Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Chrysler
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.07.11, 20:44   #51 (linkki)
Ippe
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neon96 Näytä viesti
MYYNNISSÄ CHRYSLER NEON 96', SEISONUT PIHASSA ABOUT VUODEN! STARTTAA VAATIESSAAN JA KÄY KOMEASTI AJ.240TKM AUTOMAATTI EI NAKUTA EI RÄTISE JA KAIKKI TOIMII, KATSASTUKSESSA HYLÄTYKSI JARRUJEN TAKIA(UUDET JARRULEVYT+PALAT ETEEN JA TAAKSE PALAT RIITTÄÄ)! 600EKUA TAIKKA HIEMAN TINKIMISVARAA! AUTO ON IMATRALLA!

Ja puh numero
  Vastaa viestiin
10.08.11, 20:03   #52 (linkki)
Donhuugo
(Vierailija)

joo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pappa vm-52 Näytä viesti
Eli minulle on tarjottu kyseistä autoa "aseveli hintaan". Auton plussat & miinukset? Esim. onko ruosteelle altis ja mistä kohtaa jne...

Itse käytän jenkkimiehellä autoasissa vantaan magneetissa.
Neonini on toiminut täysin ja asentaja huomasi vuosi sitten että automaattiöljyt menee sekaisin jäähdytysnesteen kanssa, vaihtoi jäähdyttimen ja huuhteli yms. ja monta tonnia säästyi.
Sanotaanko näin että neon voi olla paska jos sitä ei ole kunnolla "oikeasti" huollettu ja korjattu. monelle neonille on tehty vain välttämätön ja ne ovatkin sitten näitä nettiauton häntäpää autoja.

Terv.onnellinen neon ja jeep omistaja.
  Vastaa viestiin
18.08.11, 01:34   #53 (linkki)
ertsu
(Vierailija)

neonia harkitseva

heissan... kuka osais kertoa kannattaako ostaa 2.0 litranen, ajettu 180 tuhatta vm -96, manuaali neon jos hintaakaan ole ku 800 euroa....mitkä on sellasen tyyppiviat mitä kannattaa kyseisestä autosta katsoa....
  Vastaa viestiin
05.09.11, 13:00   #54 (linkki)
THUNDEROTTO
(Vierailija)

EI mitään varsinaisia tyyppivikoja

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ertsu Näytä viesti
heissan... kuka osais kertoa kannattaako ostaa 2.0 litranen, ajettu 180 tuhatta vm -96, manuaali neon jos hintaakaan ole ku 800 euroa....mitkä on sellasen tyyppiviat mitä kannattaa kyseisestä autosta katsoa....

Käsijarru on kyllä omanlaisensa murheenryyni,kun se pitää kotona ja konttorilla ojanpuoli lopettanut leikinkesken.Kattele silmllä ja ajamalla,kaikki kehuu kuten myös minä.
  Vastaa viestiin
21.09.11, 12:42   #55 (linkki)
jtk
(Vierailija)

chrysler neon

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja leo petri Näytä viesti
paska
Siis ei mitään perusteluja: mikä huonoa ', mikä hyvää.... onko ajokokemusta jne... tod. paska vastaus!
  Vastaa viestiin
08.11.11, 07:43   #56 (linkki)
jukkis
(Vierailija)

Neonista

Morjens

Lueskelin tuossa läpi koko Chrysler ketjun ja näyttää olevan melko kahtiajakautuneita mielipiteitä kyseisestä autosta.

Itse ostin omani 1998 uutena ja samalla ajelen vieläkin. Melko huolettomia kilometrejä ja vikoja käytännöllisesti nolla tähän mennessä. Starttimoottori hajosi viime talvena ja siinä ne kalliit remontit sitten onkin 13 vuoden aikana. Tietysti pakolliset huollot yms semmoiset tehty ja viime vuosina olen hoitanut ne itse. Nyt muutama viikko takaperin ilmaantui yksi ongelma.

Onko kenelläkään ollut 3-lovisen automaattilootan kanssa samaa ongelmaa:
1. Heittää D-vaihteelta ajoittain vapaalle kun ajaa montusta
2. 1-vaihteelta löytyykin yllättäen vaihteet 1 ja 2

Autolla pystyy ajamaan ihan OK, mutta veikkaan etten saa sitä katsastuksesta läpi. Näillä paskakeleillä en viitsisi kömpiä auton alle, ennenkuin on vihiä mistä lähteä etsimään vikaa. Itse arvelen, että vaihteensiirtäjän ja laatikon väliltä se löytyy, mutta en usko vian löytyvän laatikon sisältä....

Tietoa/kokemuksia arvon palstaveljet....kiitos etukäteen
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku