Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Honda
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.08.08, 18:41   #1 (linkki)
apuvaaa
(Vierailija)

accord 97 kolarin jälkeen

Ostin vähän kolaroidun honda accordin vuosimallia 97, josta on molemmat airbagit lauenneet. Onko autossani jotain muuta, ns. turvakytkintä, joka katkaisee esim. bensansyötön ja/tai sähköt onnettomuustilanteessa? Jos on, niin missä ja täytyykö minun "nollata" jotain nyt onnettomuuden jälkeen? Vai onko tämä systeemi kenties yhteydessä airbagien ohjausmoduuliin ja sen nollaamiseen/uudelleenohjelmointiin? Tarvitseeko minun muuten ostaa airbageja varten uusia osia?

Kiitos jo etukäteen!
  Vastaa viestiin

19.08.08, 23:14   #2 (linkki)
hyvä hyvä hyvä hyvä hyvä
(Vierailija)

Olis varmaan kannattanu tutkia asiaa ennen ostoa. hah hah :D
Taitaapi pankkitili "nollaantua" ennen ku auto on kolarikorjattu ja liikenteeseen uudestaan hyväksytty! ONNEA KUULE SULLE!! :D :D :D
  Vastaa viestiin
30.08.08, 07:28   #3 (linkki)
yrpä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä hyvä hyvä hyvä hyvä
Taitaapi pankkitili "nollaantua" ennen ku auto on kolarikorjattu ja liikenteeseen uudestaan hyväksytty! ONNEA KUULE SULLE!! :D :D :D
IME HOMO AISAAS!!

Vastaa viestiin
02.09.08, 14:08   #4 (linkki)
mää
(Vierailija)

tuota tuota

pitää ostaa uudet airbagit ja uudet tunnistimet niihi auton runkoon. Jos kolarin takia jo poistettu rekisteristä joudut esittämään katsastuksessa turvavarusteiden mittauspöytäkirjan ja rungonmittauspaperit. en usko että on mitään erillistä juttua mikä bensansyötön katkaisee voi olla ruiskunboxi tai muuta rikki törmayksen johdosta. Niinkuin edelläkirjoittanut sanoikin halvalla tuollaista autoa ei korjaa saatta tulla äkkiä osien hinnaksi ja auton erotukseksi vastaavan ehjän hinta, kun mukaan vielä laskee maalaus ym. kulut ja kolariauton pienemmän myyntiarvon on vähintäänkin kyseenalaista korjata noinkaan vanhaa autoa. 2-4v vanhoissa autoissa tilintekomahdollisuudet on jopa hyvät olen noita itse jokusen tehnytkin AVK:lta ostamiani. Onnea projektiin silti
  Vastaa viestiin
10.09.08, 17:48   #5 (linkki)
öö tota...
(Vierailija)

hoho...

paska tuuri, mut kalliiks käy ja tollasesta paskasta et varmaa saa siihe laittamias rahojas takas :D
  Vastaa viestiin
14.09.08, 00:59   #6 (linkki)
hintti..
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yrpä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä hyvä hyvä hyvä hyvä
IME HOMO AISAAS!!
Otahan ihan rauhallisesti *suukko*
  Vastaa viestiin
23.09.08, 14:31   #7 (linkki)
honda accord 96
(Vierailija)

hmm

hyvä peli jokatapauksessa !
  Vastaa viestiin
09.10.08, 16:37   #8 (linkki)
keskikonsolissa on turvakytkin ainakin civicissä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apuvaaa
Ostin vähän kolaroidun honda accordin vuosimallia 97, josta on molemmat airbagit lauenneet. Onko autossani jotain muuta, ns. turvakytkintä, joka katkaisee esim. bensansyötön ja/tai sähköt onnettomuustilanteessa? Jos on, niin missä ja täytyykö minun "nollata" jotain nyt onnettomuuden jälkeen? Vai onko tämä systeemi kenties yhteydessä airbagien ohjausmoduuliin ja sen nollaamiseen/uudelleenohjelmointiin? Tarvitseeko minun muuten ostaa airbageja varten uusia osia?

Kiitos jo etukäteen!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Honda -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku