Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Chrysler
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.07.10, 17:21   #1 (linkki)
Kalijanevi
(Vierailija)

Chrysler PT Cruiser

Tässä olen alkanut harkita 00-02 vuotisen PT:n hankkimista, mutta epäilyksiä piisaa koska auto on minulle ennestään täysin vieras! En ole vielä ehtinyt kyseistä autoa koittaa niin manuaalina kuin automaattinakaan eikä ole pahemmin tuttujakaan joilla olisi ollut.. Jos jotain mietteitä saisin sellaisilta joilla on kokemusta enempi niin olisi hieno homma! Kiitän!
  Vastaa viestiin

23.07.10, 10:00   #2 (linkki)
peri
(Vierailija)

ei kannata

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalijanevi Näytä viesti
Tässä olen alkanut harkita 00-02 vuotisen PT:n hankkimista, mutta epäilyksiä piisaa koska auto on minulle ennestään täysin vieras! En ole vielä ehtinyt kyseistä autoa koittaa niin manuaalina kuin automaattinakaan eikä ole pahemmin tuttujakaan joilla olisi ollut.. Jos jotain mietteitä saisin sellaisilta joilla on kokemusta enempi niin olisi hieno homma! Kiitän!

paskoja autoja sinulta paskoja ideoita ruma autokin muuten itsellä ollu 2vuotta kokoajan korjaamolla
  Vastaa viestiin
29.07.10, 01:31   #3 (linkki)
nissan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peri Näytä viesti
paskoja autoja sinulta paskoja ideoita ruma autokin muuten itsellä ollu 2vuotta kokoajan korjaamolla
Joo, sulla ihan varmasti on ollu PT Cruiser, on näköjään SYVÄÄ tietämystä...

Taidat olla vaan kateellinen, kun joku muu aikoo ostaa sellaisen auton, minkälaiseen sinunkaltaisellasi idiootilla ei ole ikinä mahdollisuutta... enkä tarkoita käytettävissä olevan rahan määrää.

Ei taida emäntä antaa lupaa muuhun ku Octaviaan!

taidat olla just sitä ''tuulipukukansaa''
  Vastaa viestiin
07.08.10, 14:56   #4 (linkki)
saarnio
(Vierailija)

pt

en suosittele, laiska moottori (2.0) vie paljon menovettä, sähkövikoja ja muita kummallisuuksia paljon..
  Vastaa viestiin
09.08.10, 13:59   #5 (linkki)
kokemus
(Vierailija)

ss

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peri Näytä viesti

EI KANNATA SURKEITA ON
  Vastaa viestiin
13.08.10, 12:37   #6 (linkki)
pt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemus Näytä viesti
EI KANNATA SURKEITA ON
Ihan ok auto. Pieniä ei liian vakavia tyyppivikoja (sumuvalokatkaisija, etualatukivarren takimmainen pusla, takaluukun alareunan maali), jotka helppo hoitaa kuntoon.

Jakopääremppa on kallis (1000eur), kannattaa tsekata onko tehty tai ainakin huomioitu hinnassa.
Muutenkin autokeskuksen varaosahinnoittelu syvältä, mutta onneksi löytyy halvempia vaihtoehtoja.

www.ptcruiser.fi oli hyvä sivusto, josta saa paljon lisätietoa (spammailyn vuoksi siirretty toiselle palvelimelle, mutta linkki löytynee tuolta).
  Vastaa viestiin
13.08.10, 13:36   #7 (linkki)
ss
(Vierailija)

joo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nissan Näytä viesti
Joo, sulla ihan varmasti on ollu PT Cruiser, on näköjään SYVÄÄ tietämystä...

Taidat olla vaan kateellinen, kun joku muu aikoo ostaa sellaisen auton, minkälaiseen sinunkaltaisellasi idiootilla ei ole ikinä mahdollisuutta... enkä tarkoita käytettävissä olevan rahan määrää.

Ei taida emäntä antaa lupaa muuhun ku Octaviaan!

taidat olla just sitä ''tuulipukukansaa''

sanoo nimi merkki nissan. mitä sinä muka tiedät kun riisikipolla ajelet
  Vastaa viestiin
17.08.10, 15:50   #8 (linkki)
pyhis
(Vierailija)

PT

Itellä ollut -01 pt 2,0 koneella ja automaatti tietenkin,on se ihan ok,vakaa ajettava viime talven lumilla ei mitään hätää kitkoilla.
Auto on painavaa Amerikan rautaa eli jämäkkä ja 2L kone ei tee siitä kyllä mitään tykkiä ;) samoin iso kääntösäde siinä on ja tuo sumuvalojen mystinen vika kans.Nettisivusto on hyvä ja auttaa monessa asiassa.
Mutta onhan se tyylikäs,erilainen ja tilava--ja saa hymyilemään joka aamu,toisin kuin golfit tms...
  Vastaa viestiin
19.08.10, 14:29   #9 (linkki)
jahzer
(Vierailija)

Pt-Cruiser

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalijanevi Näytä viesti

Moi,

Itselläni ollut vm-01 PT nyt reilu kolme vuotta, eikä mitään suurempia vikoja ole tullut vastaan.
Tuo sumuvalojen katkaisija tosiaan temppuilee, siihen on olemassa melko helppo tapa korjata itse.

Itse tein väliaikaisen ratkaisun ja otin sumareiden sulakkeen irti.

Puslat ja watts-linkki on semmosia mitkä ajan saatossa menee, itse vaihdoin osat viime kesänä.

Jakoremmin vaihto tosiaan ei ole halpaa touhua, itse vaihdatin n. 110tkm kohdalla, joten enää ei ole siitä huolta seuraavaan 100tkm asti.

Hyvä auto ajaa, ja erottuu massasta nykypäivän korealaisten ja baijerilaisten seasta.

Mulla on auto tällä hetkellä myynnissä nettiautossa, koska joudun työn puolesta hommaamaan pakettiauton tilalle.

Käy katsomassa Chrysler PT Cruiser 2.0 Limited edition 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto jos kiinnostaa.
  Vastaa viestiin
11.01.11, 18:35   #10 (linkki)
nissan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ss Näytä viesti
sanoo nimi merkki nissan. mitä sinä muka tiedät kun riisikipolla ajelet

Jep, ajoin aikoinaan YHDEN VUODEN Nissanilla, nimittäin armeijaa käydessäni.

Jos olisin vihjannutkin nimimerkillä todelliseen olemukseeni, 24-vee nahkatakkinen torttutukka ja jenkkiauto pihassa, olisin heti leimautunut joidenkin mielestä tyypilliseksi ''jenkit on vittu ainoita autoja saatana ja mulla on luki_häiröi'' -pelleksi. Ite taidat vaan haaveilla esim. sössö-Camarosta tms.

Tämänhetkisenä KÄYTTÖautona on '91-mallin Chevrolet Caprice Classic, nahkasisustalla ja muutenkin kaikilla herkuilla mitä Chevyyn on tuona vuonna saanut... koneena 305 TBI.

Mut asiaan, kokemusta on kahdestakin PT-yksilöstä, toinen oli '04 2.4 Touring ja heti perään '06 2.4 Touring. Jälkimmäinen facelift-malli oli mielestäni hienompi niin päältä kuin sisältäkin.
Ainoa vika, mitä noissa ikinä ilmaantui, oli tuon uudemman takaluukun avauskatkaisijan hajoaminen. Eli pääsi vain avaimella. Sen kokoiseksi käppänäksi TODELLA mahtava ajaa, ja 2.4 automaatilla oli ihan OK paketti. Parilitraisesta ei siis ole kokemusta.
  Vastaa viestiin
21.08.11, 14:21   #11 (linkki)
PT
(Vierailija)

GT

7 vuotta ajeltu PT 2.4 turbo GT:llä... ei ongelmia
  Vastaa viestiin
31.08.11, 20:19   #12 (linkki)
PT Vierailija
(Vierailija)

Jakopään hihna

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PT Näytä viesti
7 vuotta ajeltu PT 2.4 turbo GT:llä... ei ongelmia

Jakopään hihnan kiristäjä taitaa olla hydraulinen. Onko kellään kokemuksia ns. manuaali kitistä joita saa vaihtoehtona?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku