Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Honda
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.03.08, 00:42   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2008
civikkkkkiiii

heippa. kysyisin noista kuppipenkeistä että käykö kaikki honda civic vm 90 hatchback malliin ja entä noi ratit mitkä sopivat tohon malliin? kuinka isot vanteet toho menis. onks 16 tuumaset jo liia isot, tilasin madallus sarjan ( 5cm) justiin tohon autoon..
  Vastaa viestiin

24.03.08, 23:31   #2 (linkki)
ainaki
(Vierailija)

15 tuumaset

Mulla samanlaisesa civicissä 15 tuumaset renkaat ja kyllä ne soppii pyörimään,mutta mulla onkin orkkisjouset,joten kun madallussarjan asennat,niin voi tehä tiukempaa...kakspiippunen juttu siis...
  Vastaa viestiin
25.03.08, 20:08   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2008
orkkisjouset

mitkäs noi orkkisjouset ny o ja mistä saa niitä? madaltaako ne paljon?
  Vastaa viestiin
29.03.08, 17:32   #4 (linkki)
SrL Mandah
(Vierailija)

Orkkisjousilla tarkoitetaan original jousia eli ihan alkuperäisiä vakio korkuisia jousia, ne eivät siis madalla autoa yhtään ja ovat melkosen löysiä ajettavia. Mulla ollut 17" vanteet alla ja 18" menee 35mm madalluksella. Tosin vanteiden leveys ja ET vaikuttaa. Noin ET:llä 35-40 saat 7,5" leveet 17" vanteet heittämällä alle. 50mm madalluksestakaan ei luulisi tulevan ongelmaa.. onhan näite madallettu yli 8cm! :)
Luulisin kaikkien kuppipenkkien sopivan, jos vaan korkeus riittää. Joudut tekemään jonkin verran töitä penkin kiskojen kanssa.. itse asensin alkuperäisestä penkistä kiskot välikappaleen kanssa kuppipenkin pohjaan. Jotkut jopa poraavat kuppipenkin suoraan lattian läpi, mutta tämä vaihtoehto on varmasti kaikkein huonoin!!
Suosittelisin että ostat "puolikupit" eli taitettavat penkit! Esim. FK:lta hinta laatu suhde kohdillaan. Joudut joka tapauksessa laittamaan pelkääjän puolella kipattavan penkin jotta pääsy takapenkille ja pois on mahdollista (myös lain ja katsastuksen mukaan)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Nettiauto Katso myytävänä olevat Honda -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku