Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Chrysler
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.09.10, 17:24   #1 (linkki)
tob0
(Vierailija)

chrysler saratoga 3.0 v6

ostin tuossa kyseisen hyrslerin, johon ilmeni seuraavanlainen vika; bensa haisee sisällä, kulutus nousi huimaavasti, 15l/40km, auto pätkii/röpöttää ja sinistä savua pakarista, tuntuu että ei käy kaikilla mutta ei sen pitäisi käsittääkseni kulutusta nostaa noin huimasti ?!?
osaiskohan joku sanoa mitä lähtisin kaivamaan esille? ja myös apparin puolen jalkatila kastuu jostain nesteestä, ilmeisesti jäähdytysnestettä?

siinä semmoista kyseltävää, jos joku tietäisi paremmin kuin minä!
  Vastaa viestiin

16.11.10, 07:42   #2 (linkki)
wendell
(Vierailija)

Jos tieto taitosi on tuolla tasolla ei kannata itse sinne koskea.ensinnäkin jos jäähdytin nesteet pyrkii lattialle niin se tulee puhaltajan lämminpuolen syötöstä eli suoraan pumpulta kun ne letkut kulkee siellä hanskalokeron takana. Taas tuohon bensan kulutukseen on vaihtoehtoja enemmän, esimerkiksi tyyppivikana tunnettu moottorin lämpöanturi joka ohjaa automaatti ryyppyä voi valehdella että kone on kylmä ja ryyppy jää päälle, oireet viittaa siihen ja varsinkaan korkeita kierroksia kone ei tällöin anna.
  Vastaa viestiin
04.02.11, 16:15   #3 (linkki)
saratoga
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tob0 Näytä viesti
ostin tuossa kyseisen hyrslerin, johon ilmeni seuraavanlainen vika; bensa haisee sisällä, kulutus nousi huimaavasti, 15l/40km, auto pätkii/röpöttää ja sinistä savua pakarista, tuntuu että ei käy kaikilla mutta ei sen pitäisi käsittääkseni kulutusta nostaa noin huimasti ?!?
osaiskohan joku sanoa mitä lähtisin kaivamaan esille? ja myös apparin puolen jalkatila kastuu jostain nesteestä, ilmeisesti jäähdytysnestettä?

siinä semmoista kyseltävää, jos joku tietäisi paremmin kuin minä!

Hei. Taitaa olla sähkövika. Niin mulle sanottiin. Jos syy lamdassa niin kulutus nousee. nesteestä en tiedä muuta kuin että katso ettei ole pohjassa reikää. Mun autos oli.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku