Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Hyundai
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.06.11, 20:53   #1 (linkki)
Högge
(Vierailija)

Hyndai Huolto/maahantuonti

Huolto/Maahantuonti ei toimi ollenkaan! Vein autoni Espooseen Korjattavaksi(takuu). Jouduin itse maksamaan n. 10.000€ Moottorin vaihto... Sanoivat että oli niin paljon ajettu (173000 km) Sonata 2.0 vm-2008
Minusta auto on vasta sisäänajettu.
Sitten he varastivat vanhan moottorin, vaikka se kuuluu käsittääkseni minulle, jos maksan moottorin+vaihtotyön..
Huollossa ollessa autosta varastettiin kattokupu, (kyseessä Taksi). Ei kuulema ole heidän vastuulla?? Autoissa on sitä varten vakuutukset..
Mikäli kyseessä olisi ollut siviiliauto, Kuluttajaasiamies olisi hoitanut asian oikeusteitse:/
Mutta Hyvät ihmiset ÄLKÄÄ OSTAKO HYUNDAITA SUOMESTA , MIKÄLI SUURI TAKUU KIILTÄÄ SILMISSÄ. VOIN KERTOA, ETTÄ EI TOIMI!!!
Auto on muuten hinta laatusuhteelta hyvä, mutta jos he ei halua korjata autoa takuuseen, niin en ainakaan minä erehdy toista kertaa.
ps. korjasin auton itse loppuun ja nyt toimii! Vaihdoin hiukkassuodattimen ja homma oli siinä.
Jos he olisivat uskoneet minua heti alusta alkaen, tällaista ei olisi sattunut. Kusetusta koko homma.
  Vastaa viestiin

08.06.11, 19:04   #2 (linkki)
Kale...
(Vierailija)

Takuusta

Kannattaa lukea Hyundai takuu ehdot.Taksina kun autosi on ollut niin takuu on silloin vain 2 vuotta
UUDEN HYUNDAI AUTON TAKUU

Hyundai autojen valmistaja Hyundai Motor Corporation, niiden maahantuoja
Suomessa Hyundai Motor Finland Oy ja niiden valtuutetut piirimyyjäliikkeet kautta
Suomen huolehtivat yhdessä siitä, että asiakkaan kannalta oikeudenmukainen
takuukäytäntö toteutuu.
Takuun antaja on HYUNDAI-autojen maahantuoja, Hyundai Motor Finland Oy,
Mekaanikonkatu 23, 00880 Helsinki, Hyundai Motor Finland - PÄÄSIVU
Takuu alkaa rekisteröinti- tai luovutuspäivänä, niistä aikaisemman päiväyksen
ollessa määräävä.
1. TAKUU, KUN AUTO ON MYYTY SUOMESSA JA SITÄ KÄYTETÄÄN
PÄÄASIALLISESTI EU-ALUEELLA
1.1 YLEINEN TAKUU
on yksi (1) vuosi tai 30 000 ajokilometriä, ensin saavutettavan ollessa määräävä.
HYUNDAI TAKUU on viisi (5) vuotta ilman ajokilometrirajaa, henkilö-, maasto-, ja
tila-autoille, kun autoa huollatetaan huolto-ohjelman mukaisesti, auton valmistajan
vähimmäisvaatimukset täyttävässä HYUNDAI -huollossa.
HYUNDAI TAKUU on kolme (3) vuotta ilman ajokilometrirajaa, N1-luokan pakettiautoille, kun autoa huollatetaan huolto-ohjelman mukaisesti, auton valmistajan
vähimmäisvaatimukset täyttävässä HYUNDAI –huollossa.
Jos auto rekisteröidään taksiksi, HYUNDAI TAKUU on kaksi (2) vuotta ilman
ajokilometrirajaa, kun autoa huollatetaan huolto-ohjelman mukaisesti, auton
valmistajan vähimmäisvaatimukset täyttävässä HYUNDAI -huollossa.
Jos auto rekisteröidään vuokraamokäyttöön, HYUNDAI TAKUU on kolme (3) vuotta
tai 100 000 km ensin täyttyvän rajan ollessa määräävä, kun autoa huollatetaan
huolto-ohjelman mukaisesti, auton valmistajan vähimmäisvaatimukset täyttävässä
HYUNDAI -huollossa.
1.2 ERITYISET TAKUUT, ei ajokilometrirajoitusta
1.2.1 Korin puhkiruostumattomuustakuu on automallista riippuen kuusi- (6) tai
kymmenen (10) vuotta.
1.2.2 Akun takuu, kaksi (2) vuotta.
1.2.3 Lisävarusteiden takuu on yksi (1) vuosi. Takuu koskee Suomessa
asennettuja maahantuojan hyväksymiä lisävarusteita.
1.2.4 Takuukorjaus ei pidennä auton eikä korjauksen kohteen takuun
voimassaoloa.
Hyundai takuuehdot
1
  Vastaa viestiin
13.06.11, 23:46   #3 (linkki)
högge
(Vierailija)

Kyseessä oli vika, joka oireili jo parinkuukauden ikäisenä. Ja vikaa korjailtiin takuun piiriin niin kauan, kun takuuta oli jäljellä ja vielä lähes puolivuotta sen jälkeenkin. Ongelma oli se, ettei vikaa saatu koskaan korjattua. Vika siis aina uusiutui ja takuisiin vaihdettiin vielä osia sen jälkeenkin kun takuu oli mennyt umpeen. Mutta kun kone hajosi,niin sitten tuli liian kalliiksi, eikä enää korjattu, vaikka vika oli sama kun aikaisemmin. Takuu pysyy voimassa niin kauan kun vika on korjattu!
Tyhmäkin tietää, että moinen koneen hajoominen / öljymäärän lisääntyminen johtuu hiukkassuodattimen tukkeentumisesta. Olen jutellut monen Autoteknikon kanssa asiasta ja JOKAINEN on ollut kanssani samaa mieltä.
Kysymyksessä oli ESPOON ME-AUTON haluuttomuus ja Hyundai maahantuonnin Haluuttomuus korjata vikaa. Silloin Hyundai Motors Company oli ME-Auto Helsingin Hallinnassa ja ymmärrän, ettei sisaryrityksen mokia haluta korjata. Nykyään vissiin AUTOMAAN Hallinnassa???
Tiedän itse maahantuonnissa työssä ollessani, että moinen vika olisi saatu tehtaan piikkiin hyvin helposti, jos olisi vain ollut kiinnostusta pitää asiakas tyytyväisenä. Mutta kun ei ollut, niin ei ollut.
  Vastaa viestiin
09.10.11, 10:36   #4 (linkki)
hyundai loistava kärry...
(Vierailija)

huolto pelaa...

..huolto pelaa mainiosti ja takuu myös.Autostani meni etulamppujen sähköinenvesi pumppu rikki, takuu korjasi asian heti ja mukisematta.Sen jälkeen toiminut hyvin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Hyundai -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku