Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija Osta merkkiliikeestä, isosta sellaisesta, jos on riittävän nuori niin saat eurooppa-takuun joka varmasti toimii, myös Suomessa ! Ei tämä nyt niin ihmeelistä ole. Kumma kun täällä suomessa aina pelotellan ! Ostaka sieltä mistä saatte parhaan diilin, oli se sitten suomesta tai muualta europpasta. Niin, olen tuonut itse oman käyttöön useita viimeisen 15 vuoden ajan, itseasiassa yhden vienyt ruotsiin suomesta ! siinä siitä riitti kummastelua, kuka nyt vie autoja suomesta. Että tällaista. |
Juuri näin:
Mercedeksen merkkiliikkeestä annetaan kolmenlaisia takuita autoihin:
Junge Sterne, alle 6 vuotta vanhaan Mercedeksellä huollettuun saa 2 vuoden takuun ilman kilometrirajaa
Europa garantie, takuu max vuosi ja kilometrirajana 100 000 km
Gebrauchtfahrzeuggarantie, Voimassa max vuoden, rajana 10v tai 200 000 km, tässä joutuu maksamaan osan varaosista kilometreistä riippuen alle 100 tkm ne ovat ilmaisia ja 140 tkm jälkeen joutuu maksamaan 60 % osista, työt aina ilmaisia.
Kaikki nämä takuut ovat Suomessa voimassa merkkihuolloissa, itse koettuna toimii moitteettomasti kun lyö pöytään Mersulta saksasta tulevan "luotto"takuukortin,
ei paljon huoltopäällikkö nikottele.