Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Nissan
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.01.07, 04:04   #1 (linkki)
Nissan fun
(Vierailija)

bensa tai diesel...???

No itse asun itärajan tuntumassa ja ajelen 3,0ia bensa koneella.
auto vie 12...13l/100km,painavammalla kaasujalalla ehkä 15... mut ku litrahinta 79c niin mitä väliä??? Siis Nissan Terrano 3.0i-92. Autoon oon vaihtanu tuulilasin,startin ja vesipumpun. Varaosat ei ole olleet kalliita vesipumppua lukuunottamatta jonka sain hollannista vasta pitkän nettihaeskelun jälkeen. Ai niin tietenkin tarvitsee viisumin Venäjälle ja liikenne-, ja matkavakuutuksen. Laskin viimevuoden(kauden jonka viisumi oli voimassa) voiton 850e netto siihen että jos olisin tankannu Suomen puolella, enkä käyttänyt kertoimina edes viimevuoden huippuhintoja..... ja eihän bensa autossa ole diesel veroa.Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen valintaani. Hauskaa kevään jatkoa T: Nissan forewer...
  Vastaa viestiin

29.01.07, 21:33   #2 (linkki)
järkevä
(Vierailija)

no mutta..

mieti kuinka paljon oisin tienannu jollaki 1.0 koneisella kopilla ajaen! XD Revi järkee päähä.
  Vastaa viestiin
03.02.07, 12:01   #3 (linkki)
EGZON
(Vierailija)

NO NISSAN 350Z ON TOSI HYVÄ AUTO KIIHDYTTÄÄ 0 100 3 SEKUNNISSA

Vastaa viestiin
11.02.07, 12:46   #4 (linkki)
Nissan forewer
(Vierailija)

järkee,vai ei

Aijoo niin mutta ku sillä 1,0 litraisella kopilla kun ei vedetä kovinkaan suurta perävaunua, ja satun työni puolesta tartteen vahvaa veturia,että se siitä molopää
  Vastaa viestiin
18.02.07, 21:08   #5 (linkki)
veropetturi
(Vierailija)

ASIAA!!!

Eikä litrasessa ole kovin isoa tankkia... Ootko harkinnu salatankkia.
  Vastaa viestiin
11.03.07, 10:30   #6 (linkki)
jkljhk
(Vierailija)

kl

kjjkj
  Vastaa viestiin
04.04.07, 16:56   #7 (linkki)
jukujuu
(Vierailija)

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1212519
  Vastaa viestiin
17.04.07, 18:52   #8 (linkki)
ferrarin omistaja
(Vierailija)

jow

kaikki autot on ne hyviä...ei näihin autoihin mutta ero.. mutta mulla FERRARI 3,0 -2000
  Vastaa viestiin
17.04.07, 18:53   #9 (linkki)
JOW
(Vierailija)

nissan pn paska auto

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jukujuu
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1212519
vittu mikä paska..ei saatan
  Vastaa viestiin
20.04.07, 01:37   #10 (linkki)
ALMERA 2.2TDIESEL
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nissan fun
No itse asun itärajan tuntumassa ja ajelen 3,0ia bensa koneella.
auto vie 12...13l/100km,painavammalla kaasujalalla ehkä 15... mut ku litrahinta 79c niin mitä väliä??? Siis Nissan Terrano 3.0i-92. Autoon oon vaihtanu tuulilasin,startin ja vesipumpun. Varaosat ei ole olleet kalliita vesipumppua lukuunottamatta jonka sain hollannista vasta pitkän nettihaeskelun jälkeen. Ai niin tietenkin tarvitsee viisumin Venäjälle ja liikenne-, ja matkavakuutuksen. Laskin viimevuoden(kauden jonka viisumi oli voimassa) voiton 850e netto siihen että jos olisin tankannu Suomen puolella, enkä käyttänyt kertoimina edes viimevuoden huippuhintoja..... ja eihän bensa autossa ole diesel veroa.Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen valintaani. Hauskaa kevään jatkoa T: Nissan forewer...
KULUTUS 4.9 tehoja ja vääntöå enemmän mukavampi kun sen ajan maasturi ajattele "vähän"
  Vastaa viestiin
07.11.08, 22:31   #11 (linkki)
NisteR
(Vierailija)

Terrano 3.0 V6

Terttu on hyvä peli rajan tuntumassa liikkuvalle. Ei nuo Venakot osaa teitä tehdä ja Suomen puolellakin alkaa olla tiet ruvella.

Toisaalta sama minkä vie polttoainetta, mutta tällä autolla pääsee yllättävän pahoihin paikkoihin ja poiskin sieltä.

Huvittavaa seurata, kun riisikuppiloilla ajelevat narisevat toisten autojen kulutuksesta. Eipä tuo naapurin lompakko kevene vaan oma, tietääkseni?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Nissan.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku