Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Ford
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.01.09, 14:15   #1 (linkki)
iso päällikkö
(Vierailija)

scorpio diesel

kenen tekemä moottori,tekeekö sillä mitään?
  Vastaa viestiin

09.01.09, 18:15   #2 (linkki)
tktk
(Vierailija)

scorpio

mk1 mallissa on intenoir diesel ja uudemmassa on italialainen vm-moottori. Voyagerissa on ollu jakopää ongelmia vm-koneessa mut fordissa jakoketju on vahvempi 2-rivinen.
  Vastaa viestiin
15.01.09, 18:38   #3 (linkki)
rskoneasentaja
(Vierailija)

Tuosta uudemmasta en tiedä mutta tuon pösödieselin voi suosista laittaa vaikka ankkuriksi, muuta sillä ei juuri tee.
  Vastaa viestiin
06.02.09, 17:45   #4 (linkki)
skorpions
(Vierailija)

skorpions

Juupa juu, vanhemmissa korpioonissa ne surullisen kuuluisat, Pösön intenoorit oli 2.1, 2.3 ja viimeisimpänä ja vähäisinpänä 2.5. Kaikista koneista on mulla karvaat kokemukset. Oli varmaa että joka reissun jälkeen piti kattoo onko nesteet menny öljyihin vai toisinpäin vaikka lämmöt ei ois noussukkaan. Kyllä ne semmoisia murheengryynejä oli, että monta unetonta yötä olen niiden takia valvonu, ja kuka ties montako elinvuotta olen näiden koneiden vuoksi menettäny, on meinaan itellä ainaki monesti päässä keittäny. Harmi vaan että Ford erehtyi käyttämään näitä indenoor-koneita ainakin Granadassa ja Scorpiossa ovat muuten ihan hyviä autoja.
  Vastaa viestiin
10.02.09, 12:02   #5 (linkki)
Phasisti
(Vierailija)

Indenor

Kyllähän tuo indenor 2.5 (jälkiasennus) ainakin isännän Sierrasa hyvin pelitti lähes 200tkm oli käytössä. Kytkin jouduttiin vaihtamaan, mutta muuten suht huoleton. Granadistina tiedän kyllä että tuo 2.1d oli susi jo syntyessään.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Ford -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku