Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Mazda
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.04.08, 23:55   #1 (linkki)
Wilijonkka
(Vierailija)

323 sen ikkunat menee huuruun.

Elikkä tommonen -92 mazda 323 mulla ja ongelmana on ikkunoiden huuruuntuminen erittäin helposti.. Missä vika?? Ehdotuksia!!
  Vastaa viestiin

29.04.08, 22:31   #2 (linkki)
SILIRIMPSIS
(Vierailija)

Matukka

Joo.. mä luulen et ikkunoissa ei oo mitään vikaa, vaan se auto siinä ymmpärillä.. Ohjeeni on että jätät ikkunat paikoilleen ja vaihdat sen auton ni ongelma häviää..;)
  Vastaa viestiin
01.05.08, 00:25   #3 (linkki)
janzip
(Vierailija)

huurre

Eti jostain omistajan käsikirja ja kato siitä ohjeet korin tuuletukseen. Tosimies ei lue käyttöohjeita, vaikka se usein auttaakin.
  Vastaa viestiin
16.05.08, 10:43   #4 (linkki)
mazda 323f
(Vierailija)

323 sen ikkunat menee huuruun

jos matto on markä niin se ainakin aiheuttaa ikkunoiden huurtumisen!
kannattaa myös tarkistaa että lämppärin kaikki putket on kiinni että suuttimista tulee tarpeeksi ilmaa!! ja matto kannattaa kuivata jos on märkä :)
  Vastaa viestiin
26.05.08, 14:32   #5 (linkki)
lutri
(Vierailija)

ikkunat menee huuruun

Jos tuntuu että takaikkunat huurtuu vahvemmin ku etuikkunat niin kannattaa kurkata myös peräluukkuun välipohjan alle. Itsellä oli kerran vararengaskotelossa uima-allas.
  Vastaa viestiin
28.05.08, 23:08   #6 (linkki)
........
(Vierailija)

Itse kokeilin helppoa ja nopeaa konstia, kostuta liina (siis joku nukkaantumaton) kasvirasva levitteeseen ja pyyhkäse sillä kaikki lasit. Voit tehdä sen myös ikkunoiden ulkopinnalle niin kostealla ilmalla kosteus valuu myös ulkopuolelta pois ja näkyvyys on erittäin hyvä. Itse ajan rallia joka mies luokassa ja käsittelen ikkunat AINA ennen starttia! Todella hyvä keino.. levitteitä on monen eri hintaisia, mutta paras on rainbow merkkiset, ainakin itsellä koska levitettä menee suuria määriä ja on muuten miellyttävämmän tuoksuinen kuin kalliimmat merkit.
  Vastaa viestiin
02.06.08, 06:26   #7 (linkki)
Wilijonkka
(Vierailija)

Kiitos paljon!

Kiitos paljon kätevistä nikseistä. Varsinkin lukuisia asiallisia kommentteja oli erittäin hauska lukea ja huomata kuinka auttamisen eteen todella oli nähty vaivaa. Tuli sellainen "yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta"/"kaveria ei jätetä"- henki päälle. Kiitos!!
  Vastaa viestiin
05.06.08, 01:25   #8 (linkki)
...................
(Vierailija)

Hyvä, kaveria ei jätetä vaikka joskus pitäisi..
Ole hyvä toivottavasti saat huurteisesi poies,,
  Vastaa viestiin
09.11.08, 16:25   #9 (linkki)
mr W
(Vierailija)

Onko siinä raitisilma suodatinta?
itselläni oli parin astran kanssa samoja murheita kunnes huomasin että raitisilmasuodattimissa kasvoi jo jotain vihreää :)

puhallin kanavissa voi olla myös lehtiä havuja tai muuta paskaa mikä on kosteaa ja tuo sen sisään samoin takaa poistoventtiilit tukossa
  Vastaa viestiin
09.01.09, 07:40   #10 (linkki)
sama ogelma
(Vierailija)

ikkunat huurussa

tarkista onko säätövipu oikeassa asennossa mulla oli mut vaijeri oli irti läpästä
  Vastaa viestiin
09.01.09, 20:00   #11 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2009
Mul on kyllä ihan sama ongelma ja sama auto vaan vuosimallia 93.
Mut tietäisitkö sä miten saa "HOLD" valon pois aktivoitua kun mulla on automaatti ja vaihdelaatikon nesteet vaihdoin mut ei liiku kun valo palaa pitäisi jotenki sähköisesti aktivoida että liikkuisi jos nyt mitään tästä söperryksestä ymmärsit
  Vastaa viestiin
27.12.10, 09:24   #12 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2010
Itselläni on sama vaiva. Kävin pienessä korjaamossa kyselemässä että mikähän mahdollisesti vaivaa. Epäilivät että puhaltimen kenno vuotaa. Uuden kennon hintaa hän ei osannut sanoa kun ei kyseistä palikkaa varastossa mutta työnhinnaksi tulisi n. 170e + kenno. Purkaamoilta katselin niin n. 50e kieppeillä käytettyjen kennojen hinnat liikkuu.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Mazda.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku