Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Mercedes-Benz
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.04.08, 17:06   #1 (linkki)
lefanyman
(Vierailija)

MB C 220 D

Jos on nafta pumppu menossa rikki antaako se mitään ennakko oireita
  Vastaa viestiin

22.04.08, 13:43   #2 (linkki)
C-sarjaan kyllästynyt...nyt ässä kiikarissa
(Vierailija)

C-sarjan dieselpumpusta

Mulla C 220 vm. 1995 alkoi tiputtamaan polttoainetta ja lammikko auton alla laajeni pikku hiljaa. Ajo-ominaisuuksista sitä ei huomannut. Auto oli tuolloin n. 6 -vuotias ja ajokilometrejä joku 270000 mittarissa. Ajoin sillä silti yli puoli vuotta, ennen kuin korjautin pumpun. Se oli kallis remontti, joka piti itse maksaa. Lucaksen pumppu ei kestä.
  Vastaa viestiin
03.06.08, 18:07   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2008
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja C-sarjaan kyllästynyt...nyt ässä kiikarissa
Mulla C 220 vm. 1995 alkoi tiputtamaan polttoainetta ja lammikko auton alla laajeni pikku hiljaa. Ajo-ominaisuuksista sitä ei huomannut. Auto oli tuolloin n. 6 -vuotias ja ajokilometrejä joku 270000 mittarissa. Ajoin sillä silti yli puoli vuotta, ennen kuin korjautin pumpun. Se oli kallis remontti, joka piti itse maksaa. Lucaksen pumppu ei kestä.
apua miten irroitetaan c220 97 farmarin kattotelineet
  Vastaa viestiin
06.06.09, 18:59   #4 (linkki)
c-220 omistaja
(Vierailija)

c-sarjan dieselpumppu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja C-sarjaan kyllästynyt...nyt ässä kiikarissa
olisi sinulla ollut halvempikin vaihtoehto olisit vain löyhdyttänyt vetänyt pari senttiä pumppua taaksepäin ja puhdistanut pumpun ja lohkon pinnat ja sen jälkeen laittanut kansiliimaa pinnoille ja pumppu takaisin paikoilleen. ja polttoaineen vuoto loppuu. ps. kokemusta on ja oli hyvä ja halpa ratkaisu.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Mercedes-Benz -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku