| |
16.03.08, 22:32
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Trans sport
Olen mahdollisesti hankkimassa kyseisen mallista. Onko kokemuksia, eritoten kulutus kiinnostaa, perhe on 6-henkinen, elikuormaa autolla tulisi olemaan.
| |
| | |
16.03.08, 23:18
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | TILA-AUTO Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja tila-auto Olen mahdollisesti hankkimassa kyseisen mallista. Onko kokemuksia, eritoten kulutus kiinnostaa, perhe on 6-henkinen, elikuormaa autolla tulisi olemaan. | OSTA KUNNON TILA-AUTO ELI JOKU VW TAI JAPSI VAIKKA, NOIHIN UNITED STATES TUOTTEISIIN KANNATA SEOTA ONLY HARMIA VAAN
| |
| | |
19.04.08, 19:59
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | trans sport
mietippäs nyt vielä kuitenkin uudestaan...
| |
| | |
01.08.08, 12:55
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Oon tosi tyytyväinen olu trans sportiin. Palvellu vuodesta 2000 asti eikä mitään vikaa koko laitteessa ollu. Tila-autojen ykkönen on trans-sport, se vaan on hienoin, mukavin, ja yksinkertaisesti paras. En voisi edes kuvitella ajavani jollain ranskalaisella taikka japsi tila-autolla. Hyh hyh. Osta trans sport, et joudu katumaan!
| |
| | |
22.08.08, 17:41
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Best
ehdottomasti kannattaa ostaa. Paras tila-auto niin tilan suhteen ku ajettavuuksiltaan. Meillä kans kuus henkinen perhe ja kulutus pyörii kaupunkiajossa kympin hujakoilla ja matkassa 8,5litraa. chevrolet trans sport 2000.
| |
| | |
26.08.08, 15:58
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | erittäin tyytyväinen
Kesän alussa hankimme kyseisen auton - vm.2001 - pitkän harkinnan jälkeen ja päätöksemme osui nappiin - kuuden hengen perheeseen, jossa vielä tuolloin oli 3 koiraa (2 susikoiran kokoista ja yksi rääpäle). Teimme kesälomareissun kahden nuorimman lapsen kanssa - toisen isoista koirista kuoltua - n. 2000 km ympäri Suomea ja ei ollut mitään ongelmia sijoittaa tavaroita - ei tarvittu edes boxia katolle, vaikka olimme telttavarustuksien kanssa liikkeellä. Auto kiihtyy ohittaessakin todella ripeästi, vaikka auto olisi aivan täysin kuormattu. Sisältää valmiina lähes kaikki "lisävarusteet", joita ainakin eurooppalaisiin autoihin saa tilata lisämaksusta.
Väljät sisätilat, penkit voi vaihtaa 2+3+2 tai 2+2+3 tai ottamalla pois osan penkeistä kokonaan, niin saa suuremmatkin hankinnat mahtumaan autoon. Takana ilmajousitus, jolloin ei perä laahaa tuolloin maata...jne jne
| |
| | |
31.08.08, 16:20
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja VW&JAPAN Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja tila-auto Olen mahdollisesti hankkimassa kyseisen mallista. Onko kokemuksia, eritoten kulutus kiinnostaa, perhe on 6-henkinen, elikuormaa autolla tulisi olemaan. | OSTA KUNNON TILA-AUTO ELI JOKU VW TAI JAPSI VAIKKA, NOIHIN UNITED STATES TUOTTEISIIN KANNATA SEOTA ONLY HARMIA VAAN | Onko volkkari tai japsit alkanu jo valmistamaan autojakin?
millos niitä tulee markkinoille? | |
| | |
15.02.09, 15:02
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | japsiboxi Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja VW&JAPAN Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja tila-auto Olen mahdollisesti hankkimassa kyseisen mallista. Onko kokemuksia, eritoten kulutus kiinnostaa, perhe on 6-henkinen, elikuormaa autolla tulisi olemaan. | OSTA KUNNON TILA-AUTO ELI JOKU VW TAI JAPSI VAIKKA, NOIHIN UNITED STATES TUOTTEISIIN KANNATA SEOTA ONLY HARMIA VAAN | Muuten hyvä idea ehkä......mutta on lain vastaista kuljettaa perhettä peräkärryssä tai suksiboksissa | |
| | |
14.11.09, 20:39
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei huono
Rapiat puolitoista vuotta vanha ketju, mutta tyrkkäänpä varalta tämänkin sälän luettavaksi.
Ostin trans sportin (2002) kolme vuotta sitten (syksyllä 2006) ja n. 50tkm on kertynyt lisää mittariin. Tiloiltaan loistava ja mukava auto matkoja taitella. Bensaa menee ajotavan mukaan, mutta jos se alkaa harmittamaan niin kannattaa kertoa kysyjille ajotietokoneen lukemia - sehän mittaa kuin naisten vaaka. Mallista riippuen toimintoja on enemmän tai vähemmän ja jossain vaiheessa monissa ilmenee ongelmia, joten ylläpidettävääkin riittää. 150000 km on nyt autolla takana ja olen vaihtanut kaikki jarrulevyt, takaiskarit, takapyörien laakerit (toisen ABS anturi alkoi ilmoitella toistuvasti viasta ja toinen alkoi metelöidä kuin laakerin kuuluukin tuntiensa täyttyessä), vesipumpun ja takajouset lojuu tuossa keittiön nurkassa odottamassa työkomennusta.
Autokorjaamoiden, rengasliikkeiden ja jopa merkkihuoltojen toiminnassa ihmetyttää kirjava tietämys auton nostamisessa. Ostamani auto oli huollettu huoltokirjan mukaan merkkiliikkeissä ja siinä oli jo helmakotelot tunkattu kurttuun etuovien kohdalta (20 - 30 cm taaksepäin etupään nostokohdasta). Katukuvassa näkyvistä autoista väittäisi useammassa olevan sama ilmiö. Monta kertaa on itselle jäänyt sellainen kuva, että ellen olisi vieressä vahtimassa, niin nostaisivat jostain ihmeen syystä juurikin tuosta edellä mainitusta kohdasta. Eräässä muuten asiallisessa ei merkkikorjaamossa kaveri kehtasi väittää päin näköä, että kyllä sen pitää kestää tuosta nostaa ja rutina vain kuulu kun kotelo madaltui pari senttiä. Joskus tuntuu siltä, että kaikki pitäisi tehdä itse.
| |
| |  | Katso myytävänä olevat
Chevrolet
-merkkiset autot Nettiautossa. | | | |