| |
14.04.10, 17:20
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | villi huhu mersuista????
olen kuullut puhuttavan silloin tällöin varsinkin diesel mersuista. että niissä olisi sellainen vika että Kuljettajan penkillä istuu yleisesti ottaen yli painoinen pienen munan omaava hikinen kalju sika joka pokailee pikku tyttöjä onko tämä totta kiitän......
| |
| | |
14.04.10, 19:10
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Fault Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viltzzu olen kuullut puhuttavan silloin tällöin varsinkin diesel mersuista. että niissä olisi sellainen vika että Kuljettajan penkillä istuu yleisesti ottaen yli painoinen pienen munan omaava hikinen kalju sika joka pokailee pikku tyttöjä onko tämä totta kiitän...... | Olet väärässä, kyseiseen kuvaukseen sopivat yleisesti kaikki BMW kuskit. Pahoittelen, että joku on välittänyt väärää tietoa Benzeistä.
| |
| | |
16.04.10, 22:38
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | mese
jos mun hyvinvointi vituttaa noinpaljon jotain nimetöntä high school drop outia, ni hyvä niin. jatka samaan malliin, niin eiköhän se siitä... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viltzzu olen kuullut puhuttavan silloin tällöin varsinkin diesel mersuista. että niissä olisi sellainen vika että Kuljettajan penkillä istuu yleisesti ottaen yli painoinen pienen munan omaava hikinen kalju sika joka pokailee pikku tyttöjä onko tämä totta kiitän...... | | |
| | |
19.04.10, 00:04
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | juu-u Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viltzzu olen kuullut puhuttavan silloin tällöin varsinkin diesel mersuista. että niissä olisi sellainen vika että Kuljettajan penkillä istuu yleisesti ottaen yli painoinen pienen munan omaava hikinen kalju sika joka pokailee pikku tyttöjä onko tämä totta kiitän...... |
Ou jee, hyvä tietää. Täytyypä käydä katsomassa peiliä.
*hetken kuluttua*
Ei ollut oksa pienentynyt eikä painoindeksi paisunut ylipainon mittoihin. Hikeä ei ollut kaljulla enkä polje kuin vaimoa, hän ei ole kovin nuori.
Huhu ei siis pidä paikkaansa.
| |
| | |
20.04.10, 17:05
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | mersu Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan Ou jee, hyvä tietää. Täytyypä käydä katsomassa peiliä.
*hetken kuluttua*
Ei ollut oksa pienentynyt eikä painoindeksi paisunut ylipainon mittoihin. Hikeä ei ollut kaljulla enkä polje kuin vaimoa, hän ei ole kovin nuori.
Huhu ei siis pidä paikkaansa. | ENTÄS MUNAN KOKO???
että löytyykö tuppikulli vai semmonen kulli että voit vaimoasi tyydytellä koti sohvalta formuloita katsellessa kun vaimo on naapurissa
| |
| | |
20.04.10, 23:02
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | vailla mittauksia Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viltzzu ENTÄS MUNAN KOKO???
että löytyykö tuppikulli vai semmonen kulli että voit vaimoasi tyydytellä koti sohvalta formuloita katsellessa kun vaimo on naapurissa |
Hei taas Viltsu!
Täytyy tunnustaa, etten ole mitannut keppiäni. :| Formuloitakaan en katso kun 1) ei ole telkkaria ja 2) ne eivät kiinnosta meikäläistä. Onko siellä enää edes mersu turva-autona?
Mitä oksaani tulee, niin alan elokuvista olen saanut sellaisen käsityksen, että elimeni kelpaisi jopa muiden merkkien kuljettajille. En kuitenkaan anna heidän kosketella sitä, koska se on varattu päätoimisesti vaimoni käyttöön ja satunnaisesti omaan käyttöön.
| |
| | |
24.04.10, 14:49
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | munan koko Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jussi jos mun hyvinvointi vituttaa noinpaljon jotain nimetöntä high school drop outia, ni hyvä niin. jatka samaan malliin, niin eiköhän se siitä... |
siis pieni munanen mersu kuski
| |
| | |
24.04.10, 14:52
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | munan koko Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan Hei taas Viltsu!
Täytyy tunnustaa, etten ole mitannut keppiäni. :| Formuloitakaan en katso kun 1) ei ole telkkaria ja 2) ne eivät kiinnosta meikäläistä. Onko siellä enää edes mersu turva-autona?
Mitä oksaani tulee, niin alan elokuvista olen saanut sellaisen käsityksen, että elimeni kelpaisi jopa muiden merkkien kuljettajille. En kuitenkaan anna heidän kosketella sitä, koska se on varattu päätoimisesti vaimoni käyttöön ja satunnaisesti omaan käyttöön. |
sinulla on selkeästi väärä käsitys oksan koosta!!!uskallan väittää että ollaan lähempänä hammastikkua
| |
| | |
25.04.10, 13:46
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | kateus Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muna sinulla on selkeästi väärä käsitys oksan koosta!!!uskallan väittää että ollaan lähempänä hammastikkua |
kaikkea se mb-kateus aiheuttaa
mee töihin ja osta mese
| |
| | |
25.04.10, 16:04
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | elimestä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muna sinulla on selkeästi väärä käsitys oksan koosta!!!uskallan väittää että ollaan lähempänä hammastikkua | Hei vaan muna!
Tämä asia ei oikein etene, koska sinulla ei ole mahdollisuutta tulla mittaamaan sukupuolielimeni kokoa. Munamiehen täytyy nyt tyytyä nielemään kateutensa ja todeta, että mersumiehilläkin voi olla ots... oksaa!
Jos mersumiesten sukupuolielinten koko vaivaa sinua niin, ettet saa nukutuksi, niin voithan alkaa tehdä galluppia. Menet vain kaupan parkkipaikalle ja aina kun mersu tulee paikalle, juokset (mies)kuskin luokse ja kysyt "Anteeksi, saisinko mitata tieteellsiä tutkimuksia varten siittimenne koon?"
| |
| | |
25.04.10, 23:03
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | tä mitä hä
kyllä se o näi et mersuil ajaa pien, keskikoko, ja suur mu...et, mutta ajatelkaa ku mersuu ajatte katsotte konepellin tähteä, mitä ei kateelliset oo vielä ehtinee rikkoo, mie ajelen ja katton tähtee ja musta tuntuu et mää oon parempi ihmine ku muut, ainaki jeesust ettei jumalaaaki parempi, vaikka ite en kuulu kirkkoo enkä muuhunkaa uskontoon liityvään, mutta yks asia o varma mihi mä uskon, se o se et kun lumeen kusee nii reikä tulee.
| |
| | |
28.04.10, 17:34
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | ford
jos mersu miehillä muka olis tavallista isompi leka niin miksi ne täällä olis heti hiilenä kun joku vähän kopauttaa ja kysyy suoraan.. heti ollaan mahtailemassa täällä kun joku heittää vähän läppää. olen saanut tutkimuksen loppuun ja tutkimuksen tulos on Mersumiehillä on tavallista pienempi muna.
kiittäen vastauksista professori vuolasmaa
| |
| | |
29.04.10, 08:37
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | mese ja kaljut Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viltzzu olen kuullut puhuttavan silloin tällöin varsinkin diesel mersuista. että niissä olisi sellainen vika että Kuljettajan penkillä istuu yleisesti ottaen yli painoinen pienen munan omaava hikinen kalju sika joka pokailee pikku tyttöjä onko tämä totta kiitän...... |
yleensä kaikki velakx hommatut vähä ripeemmät ja leveemmillä fillareilla varustetut kiesit meset pemput ym volvot pitävät sisällään valitettavan usein painoidnexin yläkantissa olevan kävelystä vähemmän piittaavan klanin. Mut mitäs siitä jos flikoilla on tarve tälläiseen extream kokeiluun. Ei se lippalakkinen laiha japsilla ajava totinen 7 - 16 töitä painava hemmo kiinnosta ku kotona hae puita vie roskat käytä koiraa jne .. annappa lainax tälläselle esim 350s mese .. jo lentää lippis luu paistaa pihalle ja iris pälyilee kaksjalkasia puluja jotka nokkii torin laidassa.
| |
| | |
02.05.10, 11:23
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Mersu ja minä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viltzzu jos mersu miehillä muka olis tavallista isompi leka niin miksi ne täällä olis heti hiilenä kun joku vähän kopauttaa ja kysyy suoraan.. heti ollaan mahtailemassa täällä kun joku heittää vähän läppää. olen saanut tutkimuksen loppuun ja tutkimuksen tulos on Mersumiehillä on tavallista pienempi muna.
kiittäen vastauksista professori vuolasmaa |
Kyllä on nautinnollista tämä elämä kun auto on niin hyvä ettei naisetkaan enää kiinnosta. Keppikin on muuttunut niin pieneksi sitä tarvi käyttää kuin kusemiseen. On nimittäin syntynyt sääli niitä ihmisiä kohtaan jotka ajelevat kekivertoautoilla ja joita kiinnostaa laittaa pippelinsä liharakoon josta on vain 2,5 cm peräsuoleen!. Ajatelkaa vähän edes mitä teette! Tuollainen puuha ei voi olla järkevää! Terveisiä mieheltä jolle jo viides Mersu korvaa kaiken.
| |
| | |
30.05.10, 22:33
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | peräsuolesta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Herrasmies Kyllä on nautinnollista tämä elämä kun auto on niin hyvä ettei naisetkaan enää kiinnosta. Keppikin on muuttunut niin pieneksi sitä tarvi käyttää kuin kusemiseen. On nimittäin syntynyt sääli niitä ihmisiä kohtaan jotka ajelevat kekivertoautoilla ja joita kiinnostaa laittaa pippelinsä liharakoon josta on vain 2,5 cm peräsuoleen!. Ajatelkaa vähän edes mitä teette! Tuollainen puuha ei voi olla järkevää! Terveisiä mieheltä jolle jo viides Mersu korvaa kaiken. | Peräsuoli kääntyy voimakkaasti pian loppumisensa (alkamisensa) jälkeen. Tämän takia sen kanssa työskennellessä täytyy olla varovainen.
| |
| | |
04.08.10, 23:12
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | todistusaineistoa
Näin muuten tänään erään mersumiehen elimen. Se oli Valtava, aivan kuten minullakin -mersumiehellä!
| |
| | |
19.10.10, 17:28
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | TYRÄ Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan Näin muuten tänään erään mersumiehen elimen. Se oli Valtava, aivan kuten minullakin -mersumiehellä! | Entäs jos omistaa molemmat ,mahtaa olla multiongelma kaikkien toisten tekemisiä kyttäävien mielestä, vittu mää oon hyena eli kaxjakonen nielkää kaikki mää ainakin viihdyn oli sitte iso tai pieni tai mee töihin ja oo kotona.
| |
| | |
09.11.10, 19:32
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mesettäjä kaikkea se mb-kateus aiheuttaa
mee töihin ja osta mese | aivan, kateuttahan sen on pakko olla! miljonääri pitää vähintäänkin olla jotta pääsee edes tuollaisen ökypelin kuin mersun kyytiin. näin se meni ehkä kultaisella 80-luvulla ja sitä ennen. nykyajan (about 1993->) mersut on aivan täyttä paskaa ja ruostuu nopeammin kuin ranskalaiset tai japskit. no eipä muutakaan voi odottaa kun valmistetaan turkkilaisten toimesta ja missä lie egyptisssä, thaimaassa ja indonesiassa.
| |
| |  | Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat
Mercedes-Benz
-merkkiset autot. | | | |