| |  | |
25.03.07, 23:27
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Erikoista..!
Lähes tulkoon "jokainen", opelia mollaava tojota kuski tokaisee melkein jokaisen lauseensa perään tämän " Et silleen. ". Erikoisia nuo toyota miehet! Vaan eEttei mahdollisesti olisi saman paskanjauhajan jokaisen eri anjoviksen ja corollan omistaja joihin on ainoita huoltoja ollut parkkipolttimon vaihdot...
Oli vaan pakko tokaista kun alko niin pirusti hymyilyttämään..
| |
| | |
01.05.07, 17:43
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kaikkihan sen tietää, millaisia nuo tojota-kuskit on... Aina jauhamassa paskaa muista merkeistä ja kehumassa omia kippojaan maasta taivaaseen. Opelia mollataan minkä keretään, ilmeisesti tojoloota-miehet saavat jonkulaisen tyydytyksen mollatessaan Opelia. Saattaahan se tojota olla luotettava, mutta mitenkäs ne ajo-ominaisuudet tai ulkonäkö? Rumiahan ne tojotat on ku helevetti, eikä esim. vm98 avensiksen paskaa ajettavuutta voi edes verrata saman ikäisen vectran ajettavuuteen. Noh antaa tojota-miesten tehdä mitä haluaa ja ajaa niillä helvetin rumilla kipoillansa, mutta sitä oman merkin ylistämistä voisivat vähentää. Minkäs teet kun nuita tojotaa ylistäviä idiootteja löytyy joka lähtöön.
| |
| | |
03.05.07, 11:05
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | eihän ooppeli huono ole
eihän ooppelis oo mitään vikaa. mullakin on -89 vuoden kadett eikä mitään moittimista
aina on pelannu niinku pitääki. ruostetta eo oo missään. että sellasia toyota miehet vaan on -omat kipot kehutaan taivaisiin mutta nehän on vaan kateellisia
| |
| | |
20.05.07, 23:38
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | mitähä merkkiä tässä nii kovasti kehutaan
voi jeesus
| |
| | |
21.05.07, 13:22
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | jopo
opel on kaikkien autojen äiti | |
| | |
23.05.07, 04:34
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | nolot xD
en tiiä mistä porukka on kotosin mut mitä minä oon ollu todistamassa nii kyllä ne on yleensä ne lepo kuskit jotka on ylistämässä omia vehkeitä... on halpoja, hyvä varustelu, ajettavuus jne.. aina muka parempia... itellä on toi-ota mut mietin omegan ostoa mut jotenki te ooppeli kuskit ootte vaan niin noloja nii en sit tiiä kehtaako sitä ooppelia sit ostaa... hyvä auto, ei siinä mitään, mut kuskit vissiin luulee itestään ja aotostaan vähä liikoja ;)
| |
| | |
24.05.07, 03:13
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | hohoo
h0h000, tää nolot kirjottaja varmaan ite ajaa bemarilla, mailman paskimmalla kullinjatkeella :D ettätuota, eiköhän ne kaikki autot oo aika samanlaisia peltikippoja,toiset kulkee kovempaa ja toisen on paremman näkösiä, vittuako kukaan ees kehtaa leuhkia autollansa,ei voi ymmärtää. jos jollain on varaa ostaa 100000 mersu ni oho, vittu kun kiinnostaa,voin ajaa vaik ladalla mielummin ku nostelen päätä ja ajelen tuolla "vittu etkö nää mikä auto mulla on varos vähän". se on fakta, että bmw ja mercedes kuskit on niitä kaikki samanlaisia ja noloimpia autoilijoita mitä voi olla tässä maassa.
| |
| | |
05.06.07, 20:35
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | TÄÄ ON NAURETTAVAA!!!
Meillä on TOYOTA enkä tykkää siitä oikein ku on parempiakin autoja kuten opel...
OPEL MANTA ON PARAS!
| |
| | |
05.06.07, 23:22
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
vittu mullon dodge aspen ja se riittää mulle, on muute piru hyvä käyttö auto ja antaa mukaavaa kyytiä...
| |
| | |
07.06.07, 11:52
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | just
kyllä se on niin et joka autos on tyyppivikansa. ja mitä ulkonäköön tulee, niin se on makuasia sanoo mäyräkoiraki ku persettänsä nuoli!
| |
| | |
11.06.07, 00:09
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | jepujee...
mulla oli ´89 vectra, oli hyvä ajaa, mutta oli paljon pikkuista korjattavaa, ei kummiskaan pahoja. Sitte oli ´92 vanhempikoppanen corolla mikä taas puolestaan pelas helvetin hyvin, ei ollu juuri mitää korjattavaa mitä nyt muutamat ruostekukkaset 300tkm:n kohdalla... Monihan tietää varmasti opelin jakohihna-ongelmista (katkeamisia ennen aikojaan) ja niin pois päin mutta itse voin kokemuksen kautta sanoa että ´89 vectra ohjaustehostimella on helvetisti parempi/mukavampi ajaa kuin nykyiseni ´98 323 mazda, yllätys yllätys!!
Mutta onhan se puolestaan totta että japanissa valmistettuja autoja arvostetaan paljon, kertoohan esim. toyotan jälleenmyyntiarvo sekä erilaiset testit jo sen, mutta eiköhän se jumalauta oo jokaisen oma asia millä kulkupelillä ajaa ja vittuako sitä muita merkkejä mollaamaan ja monilla opelia haukkuvalla ihmisellä ei ole paskankaan hajua kyseisestä autosta/laadusta.
Myönnettäköön että itselläkin on tiettyjä merkkimieltymyksiä/sellaisia autoja joita en edes ilmatteeks ottais ja nään usein punaista kun joku kurvaa esim. bemulla ohi ylpeä virne kasvoillaan, mutta nykyään olen jo siitä ohi päässy ja osaan arvostaa omaa/omia autojani ja olla välittämättä muiden mollailuista...
Ja jos alkaa oma parinsadan riisikippo vituttaa niin pankista saa lainaa ja osamaksulla saa :)
| |
| | |
11.06.07, 21:05
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | niimpä niin
Kylläpä tämäki on mennyt yhdeksi paskan jauhamiseksi. Esim. "Nolot xD"-kommentin kirjoittajalla taitaa olla ikää 15? Ainakin siitä saa täysin sellaisen kuvan.
Sitten itse aiheeseen... Itse Opelin ja monen muun merkin omistaneena voin sanoa, että opel-kuskeille vittuillaan eniten ja aina ollaan etsimässä virheitä/vikoja opeleista. Nämä mollaajat ovat YLEENSÄ joko Toyota, Ford tai Bmw-kuskeja, yllätys yllätys. Mikäs siinä, kun nuita kyseisiä henkilöitä kiinnostaa eniten se, millä muut ajavat eivätkä osaa vain keskittyä omaan autoonsa ja sillä ajamamiseen.
Esim. "OPEL=Olen Paska En liiku"<---niin naurettava ja loppuunkulunut sanonta, jonka monesti kuulee jopa yli 25-vuotiaan suusta, ihme kyllä. Näköjään jotkut aikuistuvat hitaammin kuin toiset.
| |
| | |
13.06.07, 13:42
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Joop
Joku ylempänä mainitsi nämä opelien jakopää ongelmat, mutta unohdit mainita että sehän on vain muutaman kone-mallin ongelma, joissa myös muutakin ongelmaa. Tiedän opelin, vm.88 ml 680tkm, alkup. jakopää(ketju) ja korkkaamaton pannu. Sekä toinen 2.0 ohc omega, entinen taksi, huoltokirjan mukaan hihna vaihdettu aina n. 180tkm välin. Ei en nyt niin hirveen huonoja olekkaan, ja vaikka katkeisikin niin mitään ei vaurioidu.. Ecoteceistä voisin mainita jakopää ongelmia, vaihto väli 60tkm, siitä ei kannata lipsua. Toinen eco tyyppivika; ohjurien kumit hyppivät paikoiltaan= savutus.
| |
| | |
19.06.07, 14:10
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | dgdgasfa35fdhhfhfhfhfdhfdhfdhfdfhd
Siis opelin eco-moottorit on huonoja?Eikös astroilla ole tapana ruostua herkästi?Mistä vuodesta mihin ooppeli valmisti näitä eco-myllyjä?Ihmetyttää tämä bmw-vittuilu, olen bemaristi, eikä minulla ainakaan ole tarvetta mollata ketään tai kenenkään autoa tai yleistää asioita.Onko Opel-kuskeilla noin huono itsetunto?
| |
| | |
19.06.07, 23:24
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Eskofdhfhhfdfhd Siis opelin eco-moottorit on huonoja?Eikös astroilla ole tapana ruostua herkästi?Mistä vuodesta mihin ooppeli valmisti näitä eco-myllyjä?Ihmetyttää tämä bmw-vittuilu, olen bemaristi, eikä minulla ainakaan ole tarvetta mollata ketään tai kenenkään autoa tai yleistää asioita.Onko Opel-kuskeilla noin huono itsetunto? | Satuitko tietämään, että opelin eco ja ecotec-moottorit ovat kaks eri asiaa? Ecoissa ei todellakaan ole ollut mitään mainitsemisen arvoista lastentautia tai vikaa. Ecotec-moottoreissa taas ongelmat ovat YLEENSÄ johtuneet huoltojen puutteista, huolletut ovat suurimmaksi osaksi pelanneet kuten pitääkin.
Tuohon astrojen ruostuvuuteen sen verran, että alkupään F-mallin astrat olivat herkkiä ruostumaan jos ruostesuojaus oli jätetty tekemättä. Tiedän itse monta f-astraa vm91 täältä päin, joissa ruostetta ei ole laisinkaan. Eli en menisi yleistämään tuota "astrat ruostuu"-lausetta. Sama koskee muitakin saman ikäisiä Opeleita. Ja jos G-mallin astroista puhutaan, niin sana ruoste taitaa olla tuntematon, kiitos sinkityn korin. Ei mulla muuta tällä kertaa.
Ps. kokemusta löytyy | |
| | |
20.06.07, 10:39
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Toyota
TOIOTA JOS ET MUUTA SAA!!!!!!!!!!!!!!!!
| |
| | |
22.06.07, 01:37
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Naurettavaa tuo ooppelin haukkuminen... itellä ainaki pelannu hyvin ja tullu halpoja kilometrejä. Opel kadett E `87
| |
| | |
21.02.08, 20:02
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihmetyttää???
ihmetyttää kun näillä palstoilla lähes aina kun joku helevetin sanasota alkaa nii aina mollataan ja haukutaan bmw kuskeja..sen tiedän jo yli 10 eri merkkisen auton omistajan että JOKA autossa on vikoja..ja varsinki vanhemmissa. itellä oli toyotassa ja volkkarissa ja hondassa ja bemussa ja kaikissa muissa autoissa..kaikissa on kuluvia osia ja omat tyyppivikansa koska ei sellaista autoa ole vielä tehty missä ei ole/tule mitään vikaa!! mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen bemariin..:) itse olen bemari kuski enkä mollaa opelia sen enempää kuin muitakaan..ääliöitä riittää joka automerkin ratissa joten voisiko edes kaikkien lapsellisimmat kommentit jättää pois?
| |
| | |
23.03.08, 13:19
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | toiset tykkää toisista
eiköhän se ole ihan sama mistä jokainen tykkää.. hullua jauhantaa jostai merkistä.. sehän on ihan maku/kokemus asia. tojota miehet on tojotamiehiä, ooppelimiehet ooppelimiehiä ja mersumiehet tykkää mersusita.. tästä jo inttään alakaa semmosen kans joka tykkää eristä merkistä niin kyllä saa ainakin elämänsä inttää.. mut eihän siinä mitään jos ei sille muutakaan käyttöä ole =P
| |
| | |
24.03.08, 20:26
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | opel ihan hyvä
Mulla oli opel vuosi sitten vielä kadetti vm90 ei se mikään huono auto ollu korjaukset halpoja ja itse tehtävissa en oikein ymmärrä miksi monen mielestä huonoimpia autoja itse olen vähemmän tyytyväinen ollu 2000luvun toyotaan menossa korjattavaksi hinta
yli 1000e
| |
| |  | Katso myytävänä olevat
Opel
-merkkiset autot Nettiautossa. | | | |