Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Honda
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.08.08, 17:21   #1 (linkki)
Pähkäilijä
(Vierailija)

UUSI CIVIC?

Mitä mieltä uuden mallisesta Civicistä (2006-2008) kannattaako ostaa?
Onko ollu jotain ongelmia tai vikoja?
Aika paljon myydään vuoden kahden käytön jälkeen.
  Vastaa viestiin

01.09.08, 19:15   #2 (linkki)
jos saat järkihintaan
(Vierailija)

Ehdottomasti

Ainakin nuo Japanissa valmistetut sedan-civicit ovat todella hyviä vehkeitä. USA:n ylivoimaisesti myydyin auto omassa luokassaan. Jos saat kohtuuhintaan, niin osta pois. Mitä itse olen noita katsellut, niin aika kovia hintapyyntöjä käytetyistä. Tarjonta on mielestäni aika niukkaa, jos verrataan muihin saman kokoluokan autoihin ja lasketaaan nuo vehon sikakalliit esittelyvehkeet pois.
  Vastaa viestiin
07.09.08, 22:11   #3 (linkki)
SuperX
(Vierailija)

todellakin

Kävin koeajolla ja totesin auton Mahtavaksi! malli oli 07 Civic sedan 1.8i ja tais olla joku executive tai joku sellanen . Se oli ajonautinto. Muutenki kuullu pelkkää hyvää kyseisestä autosta.
  Vastaa viestiin
26.09.08, 20:45   #4 (linkki)
civic sport 5d
(Vierailija)

Uutena en ostais kuin dieselin

Uutuuden viehätys on parin vuoden aikana jo kadonnut, 5 ovisen sportin alusta on kova ja rengasmelua riittää, tosin melua on lähes kaikissa saman hintaluokan autoissa. Jos ostaa käytettynä niin kannattaa tarkastaa kuuluuko alustasta kolinaa kuopissa, omastani vaihdettiin vuoden ajojen jälkeen iskarit. Lisäksi on korjattu ovenkahvat, keskuslukitusta, ohjaustehostin. Mutta auto on toimiva ja piristävän näköinen ja mutkatiellä hauska ajettava, bensaa menee lähes aina alle 7 l/100km, muutaman kerran olen päässyt alle 6l/100km kulutukseen eli vähällä menee verrattuna esim edelliseen autoon joka oli 1.6litran koneella oleva bensa-korolla (05).
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Honda -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku