| |  | |
07.03.11, 16:21
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei!
Hohoi rakkaat baijerilaiset!
Autokuume vetelee jo sikaflunssan mittoja ja nyt on pakko tehdä asialle jotain ennen kuin se menee ohi!
Eli ensimmäinen ihan ihka OMA auto hankinnassa, porukat aikoinaan ostivat VW golfin ja sillä nyt porskutellut, mutta nyt olisi se omalla rahalla hommatun aika.
BMW taitaa olla se ainut ja oikea vaihtoehto, nyt kun puhutaan siis AUTOISTA.
Siis kysymykseen, Mikä bemu n7000€ budjetilla. Ajoa tulee sellaset 120km päivässä joten en mitään kovin nälkäistä konetta halua, diesel varmaan noilla ajoilla tulee jo halvemmaksikin?
| |
| | |
08.03.11, 11:57
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Kyssäri Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TOR Hohoi rakkaat baijerilaiset!
Autokuume vetelee jo sikaflunssan mittoja ja nyt on pakko tehdä asialle jotain ennen kuin se menee ohi!
Eli ensimmäinen ihan ihka OMA auto hankinnassa, porukat aikoinaan ostivat VW golfin ja sillä nyt porskutellut, mutta nyt olisi se omalla rahalla hommatun aika.
Siis kysymykseen, Mikä bemu n7000€ budjetilla. Ajoa tulee sellaset 120km päivässä joten en mitään kovin nälkäistä konetta halua, diesel varmaan noilla ajoilla tulee jo halvemmaksikin? | Tiedätkö muuten mitä yhteistä on Bimmerillä ja Kondomilla ?
?
?
?
?
?
KUMMASSAKIN ON M####KU SISÄLLÄ :DD :DD :DD
| |
| | |
09.03.11, 10:20
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | toteamus Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan Tiedätkö muuten mitä yhteistä on Bimmerillä ja Kondomilla ?
?
?
?
?
?
KUMMASSAKIN ON M####KU SISÄLLÄ :DD :DD :DD |
Olet senverran yksinkertainen tapaus, ettet tiedä kirjoittamasi sanan kirjainten määrää! Olet yksinkertainen mulkku näin lyhyesti sanottuna.
| |
| | |
10.03.11, 20:49
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | kirjaimet Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jo vain Olet senverran yksinkertainen tapaus, ettet tiedä kirjoittamasi sanan kirjainten määrää! Olet yksinkertainen mulkku näin lyhyesti sanottuna. | Ei se mitään, jos minä en tiedä miten sana kirjoitetaan, mutta kun SINÄ et edes tiedä mikä sellainen tai jos tiedät, niin miten sitä käytetään. Olrtko isipapan, mikäli nyt sinulla edes sellaista on, suusta kuullut tuon sanan. BUUAAHHHAAA BUAAAAHHHHAAAA
| |
| | |
11.03.11, 02:15
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | siis umpihomo
mitä vittua täällä tapahtuu. miksei ylläpito pidä näitä keskusteluja siisteinä?
| |
| | |
12.03.11, 14:39
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TOR Hohoi rakkaat baijerilaiset!
Siis kysymykseen, Mikä bemu n7000€ budjetilla. Ajoa tulee sellaset 120km päivässä joten en mitään kovin nälkäistä konetta halua, diesel varmaan noilla ajoilla tulee jo halvemmaksikin? |
Moi!
Itse tykkään kovasti E39 ajettavuudesta, esim. 530dA palvelisi varmasti hyvin Sinuakin. Kulutus ei ole kova ja ihan kohtuutehotkin. Ajettavuus on mielestäni parasta, eikä uudempi E60 ole paljoa parempi. Itse ajelin yhdessä vaihessa 530dA-99, jolla oli rullattu lähemmäs 450tkm mut oli ajolleen kunnossa.
| |
| | |
21.04.11, 12:16
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
osta pösö niin tytöt ei naura sulle ja saattavat tulla kyytiinkin. Mikään ei ole rumempaa kuin BMW, koska nuoriso on pilannut auton ja sen maineen. Puolet täältäkin ovat tumputtajia bimmerin omistajia
| |
| | |
22.04.11, 23:25
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
e46 korinen 320d on kohtuu peli jos tyytyy vajaa sylinteriseen.Pieni ruokanen ja kulkee kohtalaisesti.
| |
| | |
23.04.11, 22:10
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | siitä puhe mistä puute Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pösö12345 osta pösö niin tytöt ei naura sulle ja saattavat tulla kyytiinkin. Mikään ei ole rumempaa kuin BMW, koska nuoriso on pilannut auton ja sen maineen. Puolet täältäkin ovat tumputtajia bimmerin omistajia | Kateellisen klopin juttua ei muuta. Mieti nyt hieman mitä kirjoittelet, hommahan menee justihin toisinpäin. Pösön kyytiin ei tunkua ole, Bemarin kyyti on hienoa verrattuna tavis pösöön. Taitaa kateus vaivata jeppee, kun täytyy näin täällä anonyyminä avautua.
| |
| | |
26.04.11, 11:13
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mikä helvetti näillä bemari niko-pettereillä oikein on? Joko olet kateellinen tai sinulla ei ole varaa jos haukut bemaria? Joka helvetin ketjussa sama..
Omistan ns. bemmien kiusaus biilin, 4-pyttynen vapari joka pistää hyvin kampoihin (valitettavasti me ollaan jo eellä) 330 V6 vehkeelle, ihan hyvin minun mielestä! :) Suunnitelmissa kuiten on hommata kyseinen malli bemmiltä seuraavaksi kulkuneuvokseni, miksi? No, koska mulla on varaa ja en ole mikään merkki uskollinen lahkolainen.
| |
| | |
26.04.11, 11:14
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ep3 type-r kuski Mikä helvetti näillä bemari niko-pettereillä oikein on? Joko olet kateellinen tai sinulla ei ole varaa jos haukut bemaria? Joka helvetin ketjussa sama..
Omistan ns. bemmien kiusaus biilin, 4-pyttynen vapari joka pistää hyvin kampoihin (valitettavasti me ollaan jo eellä) 330 V6 vehkeelle, ihan hyvin minun mielestä! :) Suunnitelmissa kuiten on hommata kyseinen malli bemmiltä seuraavaksi kulkuneuvokseni, miksi? No, koska mulla on varaa ja en ole mikään merkki uskollinen lahkolainen. |
Jatketaan nyt vielä, että on totta että nuoriso on pilannun "bemmin" maineen, laatikko bemmit onki ihan paskoja, nää uudemmat kutoskoneelliset onkin sitten eri juttu +04 ->.
| |
| | |
23.06.11, 18:19
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | jou jou!! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ep3 type-r kuski Mikä helvetti näillä bemari niko-pettereillä oikein on? Joko olet kateellinen tai sinulla ei ole varaa jos haukut bemaria? Joka helvetin ketjussa sama..
Omistan ns. bemmien kiusaus biilin, 4-pyttynen vapari joka pistää hyvin kampoihin (valitettavasti me ollaan jo eellä) 330 V6 vehkeelle, ihan hyvin minun mielestä! :) Suunnitelmissa kuiten on hommata kyseinen malli bemmiltä seuraavaksi kulkuneuvokseni, miksi? No, koska mulla on varaa ja en ole mikään merkki uskollinen lahkolainen. |
BMW:n moottori valikoimiin ei kuulu V6 moottorit, rivinelosia on ja rivikuutosia, sit on V8,V10 JA V12 moottoreita. Vaikka tekee mieli elvistellä tiedoillaan niin olis hyvä ensin tutustua hieman faktoihin. Hieman ikää lisää niin kyl se se siitä ja sitä tietoa tottakai.
| |
| |  | Katso myytävänä olevat
BMW
-merkkiset autot Nettiautossa. | | | |