Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Mercedes-Benz
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.02.10, 16:05   #1 (linkki)
MB 220 cdi 2003
(Vierailija)

huoltoaikojen kuittaus

Sattuukohan kukaan tietäjä auttamaan ko asiassa.Pitäisi onnistua kotioloissa,mutta eipä
onnistu.
  Vastaa viestiin

20.02.10, 19:41   #2 (linkki)
mesmän
(Vierailija)

you nou

Kyll onnistuu, pistä johto akun plus-napaan, ja toinen pää vaikka vetokoukkuun, jos kyseisessä autossa sellainen on, mut jos ei oo aukase takakontti sen lukkomekanismis on rautaa, pistä siihe, anna olla jonkun aikaa, jos johto alkaa lämmetä/ ja/ sulaa nii sit o homma hoidos, eikä tarvii huolehtii huoltoajoist. PS tää toimi mulla, En kehoita En käske kenenkää toimii näin, eli oon syytön jos jotai sattuu mulla Mese palo poroks, eli meni "suoralla kaupalla" VAK:lle
  Vastaa viestiin
21.02.10, 17:17   #3 (linkki)
hko
(Vierailija)

huoltovalojen(ja kaikkien) kuittaus.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MB 220 cdi 2003 Näytä viesti
Sattuukohan kukaan tietäjä auttamaan ko asiassa.Pitäisi onnistua kotioloissa,mutta eipä
onnistu.

Kirjastoissa on saatavissa Auto-Data niminen moniosainen teos. Tästä löytyy jokaisen
automerkin ja -mallin kaikki tiedot. Myös kaikenlaisten huoltovalojen kuittaukset.
toivottelen onnea ja huolellisuutta.
  Vastaa viestiin
26.02.10, 15:21   #4 (linkki)
MB 220 cdi 2003
(Vierailija)

huoltoaikojen kuittaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hko Näytä viesti
Kirjastoissa on saatavissa Auto-Data niminen moniosainen teos. Tästä löytyy jokaisen
automerkin ja -mallin kaikki tiedot. Myös kaikenlaisten huoltovalojen kuittaukset.
toivottelen onnea ja huolellisuutta.

Kiitos vinkistä !
  Vastaa viestiin
26.02.10, 15:27   #5 (linkki)
MB 220 cdi 2003
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mesmän Näytä viesti
Kyll onnistuu, pistä johto akun plus-napaan, ja toinen pää vaikka vetokoukkuun, jos kyseisessä autossa sellainen on, mut jos ei oo aukase takakontti sen lukkomekanismis on rautaa, pistä siihe, anna olla jonkun aikaa, jos johto alkaa lämmetä/ ja/ sulaa nii sit o homma hoidos, eikä tarvii huolehtii huoltoajoist. PS tää toimi mulla, En kehoita En käske kenenkää toimii näin, eli oon syytön jos jotai sattuu mulla Mese palo poroks, eli meni "suoralla kaupalla" VAK:lle

Kiitos ohjeesta olet varmasti tyytyväinen kun pääsit paska mb.stä eroon nyt ajelet ilmeisesti
60-70 tuhannen ekun bemarilla .En voi oikein kokeilla ohjettasi,kun akku on konepellin alla ja
vetokoukkua ei ole.
  Vastaa viestiin
18.03.10, 18:12   #6 (linkki)
mesmän
(Vierailija)

you nou

EEii kyl mää ny ajelen Jaggella oli nääs vakuutus täysarvo+25 prossaa päälle, ja sulle tali..vo yleensähän akut on konepellin alla moottoritilassa, jos et sitä sattunu ymmärtää, nii ja jagge on automerkki oikealta nimeltään JAGUAR 4.2 litran koneella, eli en siis tosiaan ajele jokapojan munuaisilla kute Kuulemma joku MBVMB on. Mutta hyvät juhannukset sulle käyn nääs tosi harvoin näillä paskanjauhajien sivuilla. SOON MORO JA LOISKIS (jos vehkeet pelaa)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Mercedes-Benz -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku