Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Mercedes-Benz
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.04.10, 13:59   #1 (linkki)
alotteleva mesemiäs
(Vierailija)

mb 190

miäli halajaa mb 190 -92 240tkm ajettu,manuaali lootalla ja 2.0 bensakoneella. Aikasempaa kokemusta ei ole kyseisestä merkistä. Jotenka apu ois tarpeen-:) Minkälaista tälläistä autoa on ylläpitää lähinnä siis kulutukseltaan ja huolloltaan? Kävin testaamassa erästä toista mersua.Se oli hieman vanhempi ja on kyllä pakko myöntää,että paras ajokokemus oli mitä olen koskaan kokenut :D Vaikka vanha auto oli kyseessä,mutta kyyti oli todella vaikuttavaa.
  Vastaa viestiin

15.05.10, 23:41   #2 (linkki)
w201
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja alotteleva mesemiäs Näytä viesti
miäli halajaa mb 190 -92 240tkm ajettu,manuaali lootalla ja 2.0 bensakoneella. Aikasempaa kokemusta ei ole kyseisestä merkistä. Jotenka apu ois tarpeen-:) Minkälaista tälläistä autoa on ylläpitää lähinnä siis kulutukseltaan ja huolloltaan? Kävin testaamassa erästä toista mersua.Se oli hieman vanhempi ja on kyllä pakko myöntää,että paras ajokokemus oli mitä olen koskaan kokenut :D Vaikka vanha auto oli kyseessä,mutta kyyti oli todella vaikuttavaa.

Itse sellaisen omistaneena voin sanoa, että ihan hyvä kampe. Kaasarikone on luja, mutta ei rajähtävän suorituskykyinen. Hyvä auto taajamassa ketteryytensä vuoksi, lyhyt kääntösäde, mutta myös erittäin hyvä auto maantiellä, valovuosia edellä samanikäisiä japsiautoja.
Talvella 17ltr/100km ei mahdoton tulos, liukas perä talvella ja puskee mutkiin. Istuimet on varmasti löysät, kori on arka ruostumaan, erityisesti takapyörien etupuolen kotelot.
Eteläsuomalaiset autot varmasti hyvin suolakylvetettyjä (minun oli sellainen), itse kokeilisin ulkomailta.
  Vastaa viestiin
18.05.10, 15:22   #3 (linkki)
Joni Y
(Vierailija)

Ihan kelpo pelejä

W201 ja 124 pesna mersuista täytynee sanoa, että kansivaivoja on. Ensimmäisen kerran kansi tulee tehtäväksi 250 tkm kohdalla. Tuon kannen tyyppivika kun on, että venttiiliohjurit kuluu ja sen jälkeen alkaa öljyä kulua. Lisäksi ruisku noissa on sillä tavalla onneton, että konetta ei saa käymään tasaisesti tyjäkäyntiä ja satunnaisesti voi tarvita pidempää starttaamista käynnistäessä.

Muutoin perusmoottori on kestävä ja toimiva, kun pienet (käyttöä haittaamattomat) käyntivaivat hyväksuu. Itellä on -89 190E 2.0 automaatilla ja kulutus ollut välillä 7,8-10,5 l/100km. Normaalisti 8-9. Auto on myynnissä ja kaikki toimii, kansiremontitkin tehty ja tunkinreiät hitsattu. Kilometrejä 264 tkm.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Mercedes-Benz.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku