Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Ford
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.09.10, 12:48   #1 (linkki)
H.T.
(Vierailija)

Ford Transit kokemuksia?

Onko uusimmassa transitissa havaittu mitään vikoja, tai onko siitä joitain muita huonoja kokemuksia?

Suunnittelen vaihtavani hieman vanhemman transitin uuteen, mutta kannattaako? Onko uudessa ehkä tyyppivikoja tms. joita vanhemmissa ei ole?
  Vastaa viestiin

24.09.10, 15:34   #2 (linkki)
erkki
(Vierailija)

ei ole osta pois, mitänyt jarrupalat takaa kuluu aikas nopeaa
  Vastaa viestiin
26.09.10, 20:15   #3 (linkki)
transistorimies
(Vierailija)

viat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H.T. Näytä viesti
Onko uusimmassa transitissa havaittu mitään vikoja, tai onko siitä joitain muita huonoja kokemuksia?

Suunnittelen vaihtavani hieman vanhemman transitin uuteen, mutta kannattaako? Onko uudessa ehkä tyyppivikoja tms. joita vanhemmissa ei ole?
2007 uuden mallin transitissa laakeri meni kuskinpuolelta edestä n. 70tkm kohdalla.
Pakokaasunkierrätysventtiili meni 120tkm tienoilla. Jarrulevyt aika kuluneet. Siinä viat matka-ajossa.

Hyvä auto se on ollut. Jos nyt jotain moitin niin:
Penkki on muotoilultaan huono. Ovitiivisteet suhisee aika reippaasti vauhdissa ja melua on muutenkin maantiellä ihmeen paljon.
  Vastaa viestiin
08.10.10, 09:51   #4 (linkki)
Äxteri
(Vierailija)

On ongelmia!

Lainaus:

Minulla on 08 asuntoauto ajettu 12 000 km. Ykkösvaihde on liian suuri. On luistattettava että saa liikkeelle, ettei sammu. Kysyin Seinäjoen huollossa voiko kytkintä säätää. Ei kuulema voi. Ovat muutkin valittaneet. Kuljettajanpuoleinen vetonivelen kumi om murtunut kuulema. Mikähän sen on syönyt noilla kilometreiää. Hieman pettynyt. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
  Vastaa viestiin
27.10.10, 16:05   #5 (linkki)
Vellu P
(Vierailija)

Onko hyviä kokemuksia Transitin huollosta Konalan Automaassa?

Heips!
Onko kenelläkään positiivisia kokemuksia Transitin huollosta Konalan Automaassa? Itse käytän silloin tällöin työnantajani ajoneuovoja huollossa ja korjauksessa kyseisessä toimipisteessä ja vielä ei ole kohdalle osunut oikein asiantuntevaa henkilöstöä.
Viimeisin "nöyryytys" tapahtui nyt maanantaina, kun "erehdyin" ottamaan numerolapun "Hyötyajoneuvot ja pakettiautot". Odottelin 50 minuuttia ja vuoroni ei olisi tullut silloinkaan, mutta menin kyynärpäät leveällä kysymään, että voitaisiinko välillä ottaa myös pakettiautoja. Tämä sattui sitten sopimaan "palveluneuvojalle" ja näin sitten sain auton sisälle. Ulos saanti sitten olikin aivan oma lukunsa, ei tarvinnut odottaa kuin kaksi tuntia.
  Vastaa viestiin
13.11.10, 18:11   #6 (linkki)
jani
(Vierailija)

transit

Jos oikeasti haluat pakettiauton mikä on hyvä ajaa, taloudellinen ja ei suuremmin vikoja niin osta Vw transporter... maksaa enemmän mutta ei pala kytkimet eikä hermot kun ajaa :)
  Vastaa viestiin
17.11.10, 21:02   #7 (linkki)
H.T.
(Vierailija)

Transporter

on hyvä mutta pieni.
  Vastaa viestiin
14.12.10, 21:31   #8 (linkki)
Tapsa
(Vierailija)

Transit

Eipä noissa Transuissa hirveästi vikoja tunnu olevan,startti nyt menee pätkä-ajossa aika nopeasti loppuun.Kyllä tuossa paljon kehutussa Vw pakussa on enemmän vikoja,etu-iskarien laakeroinnit ja maalin irtoamiset ynm.
  Vastaa viestiin
12.04.11, 20:30   #9 (linkki)
express
(Vierailija)

transit

Ajatellu ostaa vanhana fordistina työkäyttöön transitin.
Semmosta kevyttä maakunta ajoa. Lyhyt pätkämalli kyseessä.
Katsellu 7000-12000 hintaluokan transiitteja ja mietiny että sitä 75heppasta en halua,
ja 100 heppanen hiuna kalliimpi mutta onko hintansa väärti vai onko näissä koneiden kanssa ongelmia ? Entä se 85heppanen malli ?
  Vastaa viestiin
11.07.11, 20:51   #10 (linkki)
Ransitmies
(Vierailija)

vikalista

Lainaus:

Piikki auki korjaamolle ensin.Mulla on 180+ ajettu 07 romu joka on tasaisin välein "huollossa"kytkinsylinteri x5 etujarrut lakerineen x1 takaa x2 mikä lie venttiili moottorin takana x1 webasto x2 tietokoneongelmia x? avain x2 ovilukko=kuollut palloniveliä xkottikärryllinen preävaunu releeboxi x2(400 eetä) akku x2 sumuvalot=kuolleet ruiskuongelma päällä juuri nyt(nykii rasituksessa) joutokäynti mitä sattuu,ilmastointi jäätyy tunnin jälkeen,valokatkaisia x1 cdsoitin=kuollut sammunut noin 1000 kertaa liikkeelle lähtiessä("#¤¤%kytkin) tankatessa ruikki viimeiset pihalle <--suunnittelu virhe tuokin juuttuu ihan mihin vaan sutimisestoineen päivineen ym ym ym ym hyvä ostos jos ei tarvi käydä töissä ihan joka päivä
  Vastaa viestiin
01.09.11, 19:32   #11 (linkki)
päivitys
(Vierailija)

liikkeelle lähtö

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Äxteri Näytä viesti
Minulla on 08 asuntoauto ajettu 12 000 km. Ykkösvaihde on liian suuri. On luistattettava että saa liikkeelle, ettei sammu. Kysyin Seinäjoen huollossa voiko kytkintä säätää. Ei kuulema voi. Ovat muutkin valittaneet. Kuljettajanpuoleinen vetonivelen kumi om murtunut kuulema. Mikähän sen on syönyt noilla kilometreiää. Hieman pettynyt. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
ohjausyksikön päivitys poistaa liikkeelle lähdön ongelma
  Vastaa viestiin
21.09.11, 19:20   #12 (linkki)
hannu ouvinen
(Vierailija)

Ford asuntoauto

Hei, minulla on Ford asuntoauto, lauantaina Vaasasta 90 km etelään öljyt pihalle, moottori sökö? Auto on 09 ajettu 55 t km, ostettu Saksasta keväällä, ostohetekestä alle 6 kk. Korvaako myyjäliikkeen takuu jotain vai maksanko itse kohtuullisen kovan korjauslaskun itse. Auto nyt Seinäjoen Fordilla. Lopullisen kustannusarvion saan huomenna.
  Vastaa viestiin
19.10.11, 23:55   #13 (linkki)
Autosähköas.
(Vierailija)

Transit 2,2 -07

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Äxteri Näytä viesti

Minulla oli uutena samaa ongelmaa, että pakkas sammumaan, kun edellinen asuntoauto lähti
tyhjäkynnilläkin ( Fiat 2.5 TD ) liikkeelle tasasella. Asia korjaantu huomattavasti, kun kävin ajattamassa uuden ohjelman polttoaineen syöttöön. ( 50€ ) Rovaniemen Fordilla.
Nyt neljävuotta ajettu 52 tkm. Ei ole vielä ollut mitään vikaa, ertyisen mukava on että kone lämpiää nopeasti, lämmityslaite on tehokas, ja kulutus noin 8,5 ltr. tähän asti oikein tyytyväinen
  Vastaa viestiin
26.10.11, 21:50   #14 (linkki)
Zack22
(Vierailija)

ford as.auto

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hannu ouvinen Näytä viesti
Hei, minulla on Ford asuntoauto, lauantaina Vaasasta 90 km etelään öljyt pihalle, moottori sökö? Auto on 09 ajettu 55 t km, ostettu Saksasta keväällä, ostohetekestä alle 6 kk. Korvaako myyjäliikkeen takuu jotain vai maksanko itse kohtuullisen kovan korjauslaskun itse. Auto nyt Seinäjoen Fordilla. Lopullisen kustannusarvion saan huomenna.
Ja mulla -07 Ford as.auto.ajettu n.60tkm.Vaasasta pohjoiseen ja öljyt palotilaan....Männässä reikä.Ollut 1.9 alkaen korjaamolla Vaasassa.ensin vaihdetaan puoli moottoria.Sitten ei saada käyntiin.Suuttimia epäillään...Lähti kyllä vielä ko.korjaamon pihassa käyntiin mutta suuttimia pitää kuulemma säilyttää irtiotettuna pysty asennossa.No mitäs se mulle kuuluu miten niitä säilyttelevät.Ja niihen en ota osaa!!!Toinen Foortti ja viimeinen.
  Vastaa viestiin
05.11.11, 22:05   #15 (linkki)
transit
(Vierailija)

autot

Lainaus:

Kyllä on paljon vikoja, vaihteistosta tuli akseli ulos ajossa, ja paljon muuta vikaa. Jos näin huonosti on kasattu uusi transit turkissa kuulemma. Voit silti ostaa, jos haluat huonon pakettiauton.
  Vastaa viestiin
23.11.11, 18:12   #16 (linkki)
mä vaan
(Vierailija)

Enpä tiedä

mulla on 07 2.4 tdci transitti, viime talvena lensi öljyt pakkasella pihalle, auto tuotu ranskasta, joten ihan oma vika. ei ole lämmitetty huohotinputki... mut öljyt sisään ja oon ajanu 20 tkm sen jälkeen ja en meinaa tehdä koneremonttia vieläkään... egr venttiili on vaihdettu ja paineanturit... etupyöränlaakerit molemmat ja samalla jarrulevyt ... laakereissa oli syöpyneet laakereiden jäljet, luultavasti seisonut aika kauan paikallaan... myös alipainepumppu on vaihdettu, stefa vuosi öljyä...
ajettu 138tkm... kytkin ravistaa, mut en välitä siitä...
sitä mä aattelin, et jos on harkinnassa fiat, peugeot, sitikka tai joku muu vastaava kaikissa on sama psa moottori, eli samat moottori ongelmat saa merkistä huolimatta...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Ford -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku