Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Mercedes-Benz
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.01.08, 14:39   #1 (linkki)
jutara
(Vierailija)

230 E käynti ongelmiako ?

- sukulaisilla ollu kolmet ko. mallit.Kaikissa niissä ollu tyhjäkäynti ongelmia,esim, valoihin
sammumisia. Sanoivat sähköpuolen vioiksi. Voiko tällä perusteella sanoa,missä vika ?
Uskallanko nyt alkaa tähdellisen omistajaksi ? Ko. mallit -90 mol. puolin. Osaako joku
vastata ? KIITTI ETUKÄTEENKIN !!
  Vastaa viestiin

24.01.08, 16:59   #2 (linkki)
varattutunnus3
(Vierailija)

Hyvä kysymys..

Tutuilla on 190 2.0e. Siinä oli sama onkelma ja kaasua piti liputtaa koko ajan ettei sammu. Kaasarille ne teki puhdistuksen ja vaihtoivat jtn. osia sinne ja hyvin pelaa. Eiköhän sen uskalla ostaa!!!
  Vastaa viestiin
24.01.08, 21:14   #3 (linkki)
jutara
(Vierailija)

230 E on ton ikäsissä tietääkseni ruiskumoottori.
  Vastaa viestiin
27.01.08, 16:22   #4 (linkki)
meerrssuu
(Vierailija)

ehkäpä

vaihtaa suuttimet ja säätää ruiskun pikkusen rikkaalle niin pysyy käynnissä
  Vastaa viestiin
29.01.08, 18:22   #5 (linkki)
mika m
(Vierailija)

ei käyntiongelmia

mulla oli 87 mallia 230e eikä ollu ikinä ongelmia vaikka ajoin sillä 70000
se on muuten myitävänä maakunnan autos seinäjoella
  Vastaa viestiin
05.02.08, 11:01   #6 (linkki)
ArtoJ
(Vierailija)

Ei käyntiongelmia 2

Mulla on kaksi, toinen -87 manuaalivaihteinen ajettu 400 000 eikä ole ollut ongelmia. ja toinen -97 automaatti farkku sekin pelaa kuin junan vessa.
Ilmanputsari pitää joskus vaihtaa.
  Vastaa viestiin
05.02.08, 22:08   #7 (linkki)
MB 230 (vierailija)
(Vierailija)

sama vika

Mulla ollut kaksi mersua bensakoneella ja sama vika molemmissa (190e 2.0)ja (230c 2.3)!!!!!!!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
09.02.08, 21:49   #8 (linkki)
857
(Vierailija)

758

mulla vastaavat ongelmat kun syön pari kolme kananmunaa (keittenynä) kone alkaa pätkiä ja päästöt on sitä luokkaa et heikompii hirvittää ja kaverit lähtee saa olla yksin koko illan ja mietti mikä siinä tähdessä oikeen maksaa
  Vastaa viestiin
15.02.08, 10:42   #9 (linkki)
matti manner
(Vierailija)

mb käyntihäiriö malli 230 91alk.

määrän jakajassa vika boss merkki on kallis vaihtaa 800 euroa
  Vastaa viestiin
24.02.08, 16:41   #10 (linkki)
PikkuNortti
(Vierailija)

tyhjäkäynti heittelee....

jos tyhjä käyntti soutaa ruisku vehkeissä (mb) niin vika on yleensä tyhjäkaynti moottorissa joka sijaitsee imusarjan ala puolella tollasen kaljatölkin kokonen palikka joka ohjaa koneen tyhjäkäyntiä..... ongelmaan on helppo ratkaisu puhdistaa tyhjäkäynti moottorin vaikka jarrucleanerillä ja sen jalkee laittaa sinne reilusti jotain völjää öljyä/rasvaa..... suosittelen aserasvaa...kaasarikoneissa kannattaa katsoa sinne teho strömperiin joka lymyilee pellin alla että onko sielä tarpeeksi atf öljyä... noilla pitäis korjaantua....=)
  Vastaa viestiin
24.02.08, 17:05   #11 (linkki)
mb mies
(Vierailija)

oletko bmw kuski

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 857
mulla vastaavat ongelmat kun syön pari kolme kananmunaa (keittenynä) kone alkaa pätkiä ja päästöt on sitä luokkaa et heikompii hirvittää ja kaverit lähtee saa olla yksin koko illan ja mietti mikä siinä tähdessä oikeen maksaa
oireesi viittaa bmw tautiin osta mb niin ei tarvi syödä pelkkää kananmunaa riittää rahat ruokaan
eikä tarvi kaikkia laittaa remontti kuluihin
  Vastaa viestiin
03.03.08, 12:51   #12 (linkki)
MB Raider
(Vierailija)

Sammuilemisongelmia täälläkin ollut (autossa)

Mulla oli 300:ssa bensa mesessä samoja oireita. Mulla siinä sammui aina bensapumppu, sen verran sain selvitettyä. Viisaammat tiesivät kertoa jotta bensapumpun releissä olisi ollut yleisesti aika paljon kylmäjuotoksia. Vikaa en ehtinyt kuntoon saada ennen auton myymistä, joten syyllistä ei ehtinyt löytymään.
  Vastaa viestiin
05.03.08, 21:28   #13 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2008
230e -87 ei käynti ongelmia

Omassani ei ole ilmennyt käynti ongelmia. Mutta katsastuksesse ilmeni ongelma häkä-päästöissä. mistähän mahtaisi johtua? häkä arvo oli 4.5 eli yli sallitun. auto on ajettu vasta 160tkm.
  Vastaa viestiin
26.02.09, 15:05   #14 (linkki)
Junttityttö
(Vierailija)

E230 '89

Mun autolla ajettu vasta 570 000 ja hyvin pelaa. Ollut kyllä halpa ylläpitää, tietysti nyt on alkanut jo ne kestävimmätkin osat hiljalleen antaa periksi, mutta onneksi ite saatu vaihdettua. Esim. ohjaustehostimen paineletku alkoi vuotaa, se piti vaihtaa. jäähdyttimen kansi oli muovinen ja vuoti, vaihdoin metalliseen. Kuulemma MB nykyään käyttää niissä vain metallisia kestävyyden vuoksi, kun taas bemareissa tehty toisinpäin ja niillä uusissa autoissa kannet poksuu ja vedet pihalle. Kyllähän sitä aika paljon antaa 20 vuotta vanhalle rakkineelle anteeksi, kun vielä näinkin hyvin toimii. Osat on helppo vaihtaa ja tilaa on puuhastella. Ja laadun oikeasti tuntee. Japseihin monesti ilmattu jarruja, niin joka kerta pitänyt ostaa uusi sylinteri, kun ilmausruuvit katkeavat. Ei ole Mersuissa niitä ongelmia, osat kestää vaikka traktorilla vääntää.. Heh.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Mercedes-Benz -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku