Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Mazda
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.10.07, 10:33   #1 (linkki)
kitinä
(Vierailija)

Kitisevä kytkin Mazda 323 F:ssä

Kellään tietoa auttaako öljytipan laitto kytkimen kitinään? Kitinä kuuluu todella selkeästi kun avaa konepellin ja painaa kytkimen pohjaan. Auto ollut todella vähäisessä käytössä, voisiko johtua kuivumisesta? Vaikuttaako käyttämättömyys nestekytkimen toimintaan muuten?
  Vastaa viestiin

26.10.07, 13:48   #2 (linkki)
töppösöötö
(Vierailija)

PAINELAAKERi

ettei vaan ois painelaakeri mikä ääntäis? ja siihen kytkimen toimintaan ei pitäisi vaikuttaa käyttämättömyys oli nesteellä tai vaijerilla.
  Vastaa viestiin
10.02.08, 19:49   #3 (linkki)
m4tukkaa
(Vierailija)

KYLLÄ

kyllä se on siitä painelaakerista se ääni. itellä oli sama juttu 4 koppasessa Golffissa.. vaihdatat sen laakeri ni loppuu kitinä
  Vastaa viestiin
21.02.08, 21:56   #4 (linkki)
taimas
(Vierailija)

mastta

juu edellä olevat oikeassa painelaakeri vaihtoon ja silleen loppuu kitinät mazdasta mutta emännät ei lakkaa kitisemästä vaikka laittais vaseliinia
  Vastaa viestiin
14.03.08, 19:02   #5 (linkki)
Kitinä
(Vierailija)

äänet

Äänet ovat kulkeneet hyvin mukana tähän asti :) Autoexpertin mukaan harmiton vaiva jonkin nivelen kohdalla. Niin ja tämä emäntä ei kitise omassa autossaan ;D

Jos kulkupelini kitinä voimistuu tai käy muuten hermoja raastavaksi käyn vaihdattamassa painelaakerin. Kiitos kaikille vinkeistä ja neuvoista!
  Vastaa viestiin
07.11.08, 15:30   #6 (linkki)
rikuvaan
(Vierailija)

tuli yllättäen avomalli

niin se vaan on et mulla on mazta f ja ajelin 200taa niin katto lähti ja sitten lähti ovet ei jääny muuta ku alusta kun ajelin kilometrin ja sitten tuli polisi pilli soiden takaa ja mä moikkasii keskarii ei menny kauaa tuli lisää kyttii eteekin ne pysäytti mut ja kehu kovasti mun hienoo mastaa mä sanoin et joo kyl se on hieno ja uus avomalli
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Mazda -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku