Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Honda
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.01.08, 14:06   #51 (linkki)
joo o..
(Vierailija)

osaako joku kertoa mikä mahtais olla mun -94 civikissä vikana, ku esim tällanen tilanne: oon tulossa risteykseen/liikennevaloihin, hidastan vauhtia ja painan kytkimen pohjaan vaihtaakseni vaihdetta, mut auto sammuu ku mulla kytkin pohjassa.. voiko tällane vika johtua tosta sytytyksenohjauksesta???
autolla on ajettu 260tkm, pari kuukautta sitte siitä hajos kytkimen poljinsylinteri joka on vaihdettu uuteen, mitään muuta sitä suurempaa vikaa ei oo ilmenny.. edessä ois myös vetonivelten suojakumien vaihto, mikä mahtaa niissä olla kustannusarvio ku ne vaihtaa???
  Vastaa viestiin
29.01.08, 15:33   #52 (linkki)
bmw-kuski 20v.
(Vierailija)

miten sen nyt ottaa.....

nii miten sen nyt ottaa... itelläni tokana autona oli honda civic 1.6 DOHC.. Sen myytyäni ostin bmw 325sen, ja vähän ajan päästä vaihdoin sen 328 bemariin, ja olen sitä mieltä että en todellakaan bemmiäni vaihtaisi mihinkään hondaan.... tehoo semmoset riisikupit ole nähnykkään :D
  Vastaa viestiin
29.01.08, 15:40   #53 (linkki)
koti asentaja
(Vierailija)

KYTKIN EI IRROTA KUNNOLLA

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joo o..
osaako joku kertoa mikä mahtais olla mun -94 civikissä vikana, ku esim tällanen tilanne: oon tulossa risteykseen/liikennevaloihin, hidastan vauhtia ja painan kytkimen pohjaan vaihtaakseni vaihdetta, mut auto sammuu ku mulla kytkin pohjassa.. voiko tällane vika johtua tosta sytytyksenohjauksesta???
autolla on ajettu 260tkm, pari kuukautta sitte siitä hajos kytkimen poljinsylinteri joka on vaihdettu uuteen, mitään muuta sitä suurempaa vikaa ei oo ilmenny.. edessä ois myös vetonivelten suojakumien vaihto, mikä mahtaa niissä olla kustannusarvio ku ne vaihtaa???
Vika voi olla kytkimes??
pitääkö mitä ääntä kytkin pohjassa??
Painelaakeri olis yks kans:
  Vastaa viestiin
28.02.08, 20:48   #54 (linkki)
joo o..
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja koti asentaja
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joo o..
Vika voi olla kytkimes??
pitääkö mitä ääntä kytkin pohjassa??
Painelaakeri olis yks kans:
auto paukku ja rämisi kytkin pohjassa, hävetti oikein pysähtyy päästääkseen ihmiset tien yli :D mut sitte se rupes rämisee myös tyhjäkäynnillä ja vein sitte tutkittavaks, siellä ne ei syytä siihen löytäny, sano vaan että moottorissa on vikaa ja päästöt heittelee ihan miten sattuu ym ym. joten päätin säästää nekin korjausrahat uudemman auton ostoon ja myin tämän pois.
  Vastaa viestiin
03.04.08, 09:22   #55 (linkki)
...
(Vierailija)

Itellä ollut pari civicciä, hyvin palvelleet mut pellit ollu molemmis aika lahoi. Näppäriä autoja todellakin!
  Vastaa viestiin
18.06.08, 17:44   #56 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2008
Sivikki hyytyy

Terve! Osaisko kukaan auttaa kun meikäläisen 94vm. 1.3 hatchback civikki tahtoo välillä hyytyä tielle?

Aamusin yleensä lähtee aika pirteesti käyntiin mutta joskus pitemmän ajon jälkeen saattaa vaan sammua jos maantiellä esim. hidastaa. Sitten jos vauhdista ei saa käyntiin enää ja joutuu pysähtyyn saattaa kestää kauan ennenkun lähtee uudelleen käyntiin ja sillonkin eka matalasti köhien.

Missähän mahtaa olla vika?
  Vastaa viestiin
30.06.08, 19:37   #57 (linkki)
ää
(Vierailija)

hyvä auto on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla on pelto autona kaksi honda civiciä toinen on vara osana ja toisella ajele.mul on ollut jo 1 kuukauden honda civic en muista muuta siitä.siinä on neljä vaihetta + pakki.mul on vara osa auto myynissä siitä on otettu vaan apu kuskin peili ja apu kuskin puolella edessä lommo lähtis vaan 150 euroa.otakaa yhteyhtä jos kiinoostaa jape@leidit.com
  Vastaa viestiin
30.06.08, 19:37   #58 (linkki)
ää
(Vierailija)

hyvä auto on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla on pelto autona kaksi honda civiciä toinen on vara osana ja toisella ajele.mul on ollut jo 1 kuukauden honda civic en muista muuta siitä.siinä on neljä vaihetta + pakki.mul on vara osa auto myynissä siitä on otettu vaan apu kuskin peili ja apu kuskin puolella edessä lommo lähtis vaan 150 euroa.otakaa yhteyhtä jos kiinoostaa jape@leidit.com
  Vastaa viestiin
17.07.08, 20:46   #59 (linkki)
mad_croc
(Vierailija)

?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasunen
Tarjouksia kaipailisin -92, 1.5, vähän piristetystä Civicistä, ei ole se lyhytperä! Kuvia kyllä saatavilla. Vielä pientä viilausta autoon teen ja näyttelytkin odottaa, mutta syksyllä olisi tavoitteena myydä pois.

minkähänlainen civici?? ja onko enää ees myynnis??
  Vastaa viestiin
18.08.08, 23:50   #60 (linkki)
mibaxi
(Vierailija)

Tehoja?

Elikkä mistä civicistä löytyy vakiona eniten tehoja? vuosimallia 92-97
  Vastaa viestiin
28.09.08, 23:51   #61 (linkki)
Amishonda
(Vierailija)

Honda Civic -94 1.5DXi

Tommonen ruiskucivic olis. Ajettu nyt 205500km. Muutama päivä sitten ihmettelin kun sammahti kun päästin entiseen tapaan kytkintä ylös. No huomasin, että poljin oli löysä ja lopusta otti vasta kiinni. No nyt ei toimi ollenkaan, että onkos vaijeri rikki ja/vai onko sen lisäksi jotain käynyt?

Vielä toinen asia. Kytkintuntumahan on kaikissa autoissa eri, mutta enkö vain ole päässyt sisään tuon civicin kytkintuntumaan kun vieläkin 8 viikon jälkeen joskus saattaa nykiä kun vaihtaa vaihdetta. Joskus taaskun oikein keskittyy niin ei nyi. Olen siis tämän lisäksi c-mersua, fiestaa ja skoda feliciaa ajanut niin näissä ei oikein nykinyt.
Ja ilmeisesti ainakin tälle 1.5 civicille pitää antaa tarpeeksi kaasua lähdössä, ettei sammu (jos ei halua lähteä erittäin erittäin hitaasti liikkeelle) ?
  Vastaa viestiin
20.11.08, 22:07   #62 (linkki)
civickuski
(Vierailija)

"Vielä toinen asia. Kytkintuntumahan on kaikissa autoissa eri, mutta enkö vain ole päässyt sisään tuon civicin kytkintuntumaan kun vieläkin 8 viikon jälkeen joskus saattaa nykiä kun vaihtaa vaihdetta. Joskus taaskun oikein keskittyy niin ei nyi."

se on sama ainakin kaikissa 93- 94 civiceissä ja johtuu 1-piste ruiskusta, koska bensansyöttö ei ole yhtä tasainen kuin monipisteruiskussa, ei liity kytkimeen mitenkään.
  Vastaa viestiin
05.08.09, 14:52   #63 (linkki)
ande7999
(Vierailija)

vm -91 civic

tämmöinen homma minulla on kyseinen 1,5 civic niin siin rupes palamaan moottorin merkkivalo noin 10tkm sitten ja auto toimii moitteettomasti huoltamolla sanoivat vain et se joko toimii auto tai ei se syttyy palamaan aina kun autolla on ajettu noin 3-5 kilometriä oli auto sit kylmä tai lämmin
  Vastaa viestiin
13.08.09, 09:35   #64 (linkki)
wasser-
(Vierailija)

Honda Civic

Olis ollu myynnissä Honda civic DXI 1,4 -94 vuosimalli. Mitä siinä on Tyyppi vikoina?
  Vastaa viestiin
15.11.09, 23:29   #65 (linkki)
hessu
(Vierailija)

honda cicic 1.8

Aikoinani ajoin paljonkin civiceillä.Oli golf 14 vuotta.Viimeinen golf 2005 1.6fsi ajoin 21000km.Vähän koska mulle tuli 3 suurempaa sairautta.Vuosi sitten golf hyppi kun genguru,samalla tuli näytölle moottorin kuva.Vein korjaamoon-vaihdettiin anturit ja kaiken lisäksi 4 kertaa.Lopulta vika oli bensa pumpussa,joka vaihdettiin.Olin jo sillä välin tehnyt kaupat fiestaan.1.25 koneella.Ei tule mitään kyllästyin.Viime viikolla vaihdoin hondaan 1.8 sedan.Onko jollakin tietoa,mitä on ehkä tulossa.Vai pelaako civicit niin kuin muinoin?
  Vastaa viestiin
16.04.10, 20:22   #66 (linkki)
Type R
(Vierailija)

Honda

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Autokuume Näytä viesti
Kenellä olisi kokemuksia Honda Civicistä 1.6l? Noin 2004 vuosimalli. Onko ollut vikoja siinä mallissa? Onko minkälainen ajaa? Haluaisin tietää sekä hyvät että huonot asiat!

Itselläni on Honda Civic Type R ja se on erittäin hyvä auto.
  Vastaa viestiin
16.05.10, 10:39   #67 (linkki)
Hondawoman
(Vierailija)

Vetonivelet

Tietääkö kukaan mikä on autossani vikana kun joskus se tekee niin kun lähtee kääntymään vasemmalle niin pitää kamalaa ronksutusta??? Vein auton katsastuskonttorille tarkistukseen mistä vika voi johtua mutta ääni katosi matkalla mystisesti ja katsastusmies ei löytänyt mitään vikaa. Onko muillakin ollut honda civic merkkisissä autoissa samaa vikaa?? Auto on -97 vuosimallia.
  Vastaa viestiin
06.01.11, 13:19   #68 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2011
Sijainti: Turku
pulttin jakaus

Honda civic 95 hatchback onko pulttinjakaus 4x100 tai 4x114.3??
  Vastaa viestiin
16.07.11, 18:58   #69 (linkki)
Kyllästynyt
(Vierailija)

Nykimisvika

Minulla on Honda Civic 1600 vm 01 siinä on ilmennyt sellainen vika kun ajaa tasaisella kaasulla, niin se alkaa nykimään. Onko kenelläkään tullut samaa vikaa. Merkkikorjaamo ei pysty sanomaan missä on vika.
  Vastaa viestiin
21.07.11, 17:49   #70 (linkki)
hONDA94
(Vierailija)

Kytkinpoljin löysä

Kun auto on ollut hetken (2-12h) tai enemmän paikoillaan, kytkinpoljn on löysähkö ja ottaa "Pitoa" vasta pohjassa. hetken kun pumppailee niin jäykistyy.. Alkoi yhtäkkiä, kaatosateen jälkeen. Kytkimessä ei muuten ole ollut ongelmia ( ei luista, ei kilise eikä kolise, vaihteet menee hyvin. ) Nestetaso on OK. Ei vuotoja. ( kylmillä säillä tuntunut ilmaa olevan kytkimessä )
  Vastaa viestiin
09.09.11, 17:25   #71 (linkki)
simppa
(Vierailija)

Honda civic 5 ov 2002

Tietääkö joku kertoa miten pääsee käsiksi etulampun korkeuden säätö moottoriin,oikean puoleinen lamppu ei säädy,kerran meinas mutta siihen loppui.missä liitin ja moottori?
  Vastaa viestiin
06.10.11, 18:04   #72 (linkki)
jjami
(Vierailija)

Ei käynnisty vaikka pitäisi

Mulla ois sellane et honda civic vm92 hb ei lähe käyntiin vaihdettiin öljyt sun muut ja silloin vielä käynnisty ja sit työnnettii pihalle nii eipä enää lähtenykkää käyntiin, se saa kipinää,bensaa ilmaa jne mutta ei vain lähe käyntiin mikä voisi olla vikana?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku