Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Mercedes-Benz
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.12.09, 21:52   #26 (linkki)
Saba
(Vierailija)

Vito

Ihan hyvä tämä 99 on ollut alusta alkaen. Nyt kympin ollessa täysi se vaihtuu uuteen vaikkei kilsoja ole 270tkm enempää.
Kuluvat osat vaihdettu ja siinä se. Ei vikoja.
Mutta ei kai kukaan oikeesti tosissaan lue näitten wannabepösilöiden viestejä?
Kattelet vaikka veholta kun joku on sellasella lähdössä, tai jossain huoltsikalla. Ja meet kysymään mielipiteet. Toistat saman kymmenen kertaa ja sulla on jo jotain faktoja sen sijaan että luet niitä "faktoja" täältä ihmisiltä jotka ei ole edes istuneet ko. autoissa. Saatika sitten omistaneet sellaisia.
  Vastaa viestiin
27.12.09, 13:58   #27 (linkki)
Joopa...kovaa puhetta
(Vierailija)

Ai mitä?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 220 cdi Näytä viesti
Toiminut moittteettomasti jo 220000 km... Kuis sun volvos...?

Jaaha. Taas niitä ketkä ei tiedä mistä puhuu. Itelläni on edelleen vuosmalli -04 v70 eikä koskaan mitää vikaa paitsi renkaanvaihtoa ja kuluvia osia lukuunottamatta.Jos sulla on ollu joku maanantaiversio volvo niin onnitteluni vaan, mutta omassani ei mitään vikaa ja kulkee ku juna.Kaikilla automerkeillä on omat maanantai versionsa.Appiukolla on firmassaan autona sellane vito -00, ja siitä vasta ei muuta löydykkää ku vikaa.Just korjautti tasonsäädön hinta 2000€ ja auto vuotaa jatkuvasti öljyt pihalle, että ei ne kaikki mersutkaa oo täystoimivia, mutta sitte appiukolla on myös ML - 04 ja sprinter -00 jotka on toiminu loistavasti
  Vastaa viestiin
14.07.10, 11:52   #28 (linkki)
ss
(Vierailija)

vito

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vannaritäältä Näytä viesti
vanin keskikulutus on mulla 12l ja jos aattelee että vanis on yli kuuenlitran tiisselikasi ja viel automaatti nii on kyllä meleko taloudellinen noin jos katsoo suhteessa

Hyvä on ollut, mulla kolmas jo käytössä ja just tuo 1+8 ja hyvin on pelittänyt ja toiminut. Varma peli ja tämä uus hyvä ajaa, tosin mulla on aina varustetaso se paras + autom, joten en tiedä perusmallista. Mitä tuohon ruosteeseen tulee, niin mä vaihdan auton 3v välein ja näin en myöskään tiedä tuosta asiasta mitään, ei ainakaan tässä ajassa ole ruostunut yhtään. Pesen myös autoa usein sekä huollan ohjeen mukaisesti ja siksi saankin huoletonta ajoa ympäri vuoden.
  Vastaa viestiin
07.12.10, 20:37   #29 (linkki)
lare
(Vierailija)

vitoko kaunis

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veeravito Näytä viesti
ne on niin kauniita ja hyviä ajaa

ei todellakaan kaunis takaapäin kuin pyyn perse
  Vastaa viestiin
31.08.11, 22:03   #30 (linkki)
TheDuud
(Vierailija)

Tommosta tarjottu: Mercedes-Benz Vito 109CDI-2,9/32KB keskipitkä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kaveri sanoi että pitää välttää Vitoa jossa lukee CDI (vai olikohan se Sprintteriä..), ja oon kuullu myös tuosta ruostehommasta aika monelta että sitä tahtoo tulla väkisinkin. Mutta sanokaas jotain kommentteja?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku