Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Ford
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.08.09, 18:52   #1 (linkki)
FOORTTI KALLE
(Vierailija)

mondeo vetoakselirasvavuodot

Asiantuntijalehdet löytäneet tyyppivian mondeosta. Nivelkumit vuotaa rasvaa!!!!
Mun mondeo heitti rasvat pihalle aj.45.000tkm .NYTT ON 295.00 MITTARISSA .
EIKÄ MITÄÄN TEHTY TÄMÄN KAUEHAN TYYPPIVIAN JÄLKEEN KYLLÄ ´.
DONT VORRY BE HAPPY. MUTTA JOTAKIN NIIDEN PITÄÄ KEKSIÄ.
  Vastaa viestiin

16.08.09, 13:46   #2 (linkki)
Iloinen Rake
(Vierailija)

Täyttä iloa

Yhdyn iloosi. Mahtavaa tämmöinen ja toivoisin kaikille samaa. Elämä on kyllä hauskaa kun kaikki menee nappiin. Omassakin koslassa on tyypivikoja, mutta elämäni iloksi niitä ei onneksi ole tullut vastaan ja olen nin onnellinen että vosin jopa hymyillä...
  Vastaa viestiin
30.08.09, 20:34   #3 (linkki)
mikäs malli?
(Vierailija)

mikäs malli?

Onkohan kyseessä vanhempi "kusilamppumalli" vai uudempikoppanen?
  Vastaa viestiin
09.09.09, 21:46   #4 (linkki)
e e eii
(Vierailija)

ei vuoja

mul on kans voorti ei monteo vaan 76- taunus, ei oo koskaan tarvinnut vaihtaa etupään nivelkumeja, kaverit tosin väittää ettei tanessa oo niitä ollenkaan ku on takavetoinen, mutta en tiedä uskoako heitä vai ei, niitä ku on kaikenlaisii ihmisii, joka lähtöön ja osa jää asemalle.
  Vastaa viestiin
13.09.09, 08:55   #5 (linkki)
tuhnus
(Vierailija)

paljolla

myyt taunuksen oon etsinut pitkään perhelleni tilavaa ja toimivaa käyttöautoa!
  Vastaa viestiin
17.09.09, 20:37   #6 (linkki)
etullisesti
(Vierailija)

halavalla

No nyähän o nii et saat 81-farkkutanen 450:sellä, 5-henk ja pari "paskantekokonetta eli koiraa taakse verkon taa. Varusteissa löytyy, eli käsihydrauliset ikkunat samoin ohj, tehostin, samoin keskuslukitus, takaluukku aukeaa kahvasta, samoin konepelti ku joutuu lisää öljyä 500km välein, pitäs varmaan vaihtaa ohjurin kumit tai koko auto, helmat täytys uusii ja takakaaret, nää on käsistään kätevälle pikkujuttuja, nii ja veroja on perässä 866 ekee, että eikös ruveta kaupoille, PS hinta on tiukka en pysty tinkii, ku ite makson tästä pas...a 1200 ekee vuos sitte.
  Vastaa viestiin
25.10.09, 21:01   #7 (linkki)
minä vaen
(Vierailija)

minä vaem

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etullisesti
No nyähän o nii et saat 81-farkkutanen 450:sellä, 5-henk ja pari "paskantekokonetta eli koiraa taakse verkon taa. Varusteissa löytyy, eli käsihydrauliset ikkunat samoin ohj, tehostin, samoin keskuslukitus, takaluukku aukeaa kahvasta, samoin konepelti ku joutuu lisää öljyä 500km välein, pitäs varmaan vaihtaa ohjurin kumit tai koko auto, helmat täytys uusii ja takakaaret, nää on käsistään kätevälle pikkujuttuja, nii ja veroja on perässä 866 ekee, että eikös ruveta kaupoille, PS hinta on tiukka en pysty tinkii, ku ite makson tästä pas...a 1200 ekee vuos sitte.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat Ford -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku