Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Chevrolet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.04.07, 10:50   #1 (linkki)
Jenkkiä himoitsen!
(Vierailija)

Vania ostamassa?

Tuollainen Chevy van G20 6.2 dsl vm. 89 olisi kiikarissa. Mitä asioita kannattaa ottaa huomioon ja onko erityisiä vaaranpaikkoja, joita kannattaa tarkastaa? Ja myös pahimmat ruostepesät, ovien alareunojen lisäksi tietysti? Lähiaikoina on myyjän mukaan laitettu laatikko, iskarit, etujouset, jarrut, syyläri ja kaikenlaista pikkuosaa.
  Vastaa viestiin

06.04.07, 16:14   #2 (linkki)
van
(Vierailija)

...

ruosteet kannatta stiikata myös sivu ikkunoiden ympäriltä, tunnostele miten laatikko vaihtaa (ihan vaan varmuuden vuoks) koeajolla kannattaa autoa polkea vähä et miten kone toimii/tuntuu, ja yleiskuntohan se ratkaisee ei ne kilometrit, ainakaa vanissa, kannattaa vierailla tulla overdrive.fi, siellä on asiasta tietoista porukkaa vaikka millä mitalla, ite ei jaksa ny kaikkee alkaa selittää mut overdrivesta saat kunnon vastauksia vaniin liittyen joten käyppä sielä kyselee
  Vastaa viestiin
06.04.07, 16:15   #3 (linkki)
van
(Vierailija)

ite ajelen vanilla, ei vikoja, kaikki toiminu AINA!!!
  Vastaa viestiin
10.04.07, 06:05   #4 (linkki)
jortzu
(Vierailija)

vania ostamassa...

meilkin vani ja mitää ihmeellistä ei oo ollu,,,talvellaki käyntii ettei mitää.ilman lokii...chevy siis ,,88 5.7 ruutta..tosi hyvä ajaa,,eikä oo bensa rosvo!!!
  Vastaa viestiin
15.04.07, 18:32   #5 (linkki)
GMC
(Vierailija)

Vanisti

Perus vikana on jotta startti tipahtaa siis tipahtaa johtojensavaraan kun pultit katkeavat(tyyppivaipa) Samaten simpukan pultit kulutustavaraa.Joten nuo kannattaa vaihdella tietyin väliajoin.....
  Vastaa viestiin
20.04.07, 00:38   #6 (linkki)
?
(Vierailija)

Kyllä se laatikkoremppa pitää olla tehtynä. Katso että kuitit löytyy...
  Vastaa viestiin
11.05.07, 15:35   #7 (linkki)
harrastaja
(Vierailija)

korjaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GMC
Perus vikana on jotta startti tipahtaa siis tipahtaa johtojensavaraan kun pultit katkeavat(tyyppivaipa) Samaten simpukan pultit kulutustavaraa.Joten nuo kannattaa vaihdella tietyin väliajoin.....
Korjaisin sen verran ettei se ole tyyppivaiva että vanista katkeaa startin pultit! vaan saamattomuutta kunnei ole laitettu takakannaketta kiinni!!
  Vastaa viestiin
31.05.07, 13:43   #8 (linkki)
vierailia
(Vierailija)

vanisti

ei nuilla vaneilla mitään tee
  Vastaa viestiin
31.05.07, 18:00   #9 (linkki)
vanilla 17 vuotta
(Vierailija)

vanista

vanisti puhuu paskaa, parempaa pakua en tiiä, on mukava, kestävä ja taloudellinen, ja on tullu ajettu vaikka minkälaista vitoa, citylineria, hiacea, ransittia, ransportteria ja vaikka mitä ja mieletäni vani on paras
  Vastaa viestiin
30.06.07, 10:03   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2007
Mikä kumma on EFI..?

Moikka vaan. Olen ostamassa 6-koneellista pätkä chevyä, vm 90. Tiiättekö, kuluttaako tuo enempi casoo kuin 8-koneellinen ? Kirjainyhdistelmä EFI on mulle ihan uutta..Mikä se on? Mulla oli ennen V8 dodge, 250 ja sille kyllä bensa kelpas liiankin hyvin.. Chevy vani on aina ollut haave ja nyt se olis mahdollista!
  Vastaa viestiin
30.06.07, 15:25   #11 (linkki)
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
(Vierailija)

=

kutoskoneine on vissii ykspisteruisku ja efi tarkottaa ruiskua, kulutus aika sama ku kasikoneel ku joutuu tekkee enempi ''työtä'' ku tuo kasi kone joten sama ostaa kasilla
  Vastaa viestiin
12.07.07, 12:42   #12 (linkki)
mä vaan tässä hei
(Vierailija)

4.3efi

on 6pisteruiskutus ja vie vähemmin soppaa kun 8-kone!!!!!!!
  Vastaa viestiin
13.07.07, 19:07   #13 (linkki)
Starcraft
(Vierailija)

Vaneista

Kannattaa tarkistaa myös cruisen toiminta jos sellainen löytyy. Tarkista myös toimiiko lämppärin ilman jako, jos puhaltaa vain tuulilasille on todennäköisesti alipainepumppu lopussa.
  Vastaa viestiin
26.08.07, 21:16   #14 (linkki)
Irokki
(Vierailija)

Ei oo 6 pisteruiskutusta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan tässä hei

4.3 kutosessa on TBI-ruiskutus, elikkä Throttle Body Injection. Päällepäin kaasarikoneen näköinen, ja bensaa annostellaan 2 ruiskusuuttimen voimin.
  Vastaa viestiin
30.08.07, 20:21   #15 (linkki)
vaneja
(Vierailija)

Efi =Electronic fuel injection

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Irokki
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan tässä hei

4.3 kutosessa on TBI-ruiskutus, elikkä Throttle Body Injection. Päällepäin kaasarikoneen näköinen, ja bensaa annostellaan 2 ruiskusuuttimen voimin.
itsellä oli -90 4.3 efi ja kyllä se oli päällepäin yksipiste ruutan näköinen.
bensaa vei talvella n 12l satasella.
  Vastaa viestiin
04.09.07, 22:01   #16 (linkki)
tiedonhaluinentässä
(Vierailija)

kysympähän ihan mielenkiinnon vuoksi että mikäköhän mahtaa olla chevy vanin huippunopeus 5.7 pensa ja 6.2 diesel myllylä?
  Vastaa viestiin
05.09.07, 11:05   #17 (linkki)
vanisti
(Vierailija)

mulla itellä on....

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedonhaluinentässä
kysympähän ihan mielenkiinnon vuoksi että mikäköhän mahtaa olla chevy vanin huippunopeus 5.7 pensa ja 6.2 diesel myllylä?
hieman kutiteltu 318cid eli 5.0L bensa ja mittari menee kevyesti pohjaan kun tallaa.Pikku kiinalaiset ja vähän isommat eurooppalaisetkin ihmeissään ;) mutta eihän vani ole mikään kiihdytysauto mutta joskus kiva mennä liikennevaloissa ohituskaistalle! diesel-koneet paljon laiskempia.
  Vastaa viestiin
11.09.07, 23:36   #18 (linkki)
olds 307
(Vierailija)

Efi on...

EFI = Electronic Fuel Injection, ellen nyt vallan väärin veikannut, mutta tuskinpa. ei riemul rajaa ku kasil ajaa...
  Vastaa viestiin
17.09.07, 11:41   #19 (linkki)
vilipetteri
(Vierailija)

Kannattaako?

Kannaattaako tollanen ekaks autoks ku himoittais tilaauto mut syökö liikaa?
  Vastaa viestiin
17.09.07, 17:40   #20 (linkki)
kesävani
(Vierailija)

????????????

no jos ekaks autoks nii diesel ois varmaa järkevä valinta, itse ostin kesällä tuollaisen pätkämallin diesel vanin ensiautoks ja on se vaan vallan mainio peli, kulutuskin siinä 10-12l sadal mut bensakoneinen kuluttaa varmaa tollaset 15l matka ajos varmaa tosin pääsee johki 12l, mut itse olen ainakin ollut enemmän kuin tyytyväinen tuohon diiselvaniin, ja kyllähän sillä nakki palaa myös:D
  Vastaa viestiin
22.09.07, 18:54   #21 (linkki)
suomalainenpölijä
(Vierailija)

entäpä tällainen

itse olen tässä katsellut kans tuollaista vania tosin dodge merkkistä, mitäköhän täällä chevy osastolla sanoisitte tuosta dodge ram vanista 5.2 bensakasilla, onks ny minkälainen valinta jos hommaa ja tuo korttikin tulis jo tuossa ens vuonna, se on vaan niin törkee siisti!!!
  Vastaa viestiin
12.10.07, 13:49   #22 (linkki)
Kerran vani aina vani
(Vierailija)

Vani

Mulla ollut kerran vani ja nyt oon taas ostamassa vania. Kunhan vaan kone ei savuta liikaa ja turbiini toimii niin kaikki hyvin. Kaikki autothan aina ruostuu jostain. Ja vania ei sitte saa ikinä mennä vertailemaan mihinkään transvestiitiin, ransporteriin tai hiaceen.........
  Vastaa viestiin
12.10.07, 16:46   #23 (linkki)
chevroletchevyvan
(Vierailija)

kestää vain kestämistään

kyllä vani vaan kestää kestää ja kestää ajettu kohta miljoona (vielä 5000tkm ja sitte tulee täytee) kone on alkuperäinen remontoimaton kuusipistekaksi litrainen tiisseliveekasi, kerran vaihettu loota th700:sta th400:een ja hyvin pelittää ja matka jatkuu vielä ainakin toisen mokoman verran,kyllä kelpaa sanokoot muut mitä hyvänsä,minä haistatan niille paskat...
  Vastaa viestiin
18.10.07, 22:31   #24 (linkki)
viimeinen uusi2002
(Vierailija)

jos on pussis rahaa kun vanin ostaa niin ei oo kun kuitteja hyvä poisto auto

verojakaan
  Vastaa viestiin
18.10.07, 22:32   #25 (linkki)
viimeinen uusi2002
(Vierailija)

jos on pussis rahaa kun vanin ostaa niin ei oo kun kuitteja hyvä poisto auto

verojakaan
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Chevrolet -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku