Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Peugeot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.05.10, 14:25   #1 (linkki)
veikko
(Vierailija)

Peugeot 307

Ostamassa Peugeot 307 2003 1.6

Kokemuksia autosta, niin hyvät kuin huonot puolet mitä on tullut vastaan.

Turha heittää mitään parhaat raskalaiset juttuja!!!

Asiaa!!
  Vastaa viestiin

27.05.10, 20:57   #2 (linkki)
niäminen
(Vierailija)

leijonasta

Leijona on parasta askissa tai vielä parempaa viinapullon kyljessä. Osta ennemmin nämä kuin auton nokalla.
  Vastaa viestiin
28.05.10, 12:23   #3 (linkki)
veikko
(Vierailija)

307

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niäminen Näytä viesti
Leijona on parasta askissa tai vielä parempaa viinapullon kyljessä. Osta ennemmin nämä kuin auton nokalla.
Sä kuulut näköjään niiden säälittävien ihmisten joukkoon jolle ei ole mitään järkevää sanottavaa, vastaustanne ei rekisteröidä millään tavalla kun et Autoista ymmärrä mitään.
Tuon tyyliset heitot kuuluu aivottomille ihmisille!!!!!!!!!!!!
Sori vaan kaveri..... otan osaa!!
  Vastaa viestiin
10.06.10, 15:09   #4 (linkki)
Pösö
(Vierailija)

307

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veikko Näytä viesti

Asiaa!!
Tuolla on pösö-foorumi käy lukemassa. Paljon hyvää tietoa peugeot:sta.

Peugeot-foorumi.com - Etusivu
  Vastaa viestiin
21.10.10, 12:55   #5 (linkki)
einari
(Vierailija)

pösön 307 tyyppiviat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veikko Näytä viesti

Asiaa!!
_ Tyyppivikoja vois luetella 307 mallissa, mm, käsijarru vaijerit tahtoo jäätyä talvella, toimii kun uusi
- Edessä alatuki varsien helat menee vaihtoon noin 50-60tkm kohdalla
-pyörän laakerit joutuu vaihtamaan 100tkm, näitä vikoja minulla oli 307 mallissa, ei kovin isoja vikoja ollut
  Vastaa viestiin
15.02.11, 13:26   #6 (linkki)
Pösöfani
(Vierailija)

307

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja einari Näytä viesti
_ Tyyppivikoja vois luetella 307 mallissa, mm, käsijarru vaijerit tahtoo jäätyä talvella, toimii kun uusi
- Edessä alatuki varsien helat menee vaihtoon noin 50-60tkm kohdalla
-pyörän laakerit joutuu vaihtamaan 100tkm, näitä vikoja minulla oli 307 mallissa, ei kovin isoja vikoja ollut
Olen ajanut 85tkm ja ilman vikoja. Hyvä ajaa sekä maantiellä, että mutkissa. Tosi tilava, hyvät penkit, lyhyet valot vähän tehottomat, tehoa sais olla enemmän, kuten aina... Parempi auto ollut kuin uskoinkaan. Tällä kokemuksella suosittelen.
  Vastaa viestiin
28.02.11, 22:32   #7 (linkki)
Vieras leijona
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pösöfani Näytä viesti
Olen ajanut 85tkm ja ilman vikoja. Hyvä ajaa sekä maantiellä, että mutkissa. Tosi tilava, hyvät penkit, lyhyet valot vähän tehottomat, tehoa sais olla enemmän, kuten aina... Parempi auto ollut kuin uskoinkaan. Tällä kokemuksella suosittelen.

Kompataan.
Tilaa uskomattoman paljon, ei kannata ulkonäön harhauttaa. Penkit oikhen miehleiset.
Faceliftin mittarissa kohta 100tkm, ainoa ongelma on tuo käsijarru, joka loppusyksyn/alkutalven loska-suolaseoksen myötä jumitti kunnolla kun pakkaset iski. Takajarruihin kertyy myös lunta, joka pitää meteliä sisälle mutta ei haittaa ajamista - kesää odotellessa :-) Kelisidonnaista ongelmaa nämä, nyt on ollut ehkä hiukan normitalvesta poikkeava.
Sähköt pelaa, lamppuja ei pauku. Lämpöäkin riittää, no enemmänkin voisi olla kun miinus kolmeakymppiä näyttää...
Sitäpä vain en tiedä, onko sitten nämä ennen vuoden 2006 faceliftia tehdyt näin hyviä, mutta ei minulla mitään valittamista ole omasta. Oikein tyytyväinen.
  Vastaa viestiin
26.03.11, 10:04   #8 (linkki)
Ajelija
(Vierailija)

Pösö 307

Mulla on ollut kaksi pösöä. 1.6 ja 2.0 bensakoneilla. Kestäviä molemmat. Varaosat aika halpoja ja tee-se-itse miehelle helppo huoltaa. Kumpikin toimi moitteettomasti koko ajan paitti se käsijarru jäätyi. Käytön puutetta.....
  Vastaa viestiin
10.04.11, 01:17   #9 (linkki)
peppooni
(Vierailija)

307

Hyvin toiminutja tilava, mutta ei niin mukava kuin vanhemmat ranskalaiset. Autollani (1.6L vm 2003) on ajettu 270tkm ja vaihdettu on etulevyt ja palat kahteen kertaan, raidetangonpäät, oik alapallo+ tukivarren takimmaiset puslat ja vas. etupyörän laakeri, hiljattain vaihdettu takalevyt ja -palat (toiseen kertaa auton historian aikana)+ toinen käsijarruvaijeri sekä laturiin hiilet. Myös takajouset on vaihdettu pari vuotta sitten. Eli kulutustavaraa kohtuuhintaan. Tällä hetkellä ainoa vika on penkinlämmittimet (joku sanoi, että ne saa helposti rikki kun polvella painaa)
  Vastaa viestiin
23.07.11, 19:52   #10 (linkki)
Leilamarita
(Vierailija)

Ohjaustehostin

OstinPeugeot 307 v.2004
Ehdin ajaa pari reissua tunnin matka moottoritiellä ja vartin matka kaupunkiajoa kun ohjaus tuli jäykäksi.
Vein korjaamoon ja ohjaustehostimen pumppu rikki.
Kesä menee enkä pääse ajelemaan!!
Mistä saisin edullisesti näinkin vanhaan autoon pumpun ?
Apua!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Osta tai myy. Hae Nettiautossa olevat Peugeot -merkkiset autot.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku