Mahtaisko kellään olla tietoa tämmösestä oudosta viasta kun auto lämpenee niin se alkaa pitämään ulinaa kun ajaa tasakaasulla,vedättäessä ja kiihdyttäessä ulina häviää.Ei ole laakeri eikä voimansiirto vika eikä vaikuta auton toimintaan millään tavalla mutta on todella häiritsevä.
ei häviä.tuntuisi kuuluvan enemmän pelkääjän puolella olevasta boxista jonne menee hirvittävä määrä alipaine letkuja.siellä on joku paperi suodatin ja map sensori,letkut näyttäisi olevan kunnossa.
Saattaakohan olla pensa pumppu. otappa selvää missä se sijaitsee siinä sun autossa, koska kaverin nissan laurelissa pensapumppu pitää kokoajan pientä ulinaa.. taikka sitte se vaan on joku vuoto joka tulee jostain sellasesta sopivasta välistä jossa se alkaa viheltämään.
mulla ollu vm 92 accord ja janu 4000km ei syö öljyä vaikka ajettu jo 434tkm ainut mitä vikoja niin murros meni kuskin puolelta. 73 euroo uusi bensaakaan ei paljon mene hyvä auto 19 vuotiaaksi
HONDA ON HYVÄ VAIHTO EHTO MONELLE SILLÄ SE ON PERUSVARMA RASSI AJELLA. MULLA VIELÄ KOVASSA AJOSSA JOKA PÄIVÄ JA EIPÄ SE OLE TIELLE JÄTTÄNYT. IHME KYLLÄ OLEN AJANUT MONELLA ERI AUTOMALLILLA VÄHÄN JA PALJON AJETUILLA JA KOVASSA AJOSSA SE ON JO KUUKAUDESSA NÄKÖNSÄ NÄYTTÄNYT MUTTA HONDA EI OLE NÄIN TEHNYT JA SEHÄN ON IHME EI MUUTA KUIN HAPPY WITH HONDA