Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Opel
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.03.07, 13:04   #1 (linkki)
opeliitikko
(Vierailija)

The real opel-man!

Eli vaikka oon vasta vähän yli 30vee niin mullon ollu yli 200 autoo ja aika iso osa opeleita, osa syy autojen suureen määrään on pikku jobbailu ajan kuluksi ja lasten joulu-iloksi:)
Ajo-autona on mulla yleensä aina ollut omega, ja siinäpä on poijjat hyvä (o) peli!
Tässä hiukan listaa opeleista joita on ollut:Record 1.9 -68 coupe, record 2.2 -84, manta a, kadett c X 2, kadett b X 4, corsa -88, monza -87 3.0, ascona c x4-5,.. ascona b 2.2 f-ryhmä kilpuri jolla voitin aikoinaan kaksi ykkös sijaa f-cubissa n,220hp jonka jälkeen siirsin tekniikan "siviili" b-mantaan kun ascona pyörähti solmuun.
Omegat A : -87 2.0, 2x -88 2.0, -89 2.0, -90 2.4 (oli hyvä) -90 ja -93 2.6, -90 3.0 12-v.

B: -94 x2 + -95+ -96x2 2.0 8-v, 16-venasia (B) on ollut muistaakseni 3-4kpl, 3.0 mv6 -95 ja 96 hyvä mutta pikku murheita venakoppien kanssa, en suosittele "tuonti" mv6..
Myös 1kpl b 2.5 v6 on ollut.

Yksi maanantai opeli mahtuu noihinkin kyllä.. -94 b 16-v farkku omppu, takapää kolahteli aina montussa ja vaihdoin sinne kaikki isot puslat, ei auttanu mitään , myös jouset ja iskarit oli uudet..sitten selvis vika: etu pään iskari löysällä yläpäästä joka heijjautti autoa aina montussa ja perä pääs kolahtaan ikävästi, sitten meni kytkin, ensin pääsylinteri ja het perään työsylinteri, pyyhkijän moottori laukes, kone vei öljyä lähes yhtä paljon kuin bensaa ;) hydrauliset venttiilit rallatti n.minuutin kun laittoi kylmänä käymään, abs-jarrut aina välillä pois pelistä, moottorin vikavalo paloi sillontällön, vaihdoin lambadan, nokka-akselin tunnistajan, ja paljon muuta ko.autoon. No, sillä oli kyllä ajeltu n400tkm. Mutta huollettu hyvin, siltikin todellinen monday car.. Selvihän se TODELLINEN vikakin sitten kun soitin aiemmille omistajille ja tämä yks niistä oli vetänyt sillä as.vaunua n.100tkm.. Eihän ne opelitkaan kaikkee kestä...?

Toyota myös hyvä käyttöautona, näistä 2000-luvun toyotista en tie mut sitä vanhemmat ainaki on hyviä ja kestäviä.
Naapurilla on camry 2.2 -92 jolla on ajettu yli 600tkm, ja ei mitään muutakun huollettu säännöllisesti.

Vastaa viestiin

27.03.07, 09:57   #2 (linkki)
..sulla on pelannut..
(Vierailija)

Hyvinhän...

..koska mulla ei ole ikinä.
  Vastaa viestiin
12.04.07, 20:08   #3 (linkki)
Heikki itse
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja opeliitikko
Naapurilla on camry 2.2 -92 jolla on ajettu yli 600tkm, ja ei mitään muutakun huollettu säännöllisesti.
Eikö naapurin olisi jo aika vaihtaa autoon, kas kun sellaisiakin löyty? Käys ihan piruuttais ehdottamassa.

Vastaa viestiin
20.05.07, 15:55   #4 (linkki)
Toyota-tatata
(Vierailija)

Kylläpäs lämmitti.

Kyllä oli kiva kuulla opeli-miehen suusta hyvää sanottavaa Camrystä. Harmi kun sulla, opeliitikko, ei oo ollu noita 2.5 omegoita enempää... Kerkesitkö paljon ajaa sillä? Onko se hyvä? Kannattaako mun ostaa semmonen?

Ja heikki, miksi vaihtaa autoa kun vanhallakin pärjää?
  Vastaa viestiin
27.05.07, 22:40   #5 (linkki)
OPELI TAAS
(Vierailija)

OPELIKO

oSTA HYVÄ MIÄS 2,2 TAI 2.5 OMPPU VM 02 TAI UUDEMPI SILLOIN SULLA MAX 5 V AUTO JOLLA AJAA VIEL HELPOSTI MOOOONTA VUOTTA
  Vastaa viestiin
18.07.07, 00:52   #6 (linkki)
Toyota-tatata (vieläkin)
(Vierailija)

Olpeliko

Ei oo varaa noin uuteen Omegaan. Mielellään kyllä ottasin.
  Vastaa viestiin
27.07.08, 12:02   #7 (linkki)
Keke99
(Vierailija)

jopas.

OHO JOPAS POMPPAS, munki naapuril o opel usoksää??
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Opel.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku