Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Ford
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.09.10, 08:35   #1 (linkki)
Autokuume
(Vierailija)

Mondeo 01-03 ostoon

Hakusessa ois tommonen ilmastoinnilla varustettu 01-03 mondeo.

Kokemuksia kellään?

Mitä kannattaa tarkastaa ostaessa?

Mihin varautua?

Ovien ja luukkujen ruosteprobleemasta olen kuullut.

Kiitos etukäteen!
  Vastaa viestiin

16.09.10, 13:22   #2 (linkki)
jiipee
(Vierailija)

Mondeo

Olen ajanut nyt reilut kaksi vuotta ja n. 50 tkm -02 1.8 Mondeolla. Auto on toiminut loistavasti eikä korjauksiin ole mennyt kovin paljon. Viime katsastukseen piti korjata käsijarrua ja sen lisäksi vain yksi "koiranluu" on pitänyt vaihtaa. Ostaessa kannattaa tarkastaa oven reunat ja vetoakselin kumit, ja tietenkin etsiä ruosteeton yksilö. Tarjontaa kyllä riittää. Myös kaasuläppäkotelolla on taipumus pikeentyä, jolloin kaasupoljin on aamuisin jumissa, ja voi jättää koneeseen kierroksia vaihtamisen aikana. Ajotuntumaltaan auto on erittäin jämäkkä, ja kulutus on keskimäärin n. 7.5 l/100 km. Olen ollut autooni erittäin tyytyväinen, ja luulen, että siinä saa rahalleen erinomaisen vastineen.
  Vastaa viestiin
18.09.10, 00:29   #3 (linkki)
Zei
(Vierailija)

Mä oon laittamassa lähipäivinä 2002 Mondeoni myyntiin kohtuuhinnalla. Punainen hatchback, aj. noin 140 tkm. Ilmoita jos kiinnostaa ja jos asut pk-seudulla jossa auto sijaitsee.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Autokuume Näytä viesti
Hakusessa ois tommonen ilmastoinnilla varustettu 01-03 mondeo.

Kokemuksia kellään?

Mitä kannattaa tarkastaa ostaessa?

Mihin varautua?

Ovien ja luukkujen ruosteprobleemasta olen kuullut.

Kiitos etukäteen!
  Vastaa viestiin
18.09.10, 23:43   #4 (linkki)
kj
(Vierailija)

ford

farmareissa jos tasonsäätöiskarit takana sökönä niin kalliit korjata, voi olla Nivomat -mallit eli ei ole kompuroita tms mutta silti säätää ja maksaa esim 400e kpl
  Vastaa viestiin
12.12.10, 12:55   #5 (linkki)
mondeo 01
(Vierailija)

Itellä 1.8 110hp 01. Onhan tota ongelmaa ollu melko reilusti. Kannattaa tarkistaa erityisesti ettei kone "nakuta/raksuta", sillon on imusarjan muoviläppien akseli väljä -> imusarja vaihtoon. Ohjaustehostimen pumppu vuotaa, ilmastointi vuotaa, näkyy molemmista hyvinkin selkeästi. Mätä hommat oli omassa autossa tehty, mutta maalaus oli tehty niin huonosti että alkoi pikkasen hilseillä maalit ja maalautin uudestaan kaikki ovet ja etulokasuojat. Keskuslukitus räpsyttää välillä pakkasilla ovia lukkoon ajaessa, ei käytännössä haittaa mitään, kunhan ei jätä avaimia lukkoon ja poistu autosta. Ajoltaan tosi hyvä ja tukeva.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Ford.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku