Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Peugeot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.11.08, 18:02   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2008
P 206 1.9D syöttöongelma

Mulla vuoden 2000 Peugeot 206 1.9D
  Vastaa viestiin

14.11.08, 18:08   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2008
P 206 1.9D syöttöongelma

Jatkuu..

Autolla ajettu 300tkm. Ongelmana on, ettei auto käynnisty. Avasin liittimen suuttimen luota, starttaus -> ei tullut tavaraa. Polttoainesuodatin myös vaihdettu ja käsipumpulla pumpatessa tulee tavaraa suodattimen jälkeisestä liittimestä. Eli ongelma luultavasti pumpussa.

Kysymys

Onkohan vika syötön katkaisijassa? Jollakulla kokemuksia? Onko hankala vaihtaa tai korjata syötönkatkaisijaa. Kaveri kertoi, että on murtosuojattu katkaistavilla pulteilla.
  Vastaa viestiin
14.11.08, 20:33   #3 (linkki)
pumputtaja
(Vierailija)

pumpuista

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaapee

Jatkuu..

Autolla ajettu 300tkm. Ongelmana on, ettei auto käynnisty. Avasin liittimen suuttimen luota, starttaus -> ei tullut tavaraa. Polttoainesuodatin myös vaihdettu ja käsipumpulla pumpatessa tulee tavaraa suodattimen jälkeisestä liittimestä. Eli ongelma luultavasti pumpussa.

Kysymys

Onkohan vika syötön katkaisijassa? Jollakulla kokemuksia? Onko hankala vaihtaa tai korjata syötönkatkaisijaa. Kaveri kertoi, että on murtosuojattu katkaistavilla pulteilla.
Eihän tuo pumppujen säädättäminenkään maksa nykyään monta sataa, joten tuskin huoltokaan sen enempää?

Tarkempaa infoa saisit ehkä kysymällä peugeot -foorumilta, tervetuloa joukkoon:
http://www.sportpug.com
  Vastaa viestiin
05.02.09, 21:48   #4 (linkki)
ip
(Vierailija)

206

oli 206 ´-00 diisseli, ostin joulu -08 157tkm, nyt kilahti kone 160tkm et tämmösiä nää pösöt. liikkeessä vastattii vaa et sill on jo nii paljo ajettu.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Nettiauto Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton Peugeot -merkkisiä autoja.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku