| Renault laguna 2001 uusikorimalli farmari
Mulla oli menny kaikki kymmenen johtoa poikki takaluukusta.
Tein itse silikonikaapelista uudenjohtosarjan jotka liitän takavalokotelossa ja takaluukussa.
Olen kytkenyt takalasin jarruvalon/takalasinlämmityksen muut johdot täyttä hepreaa rekisterikilven valoilta lähtee omat yksittäiset + johdot
jotka on kytketty yhteen,kytkennästä lähtee kaksi johtoa otin parkkivalojen vasemman ja oikean puoleisen 7,5A sulakkeen irti yksi johto meni jännitteettömäksi ois kiva tietää minkä sulakkeen takana mahtais rekisterikilven valot olla luulisi molemmat johdot menevän jännittettömäksi kytkin tohon yksittäiseen johtoon muuten ei ois huolen aihetta johdot on niin pirun ohuita suurin osa saman paksuisia ettei vaan yksittäinen johto rupeis lämpenemään.onko kellään tietoa miten takaluukun sähkölukko toimii tartteeko jatkuvaa jännitettä sama juttu takalasinpyykjässä takalasinpyyhkijän johdot on varmaan helposti selvitettävissä yksi johto hivenen paksumpi mutta kasi muuta samanlaisia täytyy purkaa teipit pois ja seurata johtoja tarteehan se moottori titysti maankin mutta jos jollain ois tietoa asiasta ei menis ihan säveltämiseksi.
|