Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Ford
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.08.08, 03:47   #26 (linkki)
Eräs tuumailija
(Vierailija)

Aikamoinen peli, jos nimittäin et latele luikuria...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TenCCu
molo! ostin tossa hiljaittain myös auton... heräsi epäilys kun on niin pirteä, että liekkö vanha Kissalan veljeksien työ auto.. ;) sutii ja ruopii joka vaihteella ja kiihyttäessä sanoo : ''RääääääääääääänTsihRääään'' ja harvinainen rekisteri numerokin löytyy, nimittäin TM-50..??
Kuukkelilla löytyi vahvistus hämärälle muistikuvalle rekisterikilvestä "TM-50": http://www.spinnerilehti.fi/rasvanetti/arkisto/106923559587099.shtml

Aspen oli TM-25, joten tuo puolisataavuotislahjoitusmalli on se kuuluisa Jaguar S-Type R. Vaikea kuitenkaan uskoa, että poliisit olisivat luopuneet tuosta jo nyt.

Ps. Onko kenelläkään tietoa auton ulosajoon päätyneen moottoripyöräjahdin jälkeisistä vaiheista?
  Vastaa viestiin
26.08.08, 07:21   #27 (linkki)
Lightunseen
(Vierailija)

Ulos ?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs tuumailija
Lainaus:
molo! ostin tossa hiljaittain myös auton... heräsi epäilys kun on niin pirteä, että liekkö vanha Kissalan veljeksien työ auto.. ;) sutii ja ruopii joka vaihteella ja kiihyttäessä sanoo : ''RääääääääääääänTsihRääään'' ja harvinainen rekisteri numerokin löytyy, nimittäin TM-50..??
Kuukkelilla löytyi vahvistus hämärälle muistikuvalle rekisterikilvestä "TM-50": http://www.spinnerilehti.fi/rasvanetti/arkisto/106923559587099.shtml

Aspen oli TM-25, joten tuo puolisataavuotislahjoitusmalli on se kuuluisa Jaguar S-Type R. Vaikea kuitenkaan uskoa, että poliisit olisivat luopuneet tuosta jo nyt.

Ps. Onko kenelläkään tietoa auton ulosajoon päätyneen moottoripyöräjahdin jälkeisistä vaiheista?
Onko jaquar kolaroitu ? ?
  Vastaa viestiin
04.09.08, 10:40   #28 (linkki)
kolmau
(Vierailija)

Itte en menis ostamaan poliisiautoa. Ne on ylesesti todella huonossa kunnossa.
Koneet väljiä, paljon kilometrejä ja monta monta eri käyttäjää ja eri ajotapaa
[/quote]

Hetkinen: Miten eri käyttäjien ajotavat vaikuttaa auton kuntoon? Tai käyttäjien lukumäärä? Olisiko kuitenkin säännöllinen huolto olennaisempi huomionarvoinen asia. Mistä tiedät ostaessasi auton liikkeestä millaista korttelirallia aikaisempien omistajien teinipojat on isin autolla ajaneet. Olisiko näissäkin autoissa ollut eri käyttäjiä ja ajotapoja.

Vastaa viestiin
05.09.08, 16:14   #29 (linkki)
Eräs Tuumailija
(Vierailija)

TM-50 ojassa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lightunseen
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs tuumailija
Lainaus:
Kuukkelilla löytyi vahvistus hämärälle muistikuvalle rekisterikilvestä "TM-50": http:\\www.spinnerilehti.fi/rasvanetti/arkisto/106923559587099.shtml

Onko jaquar kolaroitu ? ?
Kyllähän tuolla takavuosina käytiin ojassa. Auto oli muistaakseni moottoripyöräilijän takaa-ajossa ja se suistui ojaan jossakin kohtaa. Huvikseen poliisia karkuun ajanut motoristi tuli takaisin katsomaan, miten poliiseille kävi, jotka itse asiassa olivat lähinnä vihaisia ulosajon jälkeen ja pidättivät motoristin heti tämän tultua takaisin. Auto kuitenkin tiekääkseni kunnostettiin ja se jatkoi partiointitehtävissä. Tässä vanha artikkeli asiasta: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/uutiset_tulostus.asp?id=986092&osasto=Kotimaa

Vastaa viestiin
07.09.08, 15:47   #30 (linkki)
omgomg
(Vierailija)

jaguar

Vantaan suunnalla oon nähnyt tuon jaguarin pyörivän edelleen virkatehtävissä.
  Vastaa viestiin
25.09.08, 23:26   #31 (linkki)
eivaan
(Vierailija)

eivaan7

ei vaan näy kuvia, eikä tokumenttii tästä TM-50 aspenista, tais jätkällä mennä neuleeseen, ku ruvettiin kyseleen, ois kiva tietää ku dodge räyhää brruuuuum, sät sät brööm sut sut sit, siis mä tiedän mis Dodge Aspen oikeesti on ei ainakaan sulla joka puskan takaa väität niin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
29.09.08, 19:30   #32 (linkki)
gunn
(Vierailija)

gongilla

petskot ajaa turbo ladalla ja saatanan lujaa ryssiä takkaa
  Vastaa viestiin
29.09.08, 19:30   #33 (linkki)
gunn
(Vierailija)

gongilla

Vastaa viestiin
29.09.08, 19:30   #34 (linkki)
gunn
(Vierailija)

gongilla

Vastaa viestiin
29.09.08, 19:30   #35 (linkki)
gunn
(Vierailija)

gongilla

Vastaa viestiin
06.01.09, 11:49   #36 (linkki)
heena
(Vierailija)

vectra!

Systeril oli vanha poliisi auto Opel Vectra 2.0T VM 93 se oli tappiin viritetty ja se ei ollut laiska lähes 300hp huiput 256km kiihtyvyys 0-100 4,5sekkaa kyllä ne viriteetyjä vehkeitä on!!!!
  Vastaa viestiin
15.01.09, 22:20   #37 (linkki)
kyttä
(Vierailija)

joo poliisikoulussa

Minä olen poliisi ja ajan työtehtävässä transsporter vw paketti autolla roistoja takaa on viritetty punainen tdi yksikään ei ole vielä päässyt karkuun koska poliisit on _KOULUTETTUJA_ kuskeja eine tehot vaan se kuski!!!! eli jos haluatte olla nopee ala poliisiksi niin kukaan ei pääse karkuun vaikka ajaisit paketti autolla. Heena muutes olen nussinnut sitä sinun siskoa siellä vectran takapenkillä ja kyllä se on ainaki 300 /400hp siskos leena tykkää poliiseista koska poliiseilla on lihaksia! yksikään roisto ei oo pärjännytt ei se äly vaan ne lihakset!!!! panohommissaki leena kehu minua koska olen poliisi ja pieni vehjeskään ei haittaa koska iskutiheys on kova eli ei se koko vaan se iskutiheys opetettiin pollisiopistossa jossa muuten oli aika kovat hakukristerit pitää ottaa punnerruksii leukaa ynnamuuta ja sitte osta ajaa käsijarrukäännös dodge aspenilla jossa viritys moottori kans 500kw ja teholla ei rahaa ei se teho vaan se vääntö???????!!!!!!!
  Vastaa viestiin
06.02.09, 20:20   #38 (linkki)
mnikka
(Vierailija)

moro

KAIKKI POLIISI AUTOT ON VIREJÄ ETTEKST TIENNY!!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
19.02.09, 09:59   #39 (linkki)
voro
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyttä
Minä olen poliisi ja ajan työtehtävässä transsporter vw paketti autolla roistoja takaa on viritetty punainen tdi yksikään ei ole vielä päässyt karkuun koska poliisit on _KOULUTETTUJA_ kuskeja eine tehot vaan se kuski!!!! eli jos haluatte olla nopee ala poliisiksi niin kukaan ei pääse karkuun vaikka ajaisit paketti autolla. Heena muutes olen nussinnut sitä sinun siskoa siellä vectran takapenkillä ja kyllä se on ainaki 300 /400hp siskos leena tykkää poliiseista koska poliiseilla on lihaksia! yksikään roisto ei oo pärjännytt ei se äly vaan ne lihakset!!!! panohommissaki leena kehu minua koska olen poliisi ja pieni vehjeskään ei haittaa koska iskutiheys on kova eli ei se koko vaan se iskutiheys opetettiin pollisiopistossa jossa muuten oli aika kovat hakukristerit pitää ottaa punnerruksii leukaa ynnamuuta ja sitte osta ajaa käsijarrukäännös dodge aspenilla jossa viritys moottori kans 500kw ja teholla ei rahaa ei se teho vaan se vääntö???????!!!!!!!
Jep. Poliisi mikä poliisi ainakin kun kirjoitus
virheitä katsoo?
  Vastaa viestiin
22.02.09, 19:22   #40 (linkki)
döödis man
(Vierailija)

luuloa vaan....

Kyllähän te ootte aika paseja kun kuvittelette. että kyttä autot on viritettyjä..
Tiedän kokemuksesta, että ne on aivan vakio pirssejä, ainoo ero on et niiden autojen ajajat tosiaan on koulutettuja ja ne treenaa jatkuvasti eri tilanteita varten.
Lopettakaa tuollainen skeidan heitto!!
Kytät vaan osaa ajaa järkevästi/ taitavasti muutenhan ne ei sais ketään kiinni, onhan niillä kyllä muitakin apuja joilla ne nappaa teidät typerät roistot!!!!!!!!!
Vain rehellisyydellä pärjää!!
  Vastaa viestiin
27.09.09, 19:02   #41 (linkki)
thtf
(Vierailija)

gjgh

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja heena
Systeril oli vanha poliisi auto Opel Vectra 2.0T VM 93 se oli tappiin viritetty ja se ei ollut laiska lähes 300hp huiput 256km kiihtyvyys 0-100 4,5sekkaa kyllä ne viriteetyjä vehkeitä on!!!!
Kas kun ei 1000 kw,ja huiput yli 400 km/h,ja kiihtyvyys 0-100 1,2 s.Ja tietysti kahden litran Opelilla.
  Vastaa viestiin
27.09.09, 19:02   #42 (linkki)
thtf
(Vierailija)

gjgh

Lainaus:
Kas kun ei 1000 kw,ja huiput yli 400 km/h,ja kiihtyvyys 0-100 1,2 s.Ja tietysti kahden litran Opelilla.
  Vastaa viestiin
27.09.09, 19:02   #43 (linkki)
thtf
(Vierailija)

gjgh

Lainaus:
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku