| |  | |
22.09.10, 08:44
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | 206 sammuu ajossa pienemmälle vaihteelle vaihdettaessa
Mulla on 206, vm. 2001 juuri käytetty huollossa, ja katsastuksessa jossa kaikki ok.
Jostain syystä alkanut tässä viime kuukausien aikana tehdä silloin tällöin sitä, että kun vauhti hiljenee, ja vaihdan pienemmälle vaihteelle esim. 4:lta kolmoselle, niin moottori sammuu. Joskus merkkivalot kerkeävät vain välähtää ja moottori pysyykin käynnissä mutta välillä pitää käynnistää avaimesta uudelleen.
Ei auto oo tällaista ennen tehnyt. Missä vika, osaako kukaan neuvoa? Ja minä en siis tiedä mitään autoista tai niiden moottoreista, eli jos joku tietää missä vika niin selittäkääpä niin että tällainen autoimbesillikin tajuaa.
| |
| | |
21.10.10, 12:58
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | sammuilee Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ummikko Mulla on 206, vm. 2001 juuri käytetty huollossa, ja katsastuksessa jossa kaikki ok.
Jostain syystä alkanut tässä viime kuukausien aikana tehdä silloin tällöin sitä, että kun vauhti hiljenee, ja vaihdan pienemmälle vaihteelle esim. 4:lta kolmoselle, niin moottori sammuu. Joskus merkkivalot kerkeävät vain välähtää ja moottori pysyykin käynnissä mutta välillä pitää käynnistää avaimesta uudelleen.
Ei auto oo tällaista ennen tehnyt. Missä vika, osaako kukaan neuvoa? Ja minä en siis tiedä mitään autoista tai niiden moottoreista, eli jos joku tietää missä vika niin selittäkääpä niin että tällainen autoimbesillikin tajuaa. | - Vois olla vika EGR- venttiilissä , eli pitäs puhdistaa , tai voisiy kokeilla ekana bensan sekaan puhdistus ainetta (forte) sitä hyvin varustetut varaosa liikkeet ja autokorjaamot
| |
| | |
11.11.10, 16:04
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Peugeot Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja einari - Vois olla vika EGR- venttiilissä , eli pitäs puhdistaa , tai voisiy kokeilla ekana bensan sekaan puhdistus ainetta (forte) sitä hyvin varustetut varaosa liikkeet ja autokorjaamot |
Pitää muistaa että on kysymyksessä RANSKALAINEN auto ja niissähän tällaiset viat on arkipäivää.
| |
| | |
20.12.10, 23:38
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja olli Pitää muistaa että on kysymyksessä RANSKALAINEN auto ja niissähän tällaiset viat on arkipäivää. | SAKSALAISISSA autoissa tällaiset viat kuuluvat vakio-ominaisuuksiin. Jos laatua haluaa, niin se on LADA!
| |
| | |
21.01.11, 14:57
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ummikko Mulla on 206, vm. 2001 juuri käytetty huollossa, ja katsastuksessa jossa kaikki ok.
Ei auto oo tällaista ennen tehnyt. Missä vika, osaako kukaan neuvoa? Ja minä en siis tiedä mitään autoista tai niiden moottoreista, eli jos joku tietää missä vika niin selittäkääpä niin että tällainen autoimbesillikin tajuaa. |
Mulla oli pösössä samaa vikaa, ja syy oli tyhjäkäyntisäätö moottorissa. eli aina kun kytkintä käytti niin sammu, tai merkkivalot välähti mutta pysyki käynnissä. Eli se koko moottori vaihdettiin.
| |
| | |
25.01.11, 09:35
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | ecu
Sieltä on hapettunut liitin moottorin ja rintapellin välistä, todennäköisesti silloin kun sammuu ei pala edes moottorin vikavalo, eli hukkaa ecun hetkeksi kokonaan.
| |
| | |
27.03.11, 14:48
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse veikkaisin juurikin tuota johdinsuojuksen sisällä olevaa jakoliitosta, moottori heilauttaa johtosarjaa jarrutuksessa ja hapettunut liitos pätkii virtoja.
| |
| | |
28.03.11, 09:55
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Kumpaa polttoainetta Lainaus:
Ei auto oo tällaista ennen tehnyt. Missä vika, osaako kukaan neuvoa? Ja minä en siis tiedä mitään autoista tai niiden moottoreista, eli jos joku tietää missä vika niin selittäkääpä niin että tällainen autoimbesillikin tajuaa. |
Käytäksä kumpaa polttoainetta, Uutta 95 E10 vai vanhempaa 98 E5sta!?
| |
| | |
02.04.11, 17:05
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
itellä parisen vuotta sitten 306 teki samaa... käytin merkkiliikkeessä testerissä niin siellä oli imupuolella vuoto. se sit samalla vaihtoi pätkän letkua ja sen jälkee ei tehny enää. parilla kympillä pääsi tosta sillon.
| |
| | |
14.05.11, 14:13
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | E10 Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sgs Käytäksä kumpaa polttoainetta, Uutta 95 E10 vai vanhempaa 98 E5sta!? |
Minulla ongelma poistui kun vaihdoin 98E5:een
| |
| |  | Autoa hakemassa? Selaa Nettiauton
Peugeot
-merkkisiä autoja. | | | |