Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Nissan
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.03.08, 18:41   #1 (linkki)
Bomba1
(Vierailija)

primeran etupää nakuttaa!

niin primeran etupäästä kuuluu naputusta kun käänntää pyörät ihan ääri asentoon!mikäköhän olis vikana?voisko olla murros tai vetari?paljonkohan sellasen korjaus mahtas maksaa??
  Vastaa viestiin

09.03.08, 17:07   #2 (linkki)
Wiljami74
(Vierailija)

Kyseessä lienee vetonivel joka on menossa kyllä pian vaihtoon sulla. Vetonivelen suojakumi on mennyt rikki ja niveleen on päässyt vettä,kuraa,hiekkaa ja kun nämä kolme alkuainetta pääsevät tekemään tuhojaan niin siitä ei hyvää seuraa :o)
  Vastaa viestiin
09.03.08, 17:12   #3 (linkki)
Wiljami74
(Vierailija)

Nivelen hinta on jotain 80-100€ välillä + tietysti korjaamon tuntivelotus... Veikkaisin noin 200€ ehkä ylikin, mitä tulis kustantaan ellet sitten ite vaihda sitä niveltä.
  Vastaa viestiin
13.03.08, 12:21   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2008
Jos kyseessä on P11-mallin Primera,nivelen hinta alkuperäisenä 400e hujakoilla,mut Koivusen tarvikenivel maksaa pikkuisen vajaa 100e ja ajaa täysin saman asian kuin alkuperäinen.Parin tunnin taksan ottavat korjaamoilla,mut ei oo paha rasti itse vaihtaa,jos pysyy työkalut vähän käsissä.
  Vastaa viestiin
19.03.08, 09:16   #5 (linkki)
Mr. XxX
(Vierailija)

Parin tunnin taksan ottavat korjaamoilla,mut ei oo paha rasti itse vaihtaa,jos pysyy työkalut vähän käsissä.[/quote]

Niinpä niin... Tee se ensin itse ja vie sitten korjaamolle... ;)
  Vastaa viestiin
19.03.08, 09:47   #6 (linkki)
mesettäjä..70
(Vierailija)

vetarin hinta

Jos korimallisi on P10 niin vetarin hinta vaihtelee 60- 100€ koneesta riippuen ja hampaista.
Laske vetarin hammasluku kummastakin puolesta jotta se natsaa uuteen, jos mahdollista ni ota oma mukaan malliksi kun haet uutta.
Toi hinta on katsottu netin kautta Motonetin sivuilta, käy lähimmässä motonetissa hakee nivel.
  Vastaa viestiin
08.04.08, 22:56   #7 (linkki)
vaan
(Vierailija)

paaliin

Vie lähimpään autopurkaamoon, maksetaan euro/kilo saat vähän toista tonnia ja se on hyvä raha rimeerasta. Sori vaan oliko se euro/sata grammaa no oli miten oli kaikki on saatua ja puhtaana käteen.
  Vastaa viestiin
03.05.08, 12:38   #8 (linkki)
huhduasdh
(Vierailija)

ei ei ei

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaan
Vie lähimpään autopurkaamoon, maksetaan euro/kilo saat vähän toista tonnia ja se on hyvä raha rimeerasta. Sori vaan oliko se euro/sata grammaa no oli miten oli kaikki on saatua ja puhtaana käteen.

siitä saa kuule 50e oli auto mikä tahansa. ne kierrättää sen uudellee sieltä romuttamolta. iha sama vaikka olis 2008 vuoden mersu ni 50e siitä saa!
  Vastaa viestiin
26.05.08, 20:29   #9 (linkki)
EIEIEIEI
(Vierailija)

EIEIEIEI

Siitä ei saa enää yhtään mittään ku vie romarille. Romutustodistus kouraan ja täts it!!!
  Vastaa viestiin
03.06.08, 11:46   #10 (linkki)
jiiipeee
(Vierailija)

:D

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mr. XxX
Parin tunnin taksan ottavat korjaamoilla,mut ei oo paha rasti itse vaihtaa,jos pysyy työkalut vähän käsissä.
Niinpä niin... Tee se ensin itse ja vie sitten korjaamolle... ;)[/quote]

sanoo kaksvasenkätinen vammanen joka ajaa nissanilla tahi muulla japsipaskalla :D
  Vastaa viestiin
10.12.08, 00:08   #11 (linkki)
ropeltaja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mr. XxX
Parin tunnin taksan ottavat korjaamoilla,mut ei oo paha rasti itse vaihtaa,jos pysyy työkalut vähän käsissä.
Niinpä niin... Tee se ensin itse ja vie sitten korjaamolle... ;)[/quote]

Saavutus seki jos tuon sössii, itte tairat siinä onnistua ku korjamolle pitää vierä?
  Vastaa viestiin
18.04.09, 13:49   #12 (linkki)
minäminä`?=)(/&%¤#
(Vierailija)

Taitaa täällä olla muut paitsi Mr.XxX poropeukaloita jos ei yhtä vetoakselia saa vaihdettua.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Nissan.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku