Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Moottori etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Moottori > Autot > Renault
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.01.09, 10:59   #1 (linkki)
pölvästi
(Vierailija)

Megane

Onko meganet millasia, kandeeko ostaa!? onko yhtäsurkeita ku lagunat
  Vastaa viestiin

22.01.09, 11:22   #2 (linkki)
KAIKKI RELLUT
(Vierailija)

PERSEESTÄ

kokemusta on....ihan hanurista kaikki!!
  Vastaa viestiin
02.02.09, 13:56   #3 (linkki)
240.000 Rellulla
(Vierailija)

Megane

Hei.
En ymmärrä minkä takia relluille irvaillaan. Minulla oli entinen Megane jolla ajoin yli 240 000 ja suhteellisen hyvin pelasi. Tietysti huoltaa ja korjata piti mutta niin niitä pitää kaikkia. Ostin uuden 3 vuotta uudemman ja on pelannut ihan hyvin. Sähköikkuna tosin meni ja oli kallis remontti mutta silti olen ollut tyytyväinen.
  Vastaa viestiin
10.03.09, 09:28   #4 (linkki)
JaNppa Tuominen
(Vierailija)

Hyvähän se

Ainakin omalle kohdalle osui oikein mallikas. Ostin reilut kolme vuotta sitten käytettynä vm2000 Meganen ja vaivattomasti on kulkenut. Pakolliset kuluvien osien rempat on joutunut tekemään ja lasinpesimen moottorin vaihdattamaan. Oikein mainio peli.

Nyt sain töistä uuden auton käyttöön, joten itkua vääntäen pitää myynti-ilmoitusta tehdä Vanhasta Uskollisesta :)
  Vastaa viestiin
28.03.09, 21:57   #5 (linkki)
Jukkis & Maria
(Vierailija)

Ei valittamista

Syksyllä 2007 ostettiin vm. 2003 uudemman korimallin megane 1,6-litraisella koneella ja automaattivaihteistolla. Ei ole mitään valittamista ollut. Toimii hienosti ja on ruhtinaalliset varustelut. Huoltaa pitää niinkuin muitakin autoja. Valitettavasti joudumme luopumaan koska takaluukku on viistoperämallissa liian pieni kaksosten vaunuille. Joten meidän Megane tulee myyntiin lähiaikoina. Nettiautosta löytyy.
  Vastaa viestiin
08.10.09, 21:09   #6 (linkki)
11 Rellu
(Vierailija)

Apuva

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JaNppa Tuominen
Ainakin omalle kohdalle osui oikein mallikas. Ostin reilut kolme vuotta sitten käytettynä vm2000 Meganen ja vaivattomasti on kulkenut. Pakolliset kuluvien osien rempat on joutunut tekemään ja lasinpesimen moottorin vaihdattamaan. Oikein mainio peli.

Nyt sain töistä uuden auton käyttöön, joten itkua vääntäen pitää myynti-ilmoitusta tehdä Vanhasta Uskollisesta :)
No mulla on vm-85 11 Rellu, ostanu sen joskus 1991 ja sillä oli ajettu 150tkm. Hinta oli 19tMk.
Toimii muuten vieläkin lasinpesumoottori, ei kovin hyvin mutta kuiteskin! KM:äm 505tkm!
Täytyy sanoa, että uudemmilla taitaa olla kustannukset ja vaivat suurempia kun tässä mun kotterossa! Merkistä riippumatta. Onnex en oo Audimies*

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

Nettiauto Katso myytävänä olevat Renault -merkkiset autot Nettiautossa.

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku