Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Opel
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.01.11, 14:55   #51 (linkki)
omega =(
(Vierailija)

muutako pelkkää vikaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pläski Näytä viesti
ittellä ois aikeissa hommata omega 2.5 v6 -94. millasia ne on kestämään moottoriltaan? ja onko niis koko ajan jotain vikaa tai jotain tyyppi vikoja?? Olis kiva tietää näin opeleista kokemattomana?

oon ennempää ajellu vähä jokaisella merkeillä ja toiminu ihan hyvin! sit sorruin ostaa opelin 2.5 v6... eka alko vuotaa ohjaustehostimen öljy..tiivisterengasta ei myyty edes opel liikkeestä,käskettiin ostaa tehdkorj. hintaan 1350€ eikä muualtakaan löytyny...onnex on olemas teese itte omia sarjoja =) hinta oli joku 50€ sitte laukes virtalukosta sellane pala poikki ...jos o liki 20 astetta pakkasta,nostaa lämmöt ja kohta keittää vaikkei vedet oo ees jäätyny...koko ajan jotai sälää menee rikki ...moottorin vika valo vilkkuu sillo tällö ja välii palaa jatkuvasti..oikeestaa ite en löydä kyl oikee mitää plussaa muuta ku hyvä auto ajaa muuten peestä! ympyrä ja nuoli siitä alkaa huoli !! pitää kyl nii paikkansa =)
  Vastaa viestiin
24.02.11, 17:21   #52 (linkki)
Aarno
(Vierailija)

Omega V6 2.5 v2000 Caravan

Omagani on 295000 km vanha. Siinä on vain yksi todellinen harmi: Nimittäin huohotinputket tukkeutuvat alle -20 asteen säässä. Siitä seurauksena on venttiilikopan aukeaminen, ja öljyä alkaa tulla koneen kylkeen. Savu nousee. Samaan ilmiöön liittyy kaasun hirttäminen (en tiedä, miksi). Kaasuvipu tosiaan jäätyy. Tähän löytyy kikkoja OCF:n sivuilta, joten senkin kanssa oppii elämään.
En halua vaihtaa, koska en millään pikkurahalla saa niin jumalaisen mukavaa ajettavaa. Automaatti, cruiseri ja ilmastointi. Nopeudesta riippumatta meno on hiljaista, kuin olohuoneessa istuisi. Tuoleissa on hyvä ristiselän säätö. Monessa uudessakin autossa takapenkillä on julmettu rengasulina, mutta tässä ei. Takaluukku on iso. Silti kaikilla autossa istujilla on hyvät jalkatilat.
Mjaa, on siinä sentään ruosteongelmia ovien helmoissa.
Koneessa on voimaa se 170 hp jolla on mukava jölkötellä. Ei mikään kisaviritys, vaan enämpi aristokraattista vääntöä.
Ja sitten vielä: Takaveto on minun mieleeni. Se käyttäytyy loogisesti. Joku sanoikin luistonestosta, joka ikään kuin kadottaa moottorin tehot. Itse olen joutunut vastaaviin tilanteisiin risteyksistä lähtiessä, mutta sitten opin käyttämään nappia, joka valitsee automaatilta kolmosen, ja luistattaa variaattorillaan mukavasti liikkeelle.

Huollot olen teettänyt eräässä Espoon huoltamossa (ei mainosteta), joka on ollut hinnaltaan kohtuullinen. Silti, onhan se kallista ollut.
  Vastaa viestiin
22.10.11, 23:25   #53 (linkki)
paavopesisuomi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja OMEGA 2.5 Näytä viesti
JOS ON NII SAATANA KÖYHÄ PIHI NII EI SITÄ KANNATA MITÄÄ AUTOO OSTAA OSTAKAA PYÖRÄ JOS SITÄKÄÄN RAASKITTE HUOLTAA. KAIKKI AUTO TARVII RAHAA JA PENSAA VOI JEESUS MITÄ LAPSIA TÄÄLÄ MARISEE
ruostuuhanne polkupyörännii jarrulevyt jossei niitä käytä
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku