Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Mercedes-Benz
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.04.10, 17:20   #1 (linkki)
viltzzu
(Vierailija)

villi huhu mersuista????

olen kuullut puhuttavan silloin tällöin varsinkin diesel mersuista. että niissä olisi sellainen vika että Kuljettajan penkillä istuu yleisesti ottaen yli painoinen pienen munan omaava hikinen kalju sika joka pokailee pikku tyttöjä onko tämä totta kiitän......
  Vastaa viestiin

14.04.10, 19:10   #2 (linkki)
Alfa-uros
(Vierailija)

Fault

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viltzzu Näytä viesti
olen kuullut puhuttavan silloin tällöin varsinkin diesel mersuista. että niissä olisi sellainen vika että Kuljettajan penkillä istuu yleisesti ottaen yli painoinen pienen munan omaava hikinen kalju sika joka pokailee pikku tyttöjä onko tämä totta kiitän......
Olet väärässä, kyseiseen kuvaukseen sopivat yleisesti kaikki BMW kuskit. Pahoittelen, että joku on välittänyt väärää tietoa Benzeistä.
  Vastaa viestiin
16.04.10, 22:38   #3 (linkki)
jussi
(Vierailija)

mese

jos mun hyvinvointi vituttaa noinpaljon jotain nimetöntä high school drop outia, ni hyvä niin. jatka samaan malliin, niin eiköhän se siitä...
Lainaus:
  Vastaa viestiin
19.04.10, 00:04   #4 (linkki)
minä vaan
(Vierailija)

juu-u

Lainaus:

Ou jee, hyvä tietää. Täytyypä käydä katsomassa peiliä.

*hetken kuluttua*

Ei ollut oksa pienentynyt eikä painoindeksi paisunut ylipainon mittoihin. Hikeä ei ollut kaljulla enkä polje kuin vaimoa, hän ei ole kovin nuori.

Huhu ei siis pidä paikkaansa.
  Vastaa viestiin
20.04.10, 17:05   #5 (linkki)
viltzzu
(Vierailija)

mersu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan Näytä viesti
Ou jee, hyvä tietää. Täytyypä käydä katsomassa peiliä.

*hetken kuluttua*

Ei ollut oksa pienentynyt eikä painoindeksi paisunut ylipainon mittoihin. Hikeä ei ollut kaljulla enkä polje kuin vaimoa, hän ei ole kovin nuori.

Huhu ei siis pidä paikkaansa.
ENTÄS MUNAN KOKO???

että löytyykö tuppikulli vai semmonen kulli että voit vaimoasi tyydytellä koti sohvalta formuloita katsellessa kun vaimo on naapurissa
  Vastaa viestiin
20.04.10, 23:02   #6 (linkki)
minä vaan
(Vierailija)

vailla mittauksia

Lainaus:
ENTÄS MUNAN KOKO???

että löytyykö tuppikulli vai semmonen kulli että voit vaimoasi tyydytellä koti sohvalta formuloita katsellessa kun vaimo on naapurissa

Hei taas Viltsu!

Täytyy tunnustaa, etten ole mitannut keppiäni. :| Formuloitakaan en katso kun 1) ei ole telkkaria ja 2) ne eivät kiinnosta meikäläistä. Onko siellä enää edes mersu turva-autona?

Mitä oksaani tulee, niin alan elokuvista olen saanut sellaisen käsityksen, että elimeni kelpaisi jopa muiden merkkien kuljettajille. En kuitenkaan anna heidän kosketella sitä, koska se on varattu päätoimisesti vaimoni käyttöön ja satunnaisesti omaan käyttöön.
  Vastaa viestiin
24.04.10, 14:49   #7 (linkki)
siis pieni muna??
(Vierailija)

munan koko

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jussi Näytä viesti
jos mun hyvinvointi vituttaa noinpaljon jotain nimetöntä high school drop outia, ni hyvä niin. jatka samaan malliin, niin eiköhän se siitä...

siis pieni munanen mersu kuski
  Vastaa viestiin
24.04.10, 14:52   #8 (linkki)
muna
(Vierailija)

munan koko

Lainaus:
Hei taas Viltsu!

Täytyy tunnustaa, etten ole mitannut keppiäni. :| Formuloitakaan en katso kun 1) ei ole telkkaria ja 2) ne eivät kiinnosta meikäläistä. Onko siellä enää edes mersu turva-autona?

Mitä oksaani tulee, niin alan elokuvista olen saanut sellaisen käsityksen, että elimeni kelpaisi jopa muiden merkkien kuljettajille. En kuitenkaan anna heidän kosketella sitä, koska se on varattu päätoimisesti vaimoni käyttöön ja satunnaisesti omaan käyttöön.

sinulla on selkeästi väärä käsitys oksan koosta!!!uskallan väittää että ollaan lähempänä hammastikkua
  Vastaa viestiin
25.04.10, 13:46   #9 (linkki)
mesettäjä
(Vierailija)

kateus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muna Näytä viesti
sinulla on selkeästi väärä käsitys oksan koosta!!!uskallan väittää että ollaan lähempänä hammastikkua

kaikkea se mb-kateus aiheuttaa
mee töihin ja osta mese
  Vastaa viestiin
25.04.10, 16:04   #10 (linkki)
minä vaan
(Vierailija)

elimestä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muna Näytä viesti
Hei vaan muna!

Tämä asia ei oikein etene, koska sinulla ei ole mahdollisuutta tulla mittaamaan sukupuolielimeni kokoa. Munamiehen täytyy nyt tyytyä nielemään kateutensa ja todeta, että mersumiehilläkin voi olla ots... oksaa!

Jos mersumiesten sukupuolielinten koko vaivaa sinua niin, ettet saa nukutuksi, niin voithan alkaa tehdä galluppia. Menet vain kaupan parkkipaikalle ja aina kun mersu tulee paikalle, juokset (mies)kuskin luokse ja kysyt "Anteeksi, saisinko mitata tieteellsiä tutkimuksia varten siittimenne koon?"
  Vastaa viestiin
25.04.10, 23:03   #11 (linkki)
mää oo mies!!!!!!
(Vierailija)

tä mitä hä

kyllä se o näi et mersuil ajaa pien, keskikoko, ja suur mu...et, mutta ajatelkaa ku mersuu ajatte katsotte konepellin tähteä, mitä ei kateelliset oo vielä ehtinee rikkoo, mie ajelen ja katton tähtee ja musta tuntuu et mää oon parempi ihmine ku muut, ainaki jeesust ettei jumalaaaki parempi, vaikka ite en kuulu kirkkoo enkä muuhunkaa uskontoon liityvään, mutta yks asia o varma mihi mä uskon, se o se et kun lumeen kusee nii reikä tulee.
  Vastaa viestiin
28.04.10, 17:34   #12 (linkki)
viltzzu
(Vierailija)

ford

jos mersu miehillä muka olis tavallista isompi leka niin miksi ne täällä olis heti hiilenä kun joku vähän kopauttaa ja kysyy suoraan.. heti ollaan mahtailemassa täällä kun joku heittää vähän läppää. olen saanut tutkimuksen loppuun ja tutkimuksen tulos on Mersumiehillä on tavallista pienempi muna.

kiittäen vastauksista professori vuolasmaa
  Vastaa viestiin
29.04.10, 08:37   #13 (linkki)
audi
(Vierailija)

mese ja kaljut

Lainaus:

yleensä kaikki velakx hommatut vähä ripeemmät ja leveemmillä fillareilla varustetut kiesit meset pemput ym volvot pitävät sisällään valitettavan usein painoidnexin yläkantissa olevan kävelystä vähemmän piittaavan klanin. Mut mitäs siitä jos flikoilla on tarve tälläiseen extream kokeiluun. Ei se lippalakkinen laiha japsilla ajava totinen 7 - 16 töitä painava hemmo kiinnosta ku kotona hae puita vie roskat käytä koiraa jne .. annappa lainax tälläselle esim 350s mese .. jo lentää lippis luu paistaa pihalle ja iris pälyilee kaksjalkasia puluja jotka nokkii torin laidassa.
  Vastaa viestiin
02.05.10, 11:23   #14 (linkki)
Herrasmies
(Vierailija)

Mersu ja minä

Lainaus:
jos mersu miehillä muka olis tavallista isompi leka niin miksi ne täällä olis heti hiilenä kun joku vähän kopauttaa ja kysyy suoraan.. heti ollaan mahtailemassa täällä kun joku heittää vähän läppää. olen saanut tutkimuksen loppuun ja tutkimuksen tulos on Mersumiehillä on tavallista pienempi muna.

kiittäen vastauksista professori vuolasmaa

Kyllä on nautinnollista tämä elämä kun auto on niin hyvä ettei naisetkaan enää kiinnosta. Keppikin on muuttunut niin pieneksi sitä tarvi käyttää kuin kusemiseen. On nimittäin syntynyt sääli niitä ihmisiä kohtaan jotka ajelevat kekivertoautoilla ja joita kiinnostaa laittaa pippelinsä liharakoon josta on vain 2,5 cm peräsuoleen!. Ajatelkaa vähän edes mitä teette! Tuollainen puuha ei voi olla järkevää! Terveisiä mieheltä jolle jo viides Mersu korvaa kaiken.
  Vastaa viestiin
30.05.10, 22:33   #15 (linkki)
minä vaan
(Vierailija)

peräsuolesta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Herrasmies Näytä viesti
Kyllä on nautinnollista tämä elämä kun auto on niin hyvä ettei naisetkaan enää kiinnosta. Keppikin on muuttunut niin pieneksi sitä tarvi käyttää kuin kusemiseen. On nimittäin syntynyt sääli niitä ihmisiä kohtaan jotka ajelevat kekivertoautoilla ja joita kiinnostaa laittaa pippelinsä liharakoon josta on vain 2,5 cm peräsuoleen!. Ajatelkaa vähän edes mitä teette! Tuollainen puuha ei voi olla järkevää! Terveisiä mieheltä jolle jo viides Mersu korvaa kaiken.
Peräsuoli kääntyy voimakkaasti pian loppumisensa (alkamisensa) jälkeen. Tämän takia sen kanssa työskennellessä täytyy olla varovainen.
  Vastaa viestiin
04.08.10, 23:12   #16 (linkki)
minä vaan
(Vierailija)

todistusaineistoa

Näin muuten tänään erään mersumiehen elimen. Se oli Valtava, aivan kuten minullakin -mersumiehellä!
  Vastaa viestiin
19.10.10, 17:28   #17 (linkki)
MB
(Vierailija)

TYRÄ

Lainaus:
Näin muuten tänään erään mersumiehen elimen. Se oli Valtava, aivan kuten minullakin -mersumiehellä!
Entäs jos omistaa molemmat ,mahtaa olla multiongelma kaikkien toisten tekemisiä kyttäävien mielestä, vittu mää oon hyena eli kaxjakonen nielkää kaikki mää ainakin viihdyn oli sitte iso tai pieni tai mee töihin ja oo kotona.
  Vastaa viestiin
09.11.10, 19:32   #18 (linkki)
fefe360s
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mesettäjä Näytä viesti
kaikkea se mb-kateus aiheuttaa
mee töihin ja osta mese
aivan, kateuttahan sen on pakko olla! miljonääri pitää vähintäänkin olla jotta pääsee edes tuollaisen ökypelin kuin mersun kyytiin. näin se meni ehkä kultaisella 80-luvulla ja sitä ennen. nykyajan (about 1993->) mersut on aivan täyttä paskaa ja ruostuu nopeammin kuin ranskalaiset tai japskit. no eipä muutakaan voi odottaa kun valmistetaan turkkilaisten toimesta ja missä lie egyptisssä, thaimaassa ja indonesiassa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat Mercedes-Benz -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku