäläinen oli onnessaan.
| |
| | |
23.05.10, 18:40
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | kumpaakaan
koska ne on jatkeita
| |
| | |
24.05.10, 10:55
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | voi sinua!
Edellinen on munattoman hemmon höpinää!
| |
| | |
31.05.10, 12:07
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Vituttaa
se kun kaikki maailman köyhät haukkuu bmw ku itte ajelee toyota carinalla missä on ehkä tuning pölykapselit ja 8" subi takakontis.. Noita bmw haukkujia riittää ja niille kannattaa vaa sanoo köyhät kyykkyy nii aika usei hiljenee :))
| |
| | |
31.05.10, 19:47
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tero ajattelin tässä kysyä teiltä hyvät palstan käyttäjät hieman vinkkejä ongelmaani.olisitteko ystävällisiä ja antaisitte rehellisen mielipiteenne asiasta ja hieman pieniä perustelujakin olisi tosi fantsu kuulla.ongelma on tämä että olen vaihtamassa autoa,omistin ennen toyota tercelin 1.3(2A) ohc 65hv,se oli kivan punainen ja takalasi oli tummennettu.naapurin poika osti sen ja oli reilu poika kun antoi minun ottaa 2vuotta vanhan boschin akun tersusta itselleni.hyvä akku oli,toivotaan että pysyy latinkissa,olen kyllä jo ostanut ihk:sta akkulaturin jos vaikka akkut simmaa. niin nyt kiikarissa olisi kaksi aika namu biiliä, serkkupoika myisi 325i e36 bmw:tä ja kävin eräässä autoliikkeessä katsomassa 728 e23 bemua.kumpi olisi parempi? |
kyllä se iso seiska on niin paljon parempi ajettava ja niitä näkee muutenkin liian harvoin. ehdottomasti seiska eikä teinikolmosta.
| |
| | |
18.06.10, 09:19
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Lollage se kun kaikki maailman köyhät haukkuu bmw ku itte ajelee toyota carinalla missä on ehkä tuning pölykapselit ja 8" subi takakontis.. Noita bmw haukkujia riittää ja niille kannattaa vaa sanoo köyhät kyykkyy nii aika usei hiljenee :)) |
Joo, teinien suosima E36 325i on rahamiehen merkki!
| |
| | |
19.06.10, 14:46
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | asennetta
Nuori joka tienaa itse autoonsa rahat, eikä pyydä vanhemmilta. On rahamies ja oikealla asenteella. BMW e36 325i on teinien suosiossa siksi, koska on komia auto kestävä ja turvallinen laatuauto kuten BMW:t aina.
| |
| | |
06.07.10, 22:56
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ei koska ne on jatkeita |
vittu Sinä oot yks jatke
| |
| | |
16.07.10, 08:19
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
On totta että Bematsut on kestäviä mutta onhan ne kalliitakin, luonnollisesti. Itse olen ajellut ranskalaisilla ja onhan niissä toki pikkuvikoja mutta suhteessa varaosat halpoja ja autot halpoja. Se on ihan siitä kiinni mihin rahansa haluaa sijoittaa, auto vaan on aika huono sijoitus.
| |
| |  | Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat
BMW
-merkkiset autot. | | | |