Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Opel
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.04.10, 12:33   #1 (linkki)
Tigra
(Vierailija)

Opel Tigran mittaristosta jne

Moi..
Näin avuttomana naishenkilönä ajattelin kysyä josko joku viisaampi tietäisi mihin piruun menee mittariston anturi kun ei ole löytynyt mistään kunnollista ohjetta?? Joku ohje väitti sen menevän renkaaseen vaan eipä näin kuitenkaan ole.

Ois jotenki kiva saada se kuntoon jottei tartteis poliisiauton liki ajellessa miettii et onko mittarissa 60 vai 70?? :DDD

Ja toinen juttu et missä on järkevät hintaiset Opel-huollot täällä stadissa?

Jos jollain ois vinkkiä antaa niin erittäinkin kiitollinen olisin asiallisista vastauksista. :)
  Vastaa viestiin

04.04.10, 12:35   #2 (linkki)
aloittaja
(Vierailija)

sama aihe

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigra Näytä viesti
Moi..
Näin avuttomana naishenkilönä ajattelin kysyä josko joku viisaampi tietäisi mihin piruun menee mittariston anturi kun ei ole löytynyt mistään kunnollista ohjetta?? Joku ohje väitti sen menevän renkaaseen vaan eipä näin kuitenkaan ole.

Ois jotenki kiva saada se kuntoon jottei tartteis poliisiauton liki ajellessa miettii et onko mittarissa 60 vai 70?? :DDD

Ja toinen juttu et missä on järkevät hintaiset Opel-huollot täällä stadissa?

Jos jollain ois vinkkiä antaa niin erittäinkin kiitollinen olisin asiallisista vastauksista. :)

Niin siis syytä kai lisätä että kyseessä vm -95 ja kone on 1.4. :)
  Vastaa viestiin
11.04.10, 21:56   #3 (linkki)
olds 307
(Vierailija)

jep

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja Näytä viesti
Niin siis syytä kai lisätä että kyseessä vm -95 ja kone on 1.4. :)

mittaristoon menee nopeusmittarin vaijerin toinen pää ja toinen menee vaihdelaatikkoon. eli siihen isoon "moottorimötikkään", vaikea neuvoa tarkemmin jos et erota vaihdelaatikkoa moottorista tms ;)

googlesta koitin kattoa ja voit itsekkin koittaa esim. tigra speedometer cable hakusanoilla, mutta itse en ainakaan nopeasti löytänyt. halkaisija n. 5mm siinä vaijerissa todennäköisesti, mustaa muovia/tms.
  Vastaa viestiin
12.04.10, 13:36   #4 (linkki)
Aloittaja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja olds 307 Näytä viesti
mittaristoon menee nopeusmittarin vaijerin toinen pää ja toinen menee vaihdelaatikkoon. eli siihen isoon "moottorimötikkään", vaikea neuvoa tarkemmin jos et erota vaihdelaatikkoa moottorista tms ;)

googlesta koitin kattoa ja voit itsekkin koittaa esim. tigra speedometer cable hakusanoilla, mutta itse en ainakaan nopeasti löytänyt. halkaisija n. 5mm siinä vaijerissa todennäköisesti, mustaa muovia/tms.

Niin siis en ihan NIIN avuton kuitenkaan ole.. :D Mä kans olin sitä mieltä et täytyy mennä vaihdelaatikkoon vaikka joku ohje kertoi menevän renkaaseen mut en sielt löytäny. No eikun siis pajalle vaan. Veikkaan et saattaa muuten jäädä pari osaa yli kun en oo koskaan vaihdelaatikkoa aukonut. Muuten autoja kyllä rassaillut. Laitoin tuon avuttoman tuohon siksi kun en itse netistä kunnollista tietoa löytänyt ja ajattelin et jollain takuuvarmasti parempaa tietoa. Kiitos.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat Opel -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku