| | |
14.03.07, 10:37
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | honda
JEA HONDAT IHAN VESSA AUTOA, MÄTIÄ PASKOJA SUURIN OSA, BEMARI ON OK, NAISIA TULEE JNE, MUT ITE SUOSITTELISIN LADAA | |
| | |
14.03.07, 21:37
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja kilinkulli JEA HONDAT IHAN VESSA AUTOA, MÄTIÄ PASKOJA SUURIN OSA, BEMARI ON OK, NAISIA TULEE JNE, MUT ITE SUOSITTELISIN LADAA | Sinulle suosittelen polkuautoa koska ei taida muutamaan vuoteen olla vielä ikää OIKEAN auton ratin taakse! :D
| |
| | |
18.03.07, 01:10
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | honda 92 1.5
Mun honda on 350000 ajettu eikä mitään muita vikoja ole ollu ku sytytyksenohjausmodulin vaihto. vuoden palvellu ilman vikoja. kone kehrää hyvin eikä syö öljyä. loisto peli ollu tähän asti.
| |
| | |
02.04.07, 20:57
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Honda Civic 94
Ostin tutun Honda Civicin 1.5 vm-94 reilu vuosi takaperin. Tuolloin oli ajettu hiukan yli 200 tkm. Nyt mittari näyttää 245 tkm, enkä ole muuta tehnyt kuin ns. vaadittavat huollot (öjljynvaihdot,jne). Pakkasilla lähti hyvin käyntiin. Ruostetta on "hallittavissa" määrin. Kerran kävin 50 eurolla maalauttamassa helmoja ja nyt pitäisi uusia toimenpide.
Aikaisempi oli HR-V. Hondasta merkkinä on hyvä jäänyt hyvä maku, ei haukuta, paitsi ehkä ruosteherkkyytä. Merkki koetaan luotettavaksi. Minunkin käsitys luotettavuudesta on vahvistunut. Muilla tuntuu olevan koko aika asiaa pajoille, uusienkin autojen kanssa.
| |
| | |
06.04.07, 01:19
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Civic 1,4 -93
Mitäs mieltä ootte tommosesta? Kulutus? Vikoja? Tehot? Oon lueskellu keskustelu palstoja ja koska hondaa ollaan nyt niin paljon kehuttu, niin kai se on pakko itellekki semmonen hommata.
| |
| | |
07.04.07, 11:03
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) | asiaa Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Mieluummin vaikka kottikärryillä kuin bimmerillä! Kyllä hondat on näppäriä ja luetettavia peleje. Itsellä kaksi hondaa tällä hetkellä ja yksi bemari! Bemarin työnnän suohon mieluummin kuin luovun kummastakaan hondasta! Edellä mainittuun viestiin "HOMOILLA ON HONDA" voisi tarkentaa että homot näköjään ymmärtää hyvän auton päälle vaikkei muuten mistään mitään ymmärrä :D Tietenkin mieli pide asioita nämä ovat! | nimenomaan.. mulla 1.3 12v civic.. jäärata-autona. helvetin hyvin pelittäny.. ja nuo uudet hondat :S hyi että kaikki alle -90 hondat on asiaa :D
| |
| | |
11.04.07, 11:42
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | jepjep
onko vm.88 honda civicissä ja vm.90 sierrassa sama pulttijako???
| |
| | |
11.04.07, 19:00
|
#33 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mike sierra onko vm.88 honda civicissä ja vm.90 sierrassa sama pulttijako??? | Civicissä vm.88 ainakin 4x100!
Sierrasta en tiedä eikä suoraan sanoen kiinnosta :D
| |
| | |
13.04.07, 15:17
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | jepjep
Mun muistaakseni noissa sierroissa ei oo 4x100. Oiskohan ollu 4x114 tai joku semmonen. Ainakin cossussa eri kun civiceissä. Mut joo.. jos -90 civicin haluu niin kannattaa kyl toi dohc vtec hankkii. Itellä on ja se kyllä liikkuu. Bimmereistä ei oo viel yhestäkään yhtään mihinkään kun on oikeesti lähdetty liikkeelle :D Ovat vaan turhan harvinaisii.
| |
| | |
15.04.07, 15:06
|
#35 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -90 Civic Dohc Vtec Mun muistaakseni noissa sierroissa ei oo 4x100. Oiskohan ollu 4x114 tai joku semmonen. Ainakin cossussa eri kun civiceissä. Mut joo.. jos -90 civicin haluu niin kannattaa kyl toi dohc vtec hankkii. Itellä on ja se kyllä liikkuu. Bimmereistä ei oo viel yhestäkään yhtään mihinkään kun on oikeesti lähdetty liikkeelle :D Ovat vaan turhan harvinaisii. | Mulla on kans DOCH VTEC vm.91 mut kumminkin tota "vanhaa" koppaa.. Se on kyl suoraan sanoen uskomaton fiilis n.6000rpm ku kaikki teho irtoo :) Ja rajoitin siel 8800rpm:n kieppeillä! :O Eipä nuo bimmerit oo vierellä pysyny ku ollaan kaverien kaa liikenne valoist lähetty vedättää! Saksasta kannattaa ettii vtecii.. suomessa vissiin ihan vaan muutama ja nekin tuotu jostain..
| |
| | |
07.05.07, 20:34
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) | ???
kannattaako ostaa honda ? ku sais halvalla kaverilta? mitenkä ajo-ominaisuudet onko sen arvosta että ois pakko ostaa! ? mutta mitä merkkivikoja honda civickeissä on ? niin paljon on honda civickejä kehuttu että TAITAA OLLA PAKKO ;D
| |
| | |
07.05.07, 20:38
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) | nykyteknologia........
onko nämä vanhat hondat parempia kuin uudet ?? mitä on porukka mieltä `?
miks mitään ei enää tehä kunnolla *******.... | |
| | |
09.05.07, 17:46
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) | Haloo
Haloo
| |
| | |
09.05.07, 17:46
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) | Kyllä hondat ihan hyviä on.
Japanilaiset autot toimii, ehkä suomen oloissa kori vähän tuppaa ruostumaan mutta tekniikka pelaa. Ja yleensä tuo kori loppuu ennen kuin tekniikka. Mutta jos joku hondan ostoa kaavailee niin hyvä auto se on. Kannattaa tarkistaa ruosteet ja auton muu kunto.
| |
| | |
09.05.07, 17:47
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | Hiljaisessa myynnissa tuning-Civic!
Tarjouksia kaipailisin -92, 1.5, vähän piristetystä Civicistä, ei ole se lyhytperä! Kuvia kyllä saatavilla. Vielä pientä viilausta autoon teen ja näyttelytkin odottaa, mutta syksyllä olisi tavoitteena myydä pois.
| |
| | |
09.05.07, 17:50
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) | Hondat on hyvännäkösiä!
Näin se vaan on!
| |
| | |
08.06.07, 07:21
|
#42 (linkki)
| | (Vierailija) | kyllä
OLEN HONDA!
| |
| | |
10.06.07, 02:08
|
#43 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ismoThaGambler OLEN HONDA! | Ja varmaan muutenkin tosi älykäs 13wee :D
| |
| | |
28.06.07, 08:41
|
#44 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja honda fani . kannattaako ostaa honda ? ku sais halvalla kaverilta? mitenkä ajo-ominaisuudet onko sen arvosta että ois pakko ostaa! ? mutta mitä merkkivikoja honda civickeissä on ? niin paljon on honda civickejä kehuttu että TAITAA OLLA PAKKO ;D | no osta ihmees.. eihän nois vanhois muuta vikaa oo mut jos on paljon ajettu niin alkaa takarenkaiden päältä kaaret ruostumaan
| |
| | |
08.08.07, 20:02
|
#45 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja jeppe187 Mun honda on 350000 ajettu eikä mitään muita vikoja ole ollu ku sytytyksenohjausmodulin vaihto. vuoden palvellu ilman vikoja. kone kehrää hyvin eikä syö öljyä. loisto peli ollu tähän asti. | Mtä se sun autos teki kun toi sytytyksenohjausmoduli oli menny....? mulla ittellä samanlainen auto sammuu välillä kesken ajon ja jonkun ajan päästä taas starttaa....!!!! Rupeaa meneen hermot kun 10km matkalla menee 45min aikaa...!!! | |
| | |
29.09.07, 22:25
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) | sytytyksenohjausmoduli Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Hondaan kypsyyntyny Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja jeppe187 Mun honda on 350000 ajettu eikä mitään muita vikoja ole ollu ku sytytyksenohjausmodulin vaihto. vuoden palvellu ilman vikoja. kone kehrää hyvin eikä syö öljyä. loisto peli ollu tähän asti. | Mtä se sun autos teki kun toi sytytyksenohjausmoduli oli menny....? mulla ittellä samanlainen auto sammuu välillä kesken ajon ja jonkun ajan päästä taas starttaa....!!!! Rupeaa meneen hermot kun 10km matkalla menee 45min aikaa...!!! | mulla on -90 civic 3d 1.5 sama vika vaihdoin kyseisen osan ja auto pelaa nykyisin loistavasti. Osia saa tarvikkeena,ei tarttee ostaa alkuperäisenä on meinaa paljon halvempia.
| |
| | |
29.10.07, 15:34
|
#47 (linkki)
| | (Vierailija) | Ostakaa tästä 10300km ajettu honda
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1583735&show=inline&id_vehi cle_type=&id_make=29&id_model=364&id_car_type=&id_ fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=&pto=&yfrom=2003&yt o=2003&engineFrom=&engineTo=&mileageFrom=&mileageT o=&id_domicile=&search=Hae+%3E%3E&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@id_vehicle_type=@id_ make=29@id_model=364@id_car_type=@id_fuel_type=@id _gear_type=@pfrom=@pto=@yfrom=2003@yto=2003@engine From=@engineTo=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicil e=@search=Hae+%3E%3E
| |
| | |
13.11.07, 13:43
|
#48 (linkki)
| | (Vierailija) | Tolla on
...vastaaviin verrattuna.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1595185
| |
| | |
19.11.07, 10:15
|
#49 (linkki)
| | (Vierailija) | Honda Civic
Ois tommonen Honda Civic kiikarissa. Mitä mieltä porukka on? Onkohan koppa ihan mätä? Tekniikka?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1595799 | |
| | |
28.12.07, 11:26
|
#50 (linkki)
| | (Vierailija) |
miten korjataan ajovalojen säätö???
| |
| | | | |