| |  | |
05.01.09, 19:15
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | onko kotikonstia abs valolle
Mulla -91 124 mese. Abs valo palaa nyt taukoamatta ajaessa, (ja katsastus edessä) millä kotikonstiila tai "testillä" sais selville missä anturissa tai muussa paikassa vika.? Vai pitääkö mennä merkkihuoltoon? Mitähän maksaa anturi/kpl?
| |
| | |
05.01.09, 21:10
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | kyl tost
kyl tost viast parilla, kolmella tonnilla selviää ku ostaa kaikki anturit, ohjausyksiköt su muut vermeet, eli heitä abs-systeemit huitsin nevadaan ja vaihda perinteisiin kakspiiri jarruihin romiksella noin 2-3sataa, ei pala absit sitsit sutsit sen jälkeen ja toimii ku junan vessa.
| |
| | |
06.01.09, 22:08
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei paha
Ylijänniterele noissa joskus menee(itsellänikin),se kannattaa vaihtaa ensimmäiseksi.Paras olis tietenkin kokeilla lainata relettä kaverin autosta,jos se vika ei siinä olekaan.
| |
| | |
09.01.09, 16:37
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Voi olla
Mulla oli menny vaan joku "iso pääsulake" (en muista oikeaa nimeä) sieltä kun ne merkkihuollossa sen katto, tuli sulakkeen vaihto kalliiksi... Myöskään kierroslukumittari ei silloin toiminut, ja abs-valo paloi jatkuvasti.
| |
| | |
10.01.09, 22:10
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | nätti homma
Voit mitata anturit yleis mittarilla että pelaa . laitat piipperille mittarin ja pyörität ratasta ja piipperi pätkyttää niin kunnossa on . ´sen pitäis antaa 1,2-1,8 arvo siihen mttariin.. kyllä se siittä.
| |
| | |
13.01.09, 20:53
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
| TULI KUNTOON
Mulla oli 89:ssä mb:ssä sama vika krjaantu abs antureiden puhdistuksella ja ylijännitereleen vaihdolla
| |
| | |
17.01.09, 15:47
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | no Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja risa abs Mulla -91 124 mese. Abs valo palaa nyt taukoamatta ajaessa, (ja katsastus edessä) millä kotikonstiila tai "testillä" sais selville missä anturissa tai muussa paikassa vika.? Vai pitääkö mennä merkkihuoltoon? Mitähän maksaa anturi/kpl? | ota lamppu irti ei ne ton ikäsissä enää niihin niin kiinnitä huomiota...jarruthan pelaa silti kuin tavalliset | |
| | |
22.01.09, 08:26
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | mb huolto Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja risa abs Mulla -91 124 mese. Abs valo palaa nyt taukoamatta ajaessa, (ja katsastus edessä) millä kotikonstiila tai "testillä" sais selville missä anturissa tai muussa paikassa vika.? Vai pitääkö mennä merkkihuoltoon? Mitähän maksaa anturi/kpl? | vie se rollen tähti huoltoon puh.09-3414065 hyvä palvelu
| |
| | |
23.01.09, 18:32
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | ABS rele?
www.mersuforum.net
www.mese.fi
Veikkaan ABS relettä.
Löytyy akun takaa.
| |
| | |
25.01.09, 19:51
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Halvin
Ei muutakuin hyppy johto jostain muusta mittari valosta lataus tai rikkinäisen valon merkkivalosta.
| |
| | |
29.01.09, 21:10
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | onko kotikonstia abs valolle
käytä muovisuojus abs yksikön päältä pois pitäis löytyä sulake sieltä tai akun takana on toinen
| |
| | |
03.03.09, 07:39
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Korjaus
Mulla on ittellä -99 A140 mese ja minulla valo sammui kun tein kunnon lukko jarrutuksen eli jostain 30-40km/h ja jarrut pohjaan niin sitte sammu ja jarru polkimen pitäisi jarruttaessa "sykyttää"
| |
| | |
09.03.09, 15:52
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | P3tt3ri
hei vi*un tyhmä, kysyttiinkö tässä miten abs toimii? :D kuka ei tietäisi ja jos ei tiedä, tuskimpa osaa käyttää tietokonettakaan että tänne foorumille kirjoittelisi.
pölö. | |
| | |
10.03.09, 21:19
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Se ylijänniterele (akun takana, sulake siinä pääs) mullakin reistas, jos osaa yhtään sähköjuttuja, niin senkin voi korjata itte ainakin vanhempiin, kolvi vaan kuumaksi.
| |
| | |
12.03.09, 12:04
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja risa abs Mulla -91 124 mese. Abs valo palaa nyt taukoamatta ajaessa, (ja katsastus edessä) millä kotikonstiila tai "testillä" sais selville missä anturissa tai muussa paikassa vika.? Vai pitääkö mennä merkkihuoltoon? Mitähän maksaa anturi/kpl? | On toki, ota se polttimo pois sieltä !
| |
| | |
21.03.09, 10:35
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vitun runkkarit!
Laittakaa ne paskanne kuntoon älkääkä vittu viritelkö kaikenlaista paskaa sinne sähköihin.
Ostetaan mersu mutta sitte ei oo varaa korjata!
Vitun runkut!
| |
| | |
24.03.09, 16:34
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Niinpä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja K.atsastaja Vitun runkkarit!
Laittakaa ne paskanne kuntoon älkääkä vittu viritelkö kaikenlaista paskaa sinne sähköihin.
Ostetaan mersu mutta sitte ei oo varaa korjata!
Vitun runkut! | Voi kauhistus kuinka brutaalia verbaalista ulosantia. Runkkariko tosiaan tarkoittaa köyhää mersumiestä? Luulin ennen sen tarkoittavan jotain hieman muuta, muuta en olekaan ammattilainen. Hienoa että näinkin fiksut ja mukavat kaverit kirjoittavat mielipiteensä asiallisesti ja ottavat osaa kivaan keskusteluun ja neuvonantoon.
| |
| | |
04.02.11, 19:26
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | jarru ongelma
mitä pitäisi tehdä jotta saisi ok puolen ottamaan kiinni jarru laikkaan kun abs-VEMPELEESTÄ SIIHEN PUTKEEN EI TULE NESTETTÄ PUTKI IROITETTU JA
KO....LAITTEESTA EI TULE MITÄÄN ONKO MITÄÄN TIETOA..'¨'-- UUSI ABS HINTA 7025 € LUISTON ESTO ASR .. HÄSSÄKÄLLÄ.. 2550.27 ..,,,---
| |
| | |
04.02.11, 19:54
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | jarru ongelma
lisäys edelliseen abs valo ei pala vaikka tämä puoli EI TOIMI ,,,,,,,.....MESE , KELEJÄ ODOTELLESSA,,,,,,,
| |
| | |
08.11.11, 16:18
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | abs Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja konstikonsta On toki, ota se polttimo pois sieltä ! | ei auta polttimon irtiotto ,valon täytyy palaa käynnistettäessä
| |
| | | | |