Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Opel
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.12.08, 11:51   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2008
astra 2.0i

Sammuu kesken ajon missä mahdollisesti vika , sitten lähtee hetken päästä käyntii ja sammuu taas ??
  Vastaa viestiin

30.12.08, 23:22   #2 (linkki)
varaosamyyjä
(Vierailija)

astra

Luultavasti ohjainyksikkö niitä menee opelista aina välillä.
  Vastaa viestiin
02.02.09, 16:50   #3 (linkki)
Löntti
(Vierailija)

asrta 2.0i

Ja on tooosi kallis osa se ohjainyksikkö - ainakin 400 egee.
  Vastaa viestiin
26.02.09, 12:32   #4 (linkki)
Musta-Surma
(Vierailija)

astra 2.0i

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja varaosamyyjä
käy katsomassa opeclubfinland.fi forumilla ja kysele siellä! ei noi opeleiden ohjain yksikköt noin vaan menee tai no olen omistanut 18 eri opeleita eikä kertaakaan mitän ongelma ohjausyksikkön kansa mutta sitten taas kaikki anturit vähän välillä tempuilee, ja nyt oli ilmeisesti kysestä F astra eikö niin? ja 8 ventilinen OHC joten eka mitä mulle tulis mieleen olis tyhjäkäynti moottori

Vastaa viestiin
11.03.09, 22:02   #5 (linkki)
varaosamyyjä
(Vierailija)

astra

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Musta-Surma
Lainaus:
käy katsomassa opeclubfinland.fi forumilla ja kysele siellä! ei noi opeleiden ohjain yksikköt noin vaan menee tai no olen omistanut 18 eri opeleita eikä kertaakaan mitän ongelma ohjausyksikkön kansa mutta sitten taas kaikki anturit vähän välillä tempuilee, ja nyt oli ilmeisesti kysestä F astra eikö niin? ja 8 ventilinen OHC joten eka mitä mulle tulis mieleen olis tyhjäkäynti moottori
Vai ei opelista mee ohjainyksikköjä. Et tietysti tiiä autoista mitään. Minä tarkoitin sytytysohjainyksikköä jota opelit syö ku heppa kauraa on nimittäin tullu aika paljo myötyä niitä.
  Vastaa viestiin
29.04.09, 07:54   #6 (linkki)
harrastajaopellll
(Vierailija)

Lainaus:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Musta-Surma
Lainaus:
Vai ei opelista mee ohjainyksikköjä. Et tietysti tiiä autoista mitään. Minä tarkoitin ä jota opelit syö ku heppa kauraa on nimittäin tullu aika paljo myötyä niitä.
Minä olen myös opel harrastaja jo 20 opelia omistaneena. Koskaan ei ole omalle kohdalle osunut tuota että olisi sytytysohjainyksikkö hajonnut, enkä ole myöskään kuullut että muilla olisi. Tuo tyhjäkäyntimoottori tekee tuollaisia oireita, putsaamalla paranee.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Nettiauto Katso myytävänä olevat Opel -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku