| |  | |
07.08.09, 23:59
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2008
| Nissan primera Farmari -98 TD ÄLKÄÄ ostako!!!
mulla primeranFarmari -98 2.0td tosi kalliit osat esim takapyörän laakerit 350ekpl ei saa mistään tarvikkeena ja ovat farnarissa kulutus tavaraa vetoakseli 600e eikä sitäkään saa tarvikkeena sekin on kulutus osa menee poikki farmarissa sitten kaasupolkimen potenttiometri ei saa erikseen ostettua vaan koko poljin pitää ostaa maksaa 700e kulutus tavara niin ikään farkuissa.
| |
| | |
08.08.09, 13:47
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | ................
tollaasia ne englantilaaset kulkuneuvot on. foorttin kavereita.
| |
| | |
12.08.09, 16:17
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | elämä
on
| |
| | |
12.08.09, 22:05
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | oho
aika yllätys kyllä että noin kaalliit osat nipponiin, en olisi uskonut. Hyvä että tuli tietoon!
| |
| | |
13.08.09, 09:44
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Köyhät kulkekoon ladalla. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja -pakuilia- mulla primeranFarmari -98 2.0td tosi kalliit osat esim takapyörän laakerit 350ekpl ei saa mistään tarvikkeena ja ovat farnarissa kulutus tavaraa vetoakseli 600e eikä sitäkään saa tarvikkeena sekin on kulutus osa menee poikki farmarissa sitten kaasupolkimen potenttiometri ei saa erikseen ostettua vaan koko poljin pitää ostaa maksaa 700e kulutus tavara niin ikään farkuissa. | | |
| | |
13.08.09, 13:12
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Jep. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvän nissanin omistaja Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja -pakuilia- mulla primeranFarmari -98 2.0td tosi kalliit osat esim takapyörän laakerit 350ekpl ei saa mistään tarvikkeena ja ovat farnarissa kulutus tavaraa vetoakseli 600e eikä sitäkään saa tarvikkeena sekin on kulutus osa menee poikki farmarissa sitten kaasupolkimen potenttiometri ei saa erikseen ostettua vaan koko poljin pitää ostaa maksaa 700e kulutus tavara niin ikään farkuissa. | | Haukkaa paskaa.
| |
| | |
13.08.09, 20:00
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | HAHA!
Kotkan AD-varaosa, laakereita löytyy, tilattava jostain menee ~ viikko, 79.90 kpl...
Kaasupoljin myös AD:n kautta, tosin sen hinta on jo aika huimat 390€...
Vetoakselia en löytänyt, osta käytettynä kolariautosta, ei maksa ko muutaman kympin!
| |
| | |
13.08.09, 21:59
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Jooo
Vetarit on tosiaan s**tanan kalliita vanhempiin primeroihin.valitettavasti ei saa edes romiksilta muutamilla kympeillä....(ainakaan ehjää)on jostain syystä tosi kysyttyjä...ensin rikkuu suojakumi ja sit niksnaks ja vieläpä sitten on suuresti eroja eri vuosimallien/korimallien kesken.
brittireuhu on reuhujen reuhu...
| |
| | |
13.08.09, 22:46
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | "Jap-shit"
Onneksi noita "Japsi" autoja saa viellä muitakin, vaikka Toyotatkin tehdään Turkissa ja missä lienee. Subaru lienee aika hemmetin hyvä ja myös varaosahuolto lienee pelata. Itse en noista ongelmista tiedä, sillä olen ajanut, ajan ja tulen luultavasti aina ajamaan paskoilla Ranskalaisilla =-)
| |
| | |
14.08.09, 14:31
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | toyotalla on tehtaita ympäri maailman
vast.nimim.kimbe63.on tosi että toyotalla on tehdas turkissa ja siellä tehdään versot.yaris tehdään ranskassa,auris isobritanniassa,corolla ja rav4 sekä prius japanissa.valmistusmaalla ei ole merkitystä ainakin omatoyota pelaa hyvin vaikka on tehty turkissa.
| |
| | |
15.08.09, 19:02
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | ............................
valmistusmaalla on se merkitys että osat hommataan sen maan alihankkijoilta jolloin niitten osien laatu on vähän mitä sattuu eikä välttämättä vastaa todellakaan sinne alunperinsuunniteltujen laatua.
| |
| | |
15.08.09, 19:27
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | perätön väite
ei pidä paikkaansa.globalisaatio tarkoittaa mm.tavaroiden liikkuvuutta eli turkissa valmistettuun toyotaan asennetaan mm.puolassa valmistettu moottori.laatu myös on taatusti taattua laatua sillä kyseessä on toyotan maine.sitä paitsi kyllä toyotan laatu nissanin hakkaa joka sattuu olemaan renaultin hallussa.
| |
| | |
16.08.09, 14:40
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Joku maanantai autoko on sattunut sulle
On ajettu 1998 farkku Primeralla jo 11 vuotta, ainut vika, joka siinä on ollut koko aikana oli sellainen, että nopeusmittari ei näyttänyt nopeutta. Siihen vaihdettiin uusi osa ja taas pelittää.
| |
| | |
18.08.09, 12:40
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | ............................
voi kyllä ollakki että turkis koottavaan autoon laitetaan joku puolas koottu moottori mutta matka kulujen takiahan tuo turkin tehdas on juuri tehty osat kuitenki siitä läheltä hommataan eikä niitä tosiaankaan lähetetä esti japaniin tutkittavaksi että vastaako joku vetari laatuvaatimuksia.. euroopas ei tunnetusti oo niin kovat laatuvaatimukset mitä tehtaalta päästetään pihalle kuin japanis.. esim.mazda 2 (ford fiesta) sai asiasta joskus palautetta kun autojen laatu oli suoraan sanottuna päin vittua.
| |
| | |
18.08.09, 16:28
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | tättä paskaa
Primera on niin kamalan näköinen kulkuneuvo, olkoon sedan tai farkku, että en ajaisi sillä edes kesämökin postilaatikolle, vaikka sataisi paskaa.
| |
| | |
18.08.09, 16:31
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | nopeusmittari ei näytä nopeutta
Vika joka sinulla on ollut ei ole vika nopeusmittari ei tietenkään näytä nopeutta kun primera.
| |
| | |
19.08.09, 14:48
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | plaa plaa
kyllä ristus mä en ymmärrä tota merkkien paremmuudesta/muusta vastavasta paskasta kamppailua... kylähän se on ihan vitun sama minkä auton sitä nykyään ostaa kunhan sitä on hyvin pidetty ja riippuu miten itse ajat sillä, jos tekee mieli kenkiä niin ostakaa peltoautot minkä voi ränkiä vituiks pellolle mut jättäkää se tieauto rauhaan niin ei tartte tänne tulla itkee kun joku perkeleen pusla siellä kolisee taas...
| |
| | |
08.09.09, 04:22
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Mulla on kanssa
Niin itselläni on sama auto ollut uudesta asti, mitään pahaa ei ole sanomista ja mitään vikaa ei ole ollut. Huollot olen teettänyt huoltokirjan mukaan ja ongelmia ei tosiaan ole ollut. Sen verran voin tuolle Toyotafriikille mainita että taoin päätäni 20 vuotta seinään noiden toitsujen kanssa, ja ikinä en hyvää löytänyt. Tietysti tämäkin kärry rikki menee jos sitä ryssitään ja kengitään älyttömästi. Mutta ostakaa auto käyttötarkotuksen mukaan, jostain syystä luulen että keskustelun aloittajalla on tapana rankoa autoa ihan liikaa. Eli jos tykkää suditella ja käsijarrukäännöksiä tehdä niin kokeileppa jotain toista autoa ja päästä tuo poloinen Nissani jo tuskistaan...
| |
| | |
08.09.09, 15:28
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Kauppakassi/Perhefarkku Niin itselläni on sama auto ollut uudesta asti, mitään pahaa ei ole sanomista ja mitään vikaa ei ole ollut. Huollot olen teettänyt huoltokirjan mukaan ja ongelmia ei tosiaan ole ollut. Sen verran voin tuolle Toyotafriikille mainita että taoin päätäni 20 vuotta seinään noiden toitsujen kanssa, ja ikinä en hyvää löytänyt. Tietysti tämäkin kärry rikki menee jos sitä ryssitään ja kengitään älyttömästi. Mutta ostakaa auto käyttötarkotuksen mukaan, jostain syystä luulen että keskustelun aloittajalla on tapana rankoa autoa ihan liikaa. Eli jos tykkää suditella ja käsijarrukäännöksiä tehdä niin kokeileppa jotain toista autoa ja päästä tuo poloinen Nissani jo tuskistaan... | Ei mulla ole tapana rankoa auto tai siis auto on emännän kauppakassi eikä kyllä sen ajo ole mitään rankomista/käsijarru käännöksiä..mutta onhan nissan poloisella ajettu jo 400tkm veikkaanpa että nuo viat tulevat senverran ajettuihin järjestään.elikkä jos joku mielii ostaa tuommosta nissania jolla on yli 300tkm ajettu niin kannattaa ostaa sellainen missä kyseiset osat on jo vaihdettu säästää pitkän pennin. | |
| | |
08.09.09, 19:28
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Kauppakassi/Perhefarkku Niin itselläni on sama auto ollut uudesta asti, mitään pahaa ei ole sanomista ja mitään vikaa ei ole ollut. Huollot olen teettänyt huoltokirjan mukaan ja ongelmia ei tosiaan ole ollut. Sen verran voin tuolle Toyotafriikille mainita että taoin päätäni 20 vuotta seinään noiden toitsujen kanssa, ja ikinä en hyvää löytänyt. Tietysti tämäkin kärry rikki menee jos sitä ryssitään ja kengitään älyttömästi. Mutta ostakaa auto käyttötarkotuksen mukaan, jostain syystä luulen että keskustelun aloittajalla on tapana rankoa autoa ihan liikaa. Eli jos tykkää suditella ja käsijarrukäännöksiä tehdä niin kokeileppa jotain toista autoa ja päästä tuo poloinen Nissani jo tuskistaan... | jos kerron tosiasioita toyotan valmistusmaasta,se ei tee minusta nitään toyotafriikiiä!ostan aina auton tarpeen mukaan ja sieltä,mistä tulee paras tarjous.nykyautoni on corolla mutta seuraava saattaa olla mikä hyvänsä.tietty merkki ei todellakaan ole minulle mikään pakkomielle,kuten eräille näkyy olevan.
| |
| | |
13.09.09, 23:45
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | Joo, näin..
On se kumma, kun nyt ylistetään japanin maan tuotteita jo maasta taivaaseen, ja varsinkin yhtä tiettyä suurta merkkiä (toi-ota- kun et muutakaan saa)
Jos lähetään vääntään oikein niinkun asiaa, niin kyllä jaappanin miehet on alusta asti lähtenyt liikeelle kopioimalla muita, mutta sillä erolla että he ovat jopa laatutasolla jotakin vastaavaa korkeammalla, tai sitten matalemmalla.. 1900-luvun alussa kun usassa alko voorttia tulemaan liukuhihnalta, niin japanissa sytytettiin nuotiotkin vielä kepillä hinkkaamalla... Ja perus britti fordin haukkuminen on näköjään mukana jälleen kerran.. Oikeat, toimivat, kestävät ja LAADUKKAAT autot tulevat amerikasta ja varsinkin ennen 1980 lukua valmistetut. Tietenkin kukkaron kustannuksella, mutta tällä kertaa polttoainekustannuksien takia.. Perustelen sillä että jenkit ovat maailman hienoperseisintä porukkaa ja niille ei ole ennen kelvannut paska, joten laatu oli sen mukaista, nykyään letukatkin ovat jotain korealaisia, heh heh.. Mutta kenraali moottori on muutenkin ollut aina ihan tyhmä konserni.. Ja ihme ettei opelia ole vielä haukuttu pystyyn, se kun on aina niin kova keskustelun aihe. opelit ovat olleet itsellä aina ainoita jotka oikeasti toimivat ja joissa ei oikeasti ole vikaa =)
| |
| | |
13.09.09, 23:48
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
tietenkin opelin lisäksi usa-fomocot :)
| |
| | |
16.11.11, 20:01
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Voihhan
Älkää nyt jatkako tota ainaista nahistelua merkkien ja valmistusmaan paremmuudesta........ vrt. pikkunaskalit hiekkalaatikolla, meidän isä on parempi kuin teidän isä. Meidän taloudessa ollut jo vuosia "paska" ranskalainen Citroen ja kakkosmopona japsikinneri. Toimivat ja kuljettaavat paikasta A paikkaan B ilman murheita.
| |
| |  | Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma
Nissan.
| | | |