Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Opel
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.11.10, 21:27   #76 (linkki)
Mulla oli kaksi kadettia
(Vierailija)

Vuosina 2007-2008. Käsittämätömän paskoja kyllä. vm. olivat -vm90 1.3s ja -vm91 1.6.

Toinen oli todella ruosteinen ja toisessa oli venttiilkoppassa vuoto ja tämä oli sellainen öljykannumukana ooppeli. Lisäksi sammui aina kesken ajon että myöskin kone jäi kylmäksi vaikka termostaatti toimi.

En suosittele kenellekkään. Enkä myöskään osta enään opelia. Ostin sitten -vm89 9000 saab sedanin ja olen käynnyt sillä jo kahesti norjassa ja lapissa.

Vaihtanut olen ainoasta 2 kumityynyä, 2 puslaa, virranjakajan kopin, lähetyssaarnaajan, tulpat ja sytysjohdon, defa vastuksen että öljyt ja suodattimen.
  Vastaa viestiin
24.01.11, 23:38   #77 (linkki)
tuleva opelin omistaja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mezemies Näytä viesti
Suomessa sokeat tekevät pensseleitä, Saksassa taas ooppeleita ; )
huomaa et merkki fani olet ja kalun jatket mesest etsit.ite haluun pikku ruokasen siirtymä pelin joten minä aion ostaa opel corsan...huomenna
  Vastaa viestiin
25.01.11, 14:58   #78 (linkki)
mese
(Vierailija)

ois kiva kuulla

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva opelin omistaja Näytä viesti
huomaa et merkki fani olet ja kalun jatket mesest etsit.ite haluun pikku ruokasen siirtymä pelin joten minä aion ostaa opel corsan...huomenna

ois kiva kuulla kk päästä kokemukset.
  Vastaa viestiin
19.04.11, 13:44   #79 (linkki)
mb
(Vierailija)

opel

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mese Näytä viesti
ois kiva kuulla kk päästä kokemukset.

samoin
  Vastaa viestiin
12.06.11, 10:53   #80 (linkki)
jik
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla oli kaksi kadettia Näytä viesti
Vuosina 2007-2008. Käsittämätömän paskoja kyllä. vm. olivat -vm90 1.3s ja -vm91 1.6.

Toinen oli todella ruosteinen ja toisessa oli venttiilkoppassa vuoto ja tämä oli sellainen öljykannumukana ooppeli. Lisäksi sammui aina kesken ajon että myöskin kone jäi kylmäksi vaikka termostaatti toimi.

En suosittele kenellekkään. Enkä myöskään osta enään opelia. Ostin sitten -vm89 9000 saab sedanin ja olen käynnyt sillä jo kahesti norjassa ja lapissa.

Vaihtanut olen ainoasta 2 kumityynyä, 2 puslaa, virranjakajan kopin, lähetyssaarnaajan, tulpat ja sytysjohdon, defa vastuksen että öljyt ja suodattimen.

mmhh. opelin konneella ajat+ pohjalevy + 10% opelia. eli perjaatteessa ajat hyväprosentteisella opelilla, onnea.
  Vastaa viestiin
15.06.11, 21:15   #81 (linkki)
asd
(Vierailija)

Kyllähän niitä rääkättyjä ja huonosti pidettyjä yksilöitäkin on, mutta onko niitä pakko ostaa? Kukaan ei varmaan pakottanu hommaamaan semmosta?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku