Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Mercedes-Benz
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.01.11, 22:39   #1 (linkki)
strategisti
(Vierailija)

ML tuontikokemuksia?

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta uudemman mallisen (2006->) ML 320 tai 350 tuonnista euroopasta. Ajattelin sellaista tai sitten X5:sta tuoda.

Autoblogi: Kannattaako katumaasturin tuonti Saksasta?
  Vastaa viestiin

22.01.11, 16:47   #2 (linkki)
Jobbaria käyttänyt
(Vierailija)

Täytyy sen kannattaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja strategisti Näytä viesti
Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta uudemman mallisen (2006->) ML 320 tai 350 tuonnista euroopasta. Ajattelin sellaista tai sitten X5:sta tuoda.

En siis henk koht käynyt itse hakemassa mutta tuontia pyörittävältä autovälittäjältä sai suomea edullisemmin eli jos vielä itse teet hakureissun air berlinin halpalennoin niin uskoisin siinä kyllä muutaman tonnin säästön saavan.
  Vastaa viestiin
21.05.11, 09:41   #3 (linkki)
Schumacher
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja strategisti Näytä viesti

Tuleehan tuo auto haettuna hieman halvemmaksi, mutta kannattaa sitten varmistaa että saat niin halvella että myös kestää tehdä isommankin remontin. Suomesta ostaessasi saat sentään takuun tuon hintaluokan autoon, mutta alappa takuuasioiden perään huuteleen omatuotiautoon.... ei silläö että mikään välttämättä olisikaan/menisi rikki...
  Vastaa viestiin
27.06.11, 14:18   #4 (linkki)
Vierailija
(Vierailija)

Kokemusta on

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Schumacher Näytä viesti
Tuleehan tuo auto haettuna hieman halvemmaksi, mutta kannattaa sitten varmistaa että saat niin halvella että myös kestää tehdä isommankin remontin. Suomesta ostaessasi saat sentään takuun tuon hintaluokan autoon, mutta alappa takuuasioiden perään huuteleen omatuotiautoon.... ei silläö että mikään välttämättä olisikaan/menisi rikki...
Osta merkkiliikeestä, isosta sellaisesta, jos on riittävän nuori niin saat eurooppa-takuun joka varmasti toimii, myös Suomessa ! Ei tämä nyt niin ihmeelistä ole. Kumma kun täällä suomessa aina pelotellan ! Ostaka sieltä mistä saatte parhaan diilin, oli se sitten suomesta tai muualta europpasta. Niin, olen tuonut itse oman käyttöön useita viimeisen 15 vuoden ajan, itseasiassa yhden vienyt ruotsiin suomesta ! siinä siitä riitti kummastelua, kuka nyt vie autoja suomesta. Että tällaista.
  Vastaa viestiin
26.07.11, 15:41   #5 (linkki)
vieras
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija Näytä viesti
Osta merkkiliikeestä, isosta sellaisesta, jos on riittävän nuori niin saat eurooppa-takuun joka varmasti toimii, myös Suomessa ! Ei tämä nyt niin ihmeelistä ole. Kumma kun täällä suomessa aina pelotellan ! Ostaka sieltä mistä saatte parhaan diilin, oli se sitten suomesta tai muualta europpasta. Niin, olen tuonut itse oman käyttöön useita viimeisen 15 vuoden ajan, itseasiassa yhden vienyt ruotsiin suomesta ! siinä siitä riitti kummastelua, kuka nyt vie autoja suomesta. Että tällaista.

Juuri näin:
Mercedeksen merkkiliikkeestä annetaan kolmenlaisia takuita autoihin:
Junge Sterne, alle 6 vuotta vanhaan Mercedeksellä huollettuun saa 2 vuoden takuun ilman kilometrirajaa
Europa garantie, takuu max vuosi ja kilometrirajana 100 000 km
Gebrauchtfahrzeuggarantie, Voimassa max vuoden, rajana 10v tai 200 000 km, tässä joutuu maksamaan osan varaosista kilometreistä riippuen alle 100 tkm ne ovat ilmaisia ja 140 tkm jälkeen joutuu maksamaan 60 % osista, työt aina ilmaisia.

Kaikki nämä takuut ovat Suomessa voimassa merkkihuolloissa, itse koettuna toimii moitteettomasti kun lyö pöytään Mersulta saksasta tulevan "luotto"takuukortin,
ei paljon huoltopäällikkö nikottele.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Mercedes-Benz.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku