Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Nissan
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.12.10, 03:14   #1 (linkki)
MisEria
(Vierailija)

Ikkuna irtos.

joo kävi sellanen juttu kun kävin kaupassa ja laitoin oven kiinni ihan normaalisti, ei paiskaten,niin kuskin ikkuna lähti liimauksistaan, Pystyyko sen itse korjaamaan vai kannattaako jossain liikkeessä? Paljon sen korjaus maksaa?
  Vastaa viestiin

19.01.11, 15:21   #2 (linkki)
m.asentaja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MisEria Näytä viesti
joo kävi sellanen juttu kun kävin kaupassa ja laitoin oven kiinni ihan normaalisti, ei paiskaten,niin kuskin ikkuna lähti liimauksistaan, Pystyyko sen itse korjaamaan vai kannattaako jossain liikkeessä? Paljon sen korjaus maksaa?
missä autossa on liimattu kuskin oven ikkuna,olis mukava tietää?

pystyy myös itse korjaan,jos osaa.

terveisin asentaja
  Vastaa viestiin
15.02.11, 20:21   #3 (linkki)
voe ristus
(Vierailija)

vot

voe ristus ....ana näitä kymysyssii en määkää jaksa nyötä_päevöö näihi typerii kymysiksii vastata muy vatsaan ny et ensimmäinen pröbleemi o et onko sul lääkitys kohillaan ku tämmösiiie kysyt kato ku onkss sul säkhö vae käshydrauliset ikkunalasit kyssees ja onk kaks vai kolmikerroksiset ns lämpölasit mul tääl mökis kaks kertaset ja huuruu vetää jos ei kamiinas oo jatkuvalla syötöllä täys höökä pääl aamuytöllä pitteee lisätä puiya et tarkenee tuo mulle ei korjaaaus naksa mitään muuta ku juoksevat kulut eli koppa kaljaa ja kusine luni ka tietenkii myönnän GOOD BYE takuun ei kirjallisena vaan p eessa mutta sanotaan näi et jos ei skulaa tän jälkee nii pistetäää firman piikkii tai sittei saletisti natsaa ja takuu ei korvaa eli pitä vahinkonas täst it truu ja joka ei ymärrä denglantii eli TÄMÄ ON TOSI. Mutta hyväää UUTTA VUOTTA 2010
  Vastaa viestiin
16.02.11, 18:45   #4 (linkki)
hermanni
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja voe ristus Näytä viesti
voe ristus ....ana näitä kymysyssii en määkää jaksa nyötä_päevöö näihi typerii kymysiksii vastata muy vatsaan ny et ensimmäinen pröbleemi o et onko sul lääkitys kohillaan ku tämmösiiie kysyt kato ku onkss sul säkhö vae käshydrauliset ikkunalasit kyssees ja onk kaks vai kolmikerroksiset ns lämpölasit mul tääl mökis kaks kertaset ja huuruu vetää jos ei kamiinas oo jatkuvalla syötöllä täys höökä pääl aamuytöllä pitteee lisätä puiya et tarkenee tuo mulle ei korjaaaus naksa mitään muuta ku juoksevat kulut eli koppa kaljaa ja kusine luni ka tietenkii myönnän GOOD BYE takuun ei kirjallisena vaan p eessa mutta sanotaan näi et jos ei skulaa tän jälkee nii pistetäää firman piikkii tai sittei saletisti natsaa ja takuu ei korvaa eli pitä vahinkonas täst it truu ja joka ei ymärrä denglantii eli TÄMÄ ON TOSI. Mutta hyväää UUTTA VUOTTA 2010

Ennen kun rupeet hakkaan näppäimistöä suu vaahtoen suosittelisin jättämään tällaiset turhat kommentit kokonaan kirjoittamatta..
  Vastaa viestiin
04.04.11, 08:37   #5 (linkki)
misEria
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja m.asentaja Näytä viesti
missä autossa on liimattu kuskin oven ikkuna,olis mukava tietää?

pystyy myös itse korjaan,jos osaa.

terveisin asentaja

No tästähän on aikaa jo kauan, mutta mulla oli sellanen nissan primera vm-99.... niin mulle sanottiin eräästä korjaamo/huoltopaikasta että joku liimaus irti ja vaijeri jotain.. Sähköikkuna se on.. Ja mä oon ihan kädetön autojen kans, nainen ku oon.. :D
  Vastaa viestiin
28.04.11, 15:32   #6 (linkki)
A-siaa
(Vierailija)

Ei huu-haa

Ei kannattane tämmösiltä palstoilta kysellä jos vaivautunut vastausanti tuollaista. Ei muuta.
  Vastaa viestiin
30.04.11, 18:49   #7 (linkki)
klsjgoriejgior
(Vierailija)

Eri Keeperillä liimattu ikkuna :D
Ovien ikkunoissa on nostomekanismi, se todennäköisesti on rikkoutunut tai sitten lasi on rikki sieltä missä kiinnittyy nostomekanismiin. Korjaamaan pääsee vasta kun irrottaa oviverhoilun ja katsoo mikä on vialla.
Ns. kädettömän kannattaa viedä korjaamolle, oviverhoilun irrotuksessakin saattaa tulla vaurioita esim. verhoilupaneelin kiinnikkeet voivat rikkoutua.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Nissan -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku