Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Peugeot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.03.07, 18:51   #1 (linkki)
farkku kesä
(Vierailija)

Peugeot 306/406 farkut halpoja

farmari auton laittoa suunnittelen ja olen huomannut, että pösön käytetyt farkut on halpoja. onko kyse huonosta laadusta vai mistä?
  Vastaa viestiin

28.03.07, 21:13   #2 (linkki)
tuore pösö ukkeli
(Vierailija)

ihan ok

jaa a. en menis moittimaan.. itse ostin myös tuossa taannoin 406 hdi farmarin ja ihan tyytyväinen olen ollut. aijemmin olen omistanut useita eri merkkisiä autoja viimeisimpänä 2002 vm. ford mondeon ( joka toimi myös moitteettomasti )
pösöissä löytyy muutamia tyyppivikoja jotka ovat pääasiassa kulutus osia jotka vain saattavat olla vaihdon tarpeessa hiukan kilpailijoitaan aikaisemmin. koeajossa helposti huomattavia vikoja jotka ovat uudemmille pösöille ominaisia ovat mm. koiranluiden kolkotus pienissä pintatöyssyissä, sekä vilkkuviiksen toiminta ( vilkun palautuessa viiksi saattaa lennähtää keskiasennon yli toiselle puolelle) mutta yleisesti otettuna ihan mainio peli joskin joka autoissa on niitä maanantai autoja minulla se osui merkille mazda jota taas isäni ja ukkini kehuvat maasta taivaaseen :)
  Vastaa viestiin
19.04.07, 22:26   #3 (linkki)
keke l
(Vierailija)

pösö 406

itelläni ollut hdi 406:en 3 vuotta ja en oo mitenkään ollut pösö mies.mutta täytyy sanoa et
viimeisen päälle hyvä peli aj.nyt 392th ja ei mitään murheita joka päivä vähintään 60km
tätä autoa ei tarvi ajaa,nuo koiran luut menee joka vehkeestä nykyään, ite oon vaihtanu 100tkm välein maksaa 25 € kpl, eli suosittelen ,halvalla saa paremmat ominaisuudet ku mersussa ja ennen kaikkea ei ruostu niiku muut
  Vastaa viestiin
21.04.07, 19:57   #4 (linkki)
pösö
(Vierailija)

pösö 306

reipas 200tkm ajettu ja on ollut todellä hyvä pirssi. -01vm ja uudesta asti ollut. 2.0HDi siis. Suosittelen. Vikoja on kaikissa autoissa ja meillläkin on montaa merkkiä ollut - ei pösö niistä mitenkään eroa, paitsi loistavalla ajettavuudellaan.
  Vastaa viestiin
24.04.07, 17:59   #5 (linkki)
pöksö
(Vierailija)

pösömies koskaan ole ollut, mutta vahingossa pösön sain käsiini,ja sillä menty jo neljättä vuotta ilman mitää vikaa, auto on 306 1.9 TD, ajettavuus huippuluokkaa, eikä missää muussakaa mitään sanomista!!
  Vastaa viestiin
28.04.07, 18:58   #6 (linkki)
Fränä
(Vierailija)

Pösö 406

Meillä 3vuotta ollut 2,0 l automaatti Wagon 210t.km mittarissa.Paras auto tähän astisista menopeleistä, ollu Volvoo ,Wolkkarii ym.
  Vastaa viestiin
14.06.07, 13:15   #7 (linkki)
tytyväinen
(Vierailija)

607

Tossa olis edullinen 607 äärimmäistä ajonautintoa kaipaaville: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?reg_no=kpi-345
  Vastaa viestiin
23.06.07, 21:48   #8 (linkki)
Piloppileppoloppe
(Vierailija)

306 HDI

Olen omistanut nyt Pökön kaksi kuukautta. Mittarissa 270 000, josta itse olen ajanut kymppitonnin. Ei mitään vikaa toistaiseksi. Vuosimalli on 2000. Kaverilla oli 1999 bensa 306 ja siinä oli moottorissa käyntihäiriöitä koko ajan. Suosittelen Diesel-mallia.
  Vastaa viestiin
24.06.07, 09:45   #9 (linkki)
Irual
(Vierailija)

tietoa

Lukekaa täältä lisää asiasta: http://late.nwps.ws/smf/
  Vastaa viestiin
21.08.07, 13:08   #10 (linkki)
pihittäjä
(Vierailija)

306 HDI

Minulla on ollut 306 hdi pösö melkein 3 vuotta ja hyvin on toiminut. Tyyppi vikoja on ollut niin kuin sähköjohdot oveen (jotka ovat olleet liian lyhyitä), sekä hihnapyörä. Olen ollut volkkari miehiä mutten enää, kun vertaan nykyisen pösön golffeihin jotka mulla on ollut niin en miettisi 2 kertaa minkä valitsisin. Pösön suurin vika on siinä että se menettä arvonsa tosi nopeasti.
  Vastaa viestiin
14.01.08, 01:24   #11 (linkki)
kaimakki
(Vierailija)

huono romu

Eipä tuolla juuri mitään tee. Paljon isoja ja pieniä vikoja. Huono jälleenmyyntiarvo sekä huono palvelu merkkiliikkeessä. Ei potentiaalia kansansuosikiksi.
  Vastaa viestiin
11.12.08, 11:21   #12 (linkki)
Naisautoilija
(Vierailija)

Hyvä mikä hyvä

Meillä ollut kohta 2 vuotta 306 / 99 ei ole ollut mitään ongelmia. Todella hyvä ajaa ja lämmin talvella.
  Vastaa viestiin
19.03.09, 18:13   #13 (linkki)
uus pösön omistaja
(Vierailija)

hämmästynyt

ostin peugeot 306 wagon ja en tiedä onko siinä keskuslukitusta avaimessa ainakin on keskuslukituksen nappulat mut ei toimi ja paristot on vaihettu ja kun avaimella kääntää lukosta niin ei mene kuin kuskin ovi lukkoon.kuinka asian saa selville ja voiko olla tämän ikäinen auto ilman keskuslukitusta.
  Vastaa viestiin
14.04.10, 13:02   #14 (linkki)
306XR96
(Vierailija)

306:ssa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uus pösön omistaja Näytä viesti
ostin peugeot 306 wagon ja en tiedä onko siinä keskuslukitusta avaimessa ainakin on keskuslukituksen nappulat mut ei toimi ja paristot on vaihettu ja kun avaimella kääntää lukosta niin ei mene kuin kuskin ovi lukkoon.kuinka asian saa selville ja voiko olla tämän ikäinen auto ilman keskuslukitusta.
306:ssa on kauko-ohjattu keskuslukitus vakiona. Vanhasta XN versiosta en ole aivan varma.
Avaimessa on infrapuna ohjain, jolla pitää osoittaa autoon päin. Vastaanotin on auton sisäkatossa taustapeilin takapuolella.

Jos ei toimi kuskin ovesta avaimella, niin tarkasta ensin sulake, ja epäile sen jälkeen kuskin oven lukitusmoottoria.
  Vastaa viestiin
13.03.11, 23:12   #15 (linkki)
fox
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 306XR96 Näytä viesti
306:ssa on kauko-ohjattu keskuslukitus vakiona. Vanhasta XN versiosta en ole aivan varma.
Avaimessa on infrapuna ohjain, jolla pitää osoittaa autoon päin. Vastaanotin on auton sisäkatossa taustapeilin takapuolella.

Jos ei toimi kuskin ovesta avaimella, niin tarkasta ensin sulake, ja epäile sen jälkeen kuskin oven lukitusmoottoria.

vanhemmassa 306 xn ei ole keskuslukitusta
  Vastaa viestiin
28.04.11, 16:40   #16 (linkki)
c180
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farkku kesä Näytä viesti
farmari auton laittoa suunnittelen ja olen huomannut, että pösön käytetyt farkut on halpoja. onko kyse huonosta laadusta vai mistä?
itellä on kans tarve vaihtaa m-b c180 -96 uudempaan ja halvempaan .
Tuota olen suunnitellut diesel sedanina
  Vastaa viestiin
25.09.11, 16:39   #17 (linkki)
vesa
(Vierailija)

Käynti häiriöt pösöissä

Ongelma on oikeastaa aika pieni, siis kustannuksiltaan.
Yleensä aiheuttajana on alipaine putket, jotka murtuu halki ja toinen hiukan kalliimpi härö on kaasuläppä kytkin/säädin ja hinnaltaan noin 59€.
Muuten kun huoltaa ja aika ajoin vaihtaa kässärin vaijereita ja koiran luita niin ei turhia ongelmia.
Itse sinnitellyt paskalla akulla jo 2 vuotta ja vielä jaksaa, valmiina on jo uusi akku mut laitan vasta syksymmällä kiinni..
Pösöt on ihan hyvii vehkeitä!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Peugeot -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku