Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Opel
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.05.07, 19:38   #1 (linkki)
toyota vaihtui opeliin
(Vierailija)

opel on todellakin kohottanut kasvojaan.

uusi astra antaa nyt kokoluokassaan ja hintaluokassaan kovan vastuksen toyotalle
  Vastaa viestiin

28.06.07, 14:51   #2 (linkki)
not...
(Vierailija)

ei anna...
  Vastaa viestiin
30.06.07, 13:08   #3 (linkki)
jani kaali
(Vierailija)

itse päädyin 2 v sitten uuteen astraan enkä corollan jälkeen ole todellakaan katunut...
  Vastaa viestiin
05.07.07, 17:04   #4 (linkki)
Jabeee
(Vierailija)

opelix

toyota jos et muuta saa.
  Vastaa viestiin
16.07.07, 02:12   #5 (linkki)
J0ntti
(Vierailija)

haha opel!!

vitun ooppel kuskit!!! :D :D: :D:DD:D:D::D:D:D:
  Vastaa viestiin
18.07.07, 01:33   #6 (linkki)
Jiihuu
(Vierailija)

Obel

Taitaa olla joku 8v nulikka toi j0ntti, tommonen kommentti, eikä mitään perusteluja. Opel ei ole sen kummempi auto kuin muutkaan, ihan ok pelejä.
  Vastaa viestiin
19.07.07, 13:40   #7 (linkki)
gok
(Vierailija)

hyaä auto muta kalis

hyvä auto muta liian kalis
  Vastaa viestiin
11.10.07, 01:39   #8 (linkki)
sama mies...
(Vierailija)

huoh nolot

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jiihuu
Taitaa olla joku 8v nulikka toi j0ntti, tommonen kommentti, eikä mitään perusteluja. Opel ei ole sen kummempi auto kuin muutkaan, ihan ok pelejä.

:D:D:D no mitä tuo sun kommentti sitte tarkotti xD?? taas yks nolo ooppeli fanaatikko joka yrittää täällä päteä xD. missä fiidussa ne sun "perustelut" on??:D:D mitkä hemtin perustelut?? xDxD saakai tänne kirjottaa mitä haluaa... jointti sano vaan sanottavansa ja teillä noboilla menee vaan aina herne nokkaan jos lauseessa sanotaan jotaki ooppelista xD... ja mitä jointin ikä tähän nyt liittyy...?? eikö ego kestäny mainintaa ooppeli kuskeista xDxD?? heti piti ruveta toista haukkumaan vaikka siihen ei ollu mitn syytä :-O... no sulla ilmeisesti on ooppeli nii ihan ymmärrettävää et hermot on tiukilla ;D:D:D:D:D
  Vastaa viestiin
11.10.07, 01:46   #9 (linkki)
Troomies
(Vierailija)

Ainut paikka missä ooppel kohottaa kasvojaan on paalaamo. Antaa kovan vastuksen toki :D mutta kattoo 10v päästä että kummassa ollu enemmän korjattavaa nii tietää mihin tulokseen kaikki tulee. OOPPELIT ON PASKOJA, missään autossa en oo nähny niin paljo vikoja. Kaikki väittää että opel on maailman paras auto mut kukaan ei perustele sitä :-D "antaa vastuksen tojotalle" xD Tässäkö on kaikki maailman automerkit, lisää tuohon saab, mercedes, mazda, nissan, mitsubishi, honda yms yms yms :D:D
  Vastaa viestiin
14.10.07, 13:36   #10 (linkki)
steikkonen
(Vierailija)

prkl

Itsellä 9 ooppli menossa ja en oo katunu kyllä yhtää... Montako sulla on ollu Troomies ku tuut tänne vittuileen vaikket tiedä varmaan ees kokemuksesta???
  Vastaa viestiin
18.10.07, 16:41   #11 (linkki)
ööppeli
(Vierailija)

opel

eikös uudet opelixit oo autobildin mukaan vuoden autoja ollu jo monena vuonna peräkkäin? samanlain niissä on vikoja entäkö muissaki autoissa. kotona 500t.km ajettu a-korin omega eikä oo ruosteessa koska hyvin pietty.
  Vastaa viestiin
21.10.07, 21:46   #12 (linkki)
opelmies
(Vierailija)

opelix on paras auto millä olen ajanut... 1.3:kin antaa jo vastuksen 1.6 teini corollalle ainut ooppelin vika on ylipitkät välitykset mutta sen kyllä huomaa rahapussissa sitten ku se ei sillon syö bensaakaan paljoo...
  Vastaa viestiin
22.10.07, 11:19   #13 (linkki)
leo eläin
(Vierailija)

opel hyväauto niinkuin muutkin

tulkaa sit haukuun opelia kun teillä on siitä 27vuoden kokemus, itselläni nimittäin on ollut 7 kappaletta opeleita yhdellä yleensä ajan noin 200 000 - 350 000 km täl hetkel on menossa g mallin astra ja olen ajannut sil nyt 215 836 km etupyörän laakeri,tulpat ja egr ventiili on vain vaihdettu. et nuille paska jutuille saa sanoa piupaut nillä on huono itsetunto vaan jotka haukuu toisten kulkupelejä
  Vastaa viestiin
24.10.07, 02:43   #14 (linkki)
troomies
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja opelmies
opelix on paras auto millä olen ajanut... 1.3:kin antaa jo vastuksen 1.6 teini corollalle ainut ooppelin vika on ylipitkät välitykset mutta sen kyllä huomaa rahapussissa sitten ku se ei sillon syö bensaakaan paljoo...

Vouuuu 1.3 antaa vastuksen 1.6.selle... merkittävin asiahan on aina se moottorintilavuus. muullahan ei ole väliä. Tulee mieleen itellä yks 1.3 mazda joka vie uutta Opel vectraa
2.8 Turbo V6 184kW/250 hv helposti.
  Vastaa viestiin
25.10.07, 05:24   #15 (linkki)
opelmies
(Vierailija)

Ei se moottorin koko... Mutta se ajettavuuskin ooppelissa on kaikki kohallaan :)
  Vastaa viestiin
26.10.07, 19:22   #16 (linkki)
jantteri30
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja troomies
Lainaus:

Vouuuu 1.3 antaa vastuksen 1.6.selle... merkittävin asiahan on aina se moottorintilavuus. muullahan ei ole väliä. Tulee mieleen itellä yks 1.3 mazda joka vie uutta Opel vectraa
No voi, kiertomäntämoottorin tilavuus onkin vertailtavissa normaaliin moottoriin. Molemmilla kun ajat 300tkm, ni tiedät kumpi on vankkeli.

Vastaa viestiin
27.10.07, 23:15   #17 (linkki)
never again
(Vierailija)

opel "vähä" huonompi kuin muutkin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja leo eläin
tulkaa sit haukuun opelia kun teillä on siitä 27vuoden kokemus, itselläni nimittäin on ollut 7 kappaletta opeleita yhdellä yleensä ajan noin 200 000 - 350 000 km täl hetkel on menossa g mallin astra ja olen ajannut sil nyt 215 836 km etupyörän laakeri,tulpat ja egr ventiili on vain vaihdettu. et nuille paska jutuille saa sanoa piupaut nillä on huono itsetunto vaan jotka haukuu toisten kulkupelejä
Itellä kaks autoa samalla kertaa kun opelin ostin. Ensimmäinen ja viimeinen sen merkkinen. 100tkm ajettu ja mäntä menee paloiksi. Autolla tuossa vaiheessa 4v ikää. Maahantuojalta sai lämmintä kättä kun kyselin materiaalivirheen perään. 3000€ kiitos. Se siitä hyvyydestä, sittemmin ollut käytössä laadukkaita Saksalaisia, joskin vähän kalliimpia autoja. Ne toimii.
  Vastaa viestiin
30.10.07, 19:46   #18 (linkki)
artceV
(Vierailija)

Parasta A luokkaa

Mulla on ollut 3 kpl hyvää Avensista peräkkäin ja nyt C Vectra ja täytyy vain todeta että nyt olen kyllä vasta PÄÄSSYT ajamaan AUTOLLA kun tätä olen ajellut 70.000 km ilman huolen häivää .
  Vastaa viestiin
01.11.07, 01:26   #19 (linkki)
kotipizzanaama
(Vierailija)

Vastaus viestiin "opel on todellakin kohottanut kasvojaan."

Lainaus:
Lainaus:

Joo-o. Makkaran jälleenmyyntiarvokin on "todella hyvä" wanker-koneella, samoin kuin kulutus parhainta ja yleiselinikä todella loistava. Itsehän juuri tartuit koneen kokoon, etkä mussuttanu muista asioista mitä opelmies sanoi.

Ei siinä mitään, en minä silti ooppeliin tule koskaan koskemaankaan.
  Vastaa viestiin
01.11.07, 17:58   #20 (linkki)
Sepi_77
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kotipizzanaama
Omapahan on ongelmasi, mutta täytyykö sitä tänne asti tulla itkemään?

Vastaa viestiin
01.11.07, 18:44   #21 (linkki)
kotipizzanaama
(Vierailija)

Vastaus viestiin "opel on todellakin kohottanut kasvojaan."

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sepi_77
Lainaus:
Huomaa, että sepi on köyhien edustaja, kun loukkaantuu siitä, että joku ei koske ooppeliin. Huomaa myös, että sepi on tyhmä, koska ei nähnyt viestistäni muuta, kuin tuon lauseen, ja käsittää sen jotenkin vielä itkemiseksi.
  Vastaa viestiin
01.11.07, 21:00   #22 (linkki)
sir2
(Vierailija)

opel

Opel saksan mosse !
  Vastaa viestiin
03.11.07, 09:24   #23 (linkki)
Mersu_se_olla_pitää!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sir2
Opel saksan mosse !
Kyllä se näin on, ja uusissa ja vanhoissa ooppeleissahan meinaa kaikissa laturin remmi "hieman" vinkua :)
  Vastaa viestiin
03.11.07, 14:11   #24 (linkki)
Sepi_77
(Vierailija)

Lainaus:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sepi_77
Lainaus:
Huomaa, että sepi on köyhien edustaja, kun loukkaantuu siitä, että joku ei koske ooppeliin. Huomaa myös, että sepi on tyhmä, koska ei nähnyt viestistäni muuta, kuin tuon lauseen, ja käsittää sen jotenkin vielä itkemiseksi.
Tarkoitin lähinnä sitä, että en minäkään mene Toyota-palstoille mainostamaan, että "ikinä en tule Toyotaa ostamaan". Tuommoset mölyt on ehkä parempi pitää mahassaan. Että sikäli, et se sinäkään kovin viisaaltaa vaikuta stanan filosofisti :D "Sepi on köyhä, Sepi on tyhmä"... Voi luoja mitä jeesustelua.
Ja toiseksi, omistan tällä hetkellä Audin. Ja todellakin ihmistä voi sanoa köyhäksi jos ajaa Opelilla, jonka arvo on AINA max.500€... Ikinä et ole kuullut yli 40 000€ Opelista? Et ilmeisesti ole seurannut uusien autojen hintoja?
  Vastaa viestiin
03.11.07, 14:18   #25 (linkki)
JarnoN
(Vierailija)

Wankel

Lainaus:
Lainaus:

Et ilmeisesti ole kuullut, että wankel-moottoria ei voi suoraan verrata normaaliin bensakoneeseen? Etkä ilmeisesti sitäkään, että wankel-moottorin nimellinen tilavuus on 2.5ltr verrattaessa sitä normaaliin bensakoneeseen?
Onhan tuo mazdan "1.3ltr-moottori" ihmeellinen keksintö, mutta siitä löytyy myös huonot puolensa, mm. helvetinmoinen öljyn kulutus, bensiinin keskikulutus noin 12-15ltr/100km ja käyttöikä ei taida IHAN vastata esimerkiksi mainitsemaasi Opelin 2.8 V6 turbo-mooottorin elinikää.

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Selaa myynti-ilmoituksia ja löydä oma Opel.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku